Sayfa: 2/32 İlkİlk 123412 ... SonSon
Toplam 320 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ilk öpüşme anılarınız

  1. Konu Sahibi : sophronie #11
    eşimle nişanlıykene bize çaya gelmişlerdi ailesiyle birlikte o gün bozuktu biraz aramız oda arkadaşlarıla kavga etmiş molralide bozuktu nasıl oldu anlamadım biz ayrı odadaydık yalnızdık yani oyy oyy kıyamam benim aşkımın canınımı sıkmışlar dedim ve öptüm çok kısaydı sonra hoşuna gitmiş olcakki o devam ettirdi uzun uzun......iyikide öpmüşüm morali düzelmişti o gün ama hala benimle dalga geçiyo ilk sen öptün bende nasıl yapsamda öpsem diye planlar yapıyodum sen öptün plana gerek kalmadı demişti hoşunada gitmişti
    tavsiyem kızlar ilk siz öpmeyin dalga konusu oluyozemuszemus


  2. Konu Sahibi : sophronie #12
    ay eşimle ilk öpüşmem ise 2. buluşmamızda olmuştu ,4 yıl çıktık eşimle ..arabada üstüme atılmıştı ,reddedememiştim ..hala söyler daha ilk buluşmada öptüm seni ,tepkini ölçtüm ,ne kadar hafifmişsin der.kaydirigubbakcemile3.o zaman niye evlendin ..zemuszemus

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-09-2014

    Hamileliğimin 22. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 131 gün kaldı.

    Bugün, bebeğinizin baş saçları görünür olacaktır ve kaşları belirginleşmeye başlıyor. Bebeğinizin kaş ve kirpikleri büyüyor. Bebeğinizin saçları ne kadar koyu olursa olsun henüz daha pigmentleşmiş durumda değil. 3-4 hafta içinde bebeğiniz kaşları beyaz bir şerit gibi gözükecek. Şu anda bebeğinizin saçları beyaz ve çok kısadır.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 470 gr. - Yaklaşık boyu : 26.7 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  3. Konu Sahibi : sophronie #13
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    3,394
    Alıntı ERENbebek kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    eşimle nişanlıykene bize çaya gelmişlerdi ailesiyle birlikte o gün bozuktu biraz aramız oda arkadaşlarıla kavga etmiş molralide bozuktu nasıl oldu anlamadım biz ayrı odadaydık yalnızdık yani oyy oyy kıyamam benim aşkımın canınımı sıkmışlar dedim ve öptüm çok kısaydı sonra hoşuna gitmiş olcakki o devam ettirdi uzun uzun......iyikide öpmüşüm morali düzelmişti o gün ama hala benimle dalga geçiyo ilk sen öptün bende nasıl yapsamda öpsem diye planlar yapıyodum sen öptün plana gerek kalmadı demişti hoşunada gitmişti
    tavsiyem kızlar ilk siz öpmeyin dalga konusu oluyozemuszemus
    ayyyy eski nişanlımı ilk ben öpmüştüm yaa daha yapar mıyım hiç bacımmm hem de nasıl dalga konusu oluyo en çok da ben kendimle dalga geçiodum yaa aklıma geldikçe hala kendime gülerim kaydirigubbakcemile3

  4. Konu Sahibi : sophronie #14
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    3,394
    Alıntı eylül166 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ay eşimle ilk öpüşmem ise 2. buluşmamızda olmuştu ,4 yıl çıktık eşimle ..arabada üstüme atılmıştı ,reddedememiştim ..hala söyler daha ilk buluşmada öptüm seni ,tepkini ölçtüm ,ne kadar hafifmişsin der.kaydirigubbakcemile3.o zaman niye evlendin ..zemuszemus
    benim sevgilim de 2. buluşmada öptü beni mafoldumben daha kaçarı göçeri yok alacak beni mecbur...

  5. Konu Sahibi : sophronie #15
    Alıntı burcu_01 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ayyyy eski nişanlımı ilk ben öpmüştüm yaa daha yapar mıyım hiç bacımmm hem de nasıl dalga konusu oluyo en çok da ben kendimle dalga geçiodum yaa aklıma geldikçe hala kendime gülerim kaydirigubbakcemile3
    bencede yapma canım çok utanıyo insan azmış konumuna düşüyosun ama allahtan evlendik yanee:lepi::lepi::lepi:

  6. Konu Sahibi : sophronie #16
    Giriş tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    1,773
    Konu Tavsiyeler bölümüne taşınmıştır .... Deeeermişim!!! :roflol:lülülülülülü

  7. Konu Sahibi : sophronie #17
    Giriş tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    2,182
    Kızlar yhaa çok şekersiniz valla :kedi: Hem çok romantik hem de çok komikk :)))
    Bu arada bazılarınızın arkadaşları geğirmiş kusmus heyecandan falan :DDD
    insanlık hali olabilir tabi dee allahtan hiç başıma gelmedii, gelmezde umarım :))

  8. Konu Sahibi : sophronie #18
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,232
    Alıntı eylül166 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ay benimki lisedeyken çıktığım bir çocukla cereyan etmişti kaydirigubbakcemile3 arefe günü okul yarım gündü bizde arkadaşlarla çıktık ,bir arkadaşın eve gittik ama 6-7 kişiyiz ,hepimizinde sevgilisi var yanında ,bir oyun vardır bilirsiniz ,kalem çevrilir masada ,ucu kime gelirse gerçek mi cesaret mi diye sorulur ,erkek arkadaşım cesaret demişti ve hain gaddar çocuk o zaman eylülü öp demişti ,veeeee dudağıma küçük bir buse konuverdi :kedi: devamı ise oyun bittikten sonra geldi ama iğrençti ,o küçük buse ne kadar romantikse ateşli öpüşme bir o kadar iticiydi ,o anda soğudum çocuktan ve aynen mekandan ayrıldım kaydirigubbakcemile4 daha sonra çok yalvardı ama dönmedim :umursamaz:
    yıllar sonra otobüste gördüm ...ve sanki günah işlemiş gibi kendimden utandım akannehir
    demek seninki bir faciayla sonuçlandı desene
    seni kendine baglamaya çalışırken uzaklaştırmışkaydirigubbakcemile3
    bu topik hem komik hem romantik olmuş yaaŞeniz

  9. Konu Sahibi : sophronie #19
    busraa_ygt Guest
    ahh kızlarr ahh ne siz sorun ne ben söliyimm

    o zaman 1 yıl olmuştu ilişkimiz o zamana kadar hep kısa öpücükler yanaktan öper gibi okulda kızlarla konuşurduk nasıl oluyo diyekaydirigubbakcemile3 yok ben beceremem edemem bilmem ne .Neyse yılbaşıydı arkadaşlarımızla beraber yeni yılı kutlıcaktık o akşam bende ilk defa alkollü anlamında bişiler içmiştim oda 1 bardak bile etmez e benim neyime aşkım hala anlatıyo bi gözün bana bi gözün tavana bakıyodu diyekaydirigubbakcemile3.O sıra işte ilk uzun öpüşmemiz oldu:asigim:pek hatırlayamamakla beraber o an pek bişide hissedemedim baç dönmesi yüzündenkaydirigubbakcemile3ayy ne rezilmişim yaa o eşşekte hala benle dalga geçip durur:mymeka:

  10. Konu Sahibi : sophronie #20
    ben ilk gunuyduu eve brakmştı beni :D kapının onunde birden kendine çekmişti .D yanı öle uzun uzun bakısıp nerden baslasam da oldu birinde ama ilkde öle olmadı iyiki olmamş ilk herzaman guzeldr :D

Sayfa: 2/32 İlkİlk 123412 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İlk öpüşme :(
    By aloneprincess in forum Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz
    Cevaplar: 139
    Son Mesaj: 06-08-2012, 01:28
  2. İlk Öpüşme ?? =S
    By Gunce_ in forum Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz
    Cevaplar: 64
    Son Mesaj: 26-12-2011, 16:15
  3. ilk Öpüşme
    By sibee_l in forum Komik ve İlginç Fotoğraflar !
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 04-06-2007, 15:23
  4. öpüşme sahnesi
    By Zepp in forum Komik ve İlginç Fotoğraflar !
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22-05-2007, 18:39

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.