Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ağda çeşitleri

  1. Konu Sahibi : zindandelen #1

    Ufak bir soru ? ağda çeşitleri

    arkadaşlar sir ağda ile normal ağda ya da çamsakızı arasında ne fark var hiç benim annemhiç sir ağda yapmadığı halde ev yapımı ağdayla ala ala kıl tüy bırakmamış vücudunda şekerli kılı besler falan diyolar şimdi çoğunluk sir ağda yapıyo ne özelliği var sir ağdanın


  2. Konu Sahibi : zindandelen #2
    normal ev yapımı ağda şeker içerikli. sir ağdada yok bu. o yuzden seker kılları besler dıyolar dogrudur. bn normal ev agdasıyla yaptgm ılk zamanlarda bı ay içinde yine eski halıne dönuyordu. ama sir agdayla yapıorum sımdı ıkı ay sonra cıkmaya baslıyo tuyler ve ev agdasındakı gibi çok çıkmıyo azaltıyo .. yalnız şu var : ev agdasıyla yaptıgınız zamanda azalır sir agdayla da...
    ama diyelim ki ev agdasyla 5 sene de azalıyosa tuylerınız sır ağdada 2 senede azalmıs olur tuyler..
    hani bu farkıda var sahsen :) sonuna kadar sir ağda diorumm

  3. Konu Sahibi : zindandelen #3
    çok sağol bilgilendirdiğin için bi de hangi marka sir ağda kullandığını söylersen daha da memnun olucamhihoyyyt

  4. Konu Sahibi : zindandelen #4
    Alıntı zindandelen kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çok sağol bilgilendirdiğin için bi de hangi marka sir ağda kullandığını söylersen daha da memnun olucamhihoyyyt
    ben depilissimanın sir ağdasını kullanıyorum cokta memnunum %100 tavsıye ederım alkisalkisalkis

  5. Konu Sahibi : zindandelen #5
    çok sağol bi kaç kişi dedi bu forumda depilissima diye zaten bioderin ağdasını mı alsam diyodum ama onun hakkında çok yorum yapılmıyo daha çok yeni bi ürün galiba
    depilissima alıcam bu gidişle
    sen hangi çeşidini kullanıyosun ben depilissima silver konserve çeşidini alıyım diyorum ama ısıtıcısını da almak şart diyolar öyle epey pahalıya geliyo

  6. Konu Sahibi : zindandelen #6
    Giriş tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    1,713
    peki kizlar Sesu markasi sir agda dgl dimi? cunku baktimda Sesu'un icerdigi maddeler sadece seker..
    Dogrumu kizlar??

  7. Konu Sahibi : zindandelen #7
    Alıntı canim67 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    peki kizlar Sesu markasi sir agda dgl dimi? cunku baktimda Sesu'un icerdigi maddeler sadece seker..
    Dogrumu kizlar??
    sesu markası sir ağda ama ben onuda kullandım roll-on olanından ıkı hafta sonra tuyler cıkmaya baslıyo tam sir ağda değil yani tavsıye etmem

  8. Konu Sahibi : zindandelen #8
    Alıntı zindandelen kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çok sağol bi kaç kişi dedi bu forumda depilissima diye zaten bioderin ağdasını mı alsam diyodum ama onun hakkında çok yorum yapılmıyo daha çok yeni bi ürün galiba
    depilissima alıcam bu gidişle
    sen hangi çeşidini kullanıyosun ben depilissima silver konserve çeşidini alıyım diyorum ama ısıtıcısını da almak şart diyolar öyle epey pahalıya geliyo
    ben konservesını de kullanıyorum bıde kalıp ağdasını

  9. Konu Sahibi : zindandelen #9
    sir ağda bikini bölgesinde kararma yapıyo mu peki öyle duydum

  10. Konu Sahibi : zindandelen #10
    Alıntı zindandelen kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sir ağda bikini bölgesinde kararma yapıyo mu peki öyle duydum
    ben sir agdayı kullanıyorum tum vucudumda hiç biyerde kararma yapmıyo bnde
    ama kişiden kişiye değişir mi bilemem..

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.