Sayfa: 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
Toplam 56 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Adet kanaması parça gelmesi

  1. Konu Sahibi : lal1980 #21
    benimde geliyodu bu aralar hiç gelmiyor.adetimin ilk günü ağrılı geliyordu parça geldikten sonra ağrı falan olmuyordu


  2. Konu Sahibi : lal1980 #22
    Alıntı lal1980 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    herkese merhabalar benim sizlere bi sorum olucak şu an regl dönemimdeyim akıntı desem değil parça gibi bişeyler geliyo hiç başına gelen oldumu ağrım çok yok herzamanki adet ağrısı gibi sadece daha az ve daha açık renk korunmuyorum da bilgisi olan bişeyler yazarsa sevinirim
    meraba benimde her adetimde parça geliyor bu normal bir şey ama rahatsız edici genellikle 3. günde parça halinde kanamam oluyor endişelenecek hiçbirşey yok yani:lepi::lepi:

  3. Konu Sahibi : lal1980 #23
    Giriş tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    505
    bende hep oluooo

  4. Konu Sahibi : lal1980 #24
    Giriş tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    142
    Bu tamamen doğal hormonal bir olay hanımefendi.Korkmayın

  5. Konu Sahibi : lal1980 #25
    Giriş tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    2,158
    bu dönem dönem benimde başıma gelir.... pıhtılaşmış kan parçaları......
    bu durumun normal olduğunu ve rahim duvarının döküldüğünü söyledi doktorum.....


    fakat kaybettiğim bebeğimde tam tuvaletteyken bu kan pıhtıları ve yanında tenrengi, üzerinde kılcal damarlar varmış gibi, yuvarlak bi kese düştü....
    5-6 haftalık bebeğimi kaybettim:(
    Düzenleyen: TATLICIK Düzenleme Tarihi : 02-10-2010 Düzenleme Saati :21:27

  6. Konu Sahibi : lal1980 #26

    Onaylıyorum

    ßenimde adet olurken parça parça geliodu doktora gittim sol yumurtalığımda ur çıktı ilaçlarla düşürdüm bu uru biraz sancılı ve zor oldu bence sende mutlaka doktora gitmelsin ihmal etme

  7. Konu Sahibi : lal1980 #27

    I love KK

    genelde bende de olur ama genelde adetımın 5. gunu o et parcası gıbı seyı cıkarana kadar sancık olur ama cıkıncaa rahatlarımm korkacak bırsey oldugunu dusunmuyorum pıhtılanmıs kan dıye bılıyorum ben..

  8. Konu Sahibi : lal1980 #28
    canım ben kendimi bildim bileli olur hep.adetin 2 günü pıhtı gelir. o gelene kadar da sancıdan duramam sonra rahatlarım ama

  9. Konu Sahibi : lal1980 #29
    Alıntı lal1980 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    herkese merhabalar benim sizlere bi sorum olucak şu an regl dönemimdeyim akıntı desem değil parça gibi bişeyler geliyo hiç başına gelen oldumu ağrım çok yok herzamanki adet ağrısı gibi sadece daha az ve daha açık renk korunmuyorum da bilgisi olan bişeyler yazarsa sevinirim
    sorunun yok merak edip korkutma kendini..herkeste olabilecek birşey bu..kan değil parça oluyor yani.tabi sürekli ve hergün değil..

  10. Konu Sahibi : lal1980 #30
    benmde dün gece başıma geldi, kayısı büyüklüğünde et parçası ama kan pıhtısı değil ten rengi et geldi gece 4 e kadar sancıdan duramadım..

    eşimin ısrarlarına rağmen doktora gitmedim, geciktirici kullanmıştım..

    acaba düşük mü yaptım diye dahi düşündüm, sancım hala var adetiminde 2. günü ne yapacağımı bilmiyorum.

Sayfa: 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. adet döneminde et parçası gelmesi
    By fatos_w in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 23-09-2013, 17:00
  2. Bakireyken pıhtılı adet kanaması olan var mı?
    By yaseminim in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 03-10-2009, 19:43
  3. Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 24-05-2009, 12:38
  4. Adet kanaması
    By EU3 in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14-04-2009, 21:23
  5. Adet kanaması
    By isil_ufuk in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 31-08-2008, 19:45

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.