Sayfa: 2/3 İlkİlk 123 SonSon
Toplam 30 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Dostinex kullanan var mı??

  1. Konu Sahibi : beauty* #11
    merhaba arkadaşlar öncelikle şu yapışıp ta gitmeyen prolaktinciğimizden kurtulmak dileğiyle.benim de prolaktinim 50 çıktı doktorum dostineks verdi.korunmamı özellikle belirtti.daha önce de dostineks kullandım kullandığım sırada hamile kaldım hemen bıraktım ama bebeğimi kaybettik 8 haftalıkken kalbi durdu.şimdi gittiğim diğer doktorum bebeğimin kaybının dostineksten kaynaklandığını söyledi.tabi yıkıldım o an.şimdi de kullanıcam ilacı ama korunucam.hatta ilaç bittikten sonra bir ay daha hamile kalmyı düşünmüyorum.ben bu kötü günleri yaşamış biri olarak özellikle dostineks kulanıyorsanız mutlaka ama mutlaka korunun.ilacın prospektüsünde yazıyor zaten ben de keşke doktora güvenmeyip korunsaydım.umarım isteyen tüm herkese rabbim çocuk verir


  2. Konu Sahibi : beauty* #12
    arkadaşlar benimde prolaktinim 98 çıktı dr.bebek istediğimiz için gitmiştik 3 aylık tedavi verdi 0,5 mg olarak p.tesi ve perşembe alıyorum.yan etki olarak görmedim biraz halsizlik hissediyorum ama ciddi değil.bende beyinde 3 mm.çapında mikro edenom çıktı .inş.tedavide dr oldukça ümitli konuştu bu ay sonu testleri tekrarlayacağım inş.normale döner bu aradada korunmadığım halde hamilelik olmadı hamle kalındığı halde ilaç kesilmeliymiş .benim dr.bu hastalığın tansiyon gibi olduğunu sitres ve üzüntüden uzak durmam gerektiğini diğer türlü ilaçla düşürülse dahi tekrarlayabileceğini belirtti.alla tan hepimiz için şifa sağlık ve hayırlı evlatlar diliyorum..paylaşmak isterseniz dinlemeye hazırım

  3. Konu Sahibi : beauty* #13
    ben kullandım bu ilacı ama kızımı sütten keserken verdi doktorum.sütün azalmasına yarıyormuş.herhangi bir yan etki görmedim.

  4. Konu Sahibi : beauty* #14
    meraba ben de prolaktinle mücadele ediyorum benimde ilklerde 85 küsürdü her ay az az iniyodu ve bundan üç ay önce tahlille baktırdım ve normalin altındaydı iki ay düzenli adet gördüm ve sonraki aylarda adetim ongün oynamaya başladı ve bu ay tahlil yaptırdım ve yine hortlamış prolaktin 54.31 olmuş bebekte istiyoruz ve doktorum bana verdigi ilacın bir degşigini verdi bu 2 kapsüllük ilaç bu ilaçtan kullanıp prolaktini düşen varmı ben mr bile cektirdim ve hiç birşey cıkmadı

  5. Konu Sahibi : beauty* #15
    Alıntı leylim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    meraba ben de prolaktinle mücadele ediyorum benimde ilklerde 85 küsürdü her ay az az iniyodu ve bundan üç ay önce tahlille baktırdım ve normalin altındaydı iki ay düzenli adet gördüm ve sonraki aylarda adetim ongün oynamaya başladı ve bu ay tahlil yaptırdım ve yine hortlamış prolaktin 54.31 olmuş bebekte istiyoruz ve doktorum bana verdigi ilacın bir degşigini verdi bu 2 kapsüllük ilaç bu ilaçtan kullanıp prolaktini düşen varmı ben mr bile cektirdim ve hiç birşey cıkmadı


    ilacın adı ne canım?benimde prolaktinim yüksekti ama şimdi normale indi iki ay haftada birkere dostinex kulandım bebk istiyorum bakalım... artık herşeyin hayırlısı
    :Saruboceq:

  6. Konu Sahibi : beauty* #16
    Alıntı melegim.. kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ilacın adı ne canım?benimde prolaktinim yüksekti ama şimdi normale indi iki ay haftada birkere dostinex kulandım bebk istiyorum bakalım... artık herşeyin hayırlısı
    :Saruboceq:
    benim ilacın adıda dostınex bizde istiyoz ama bu ilaçın içinde 2 tane var benimde prolaktinim normalin altına düştü iki ay düşüktü ve 3 aydan beri adetlerim düzensiz 10 gün oynuyo inşallah düşer

  7. Konu Sahibi : beauty* #17
    merhabalar:) ben de aranıza yeni katıldım bugün hormon testi yaptırdım prolaktin 39 çıktı doktorum dostınex verdi bi de klomen...dostınex kullanırken korunmam gerekiyormu arkadaşlar bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim..bebişimin olmasını çok istiyorum...

  8. Konu Sahibi : beauty* #18
    arkadaşlar benim prolaktinim yüzünden beynimde tümör oluşmuş bazen çok üzülüyorum ve stres ve psikoloji çok etkili diyorlar ve psikolojimde 2 yıldır çok bozuk napıcam bilmiyorum kafamçokkarıştı

  9. Konu Sahibi : beauty* #19
    bende kullanıyorum bakalım ne olcak

  10. Konu Sahibi : beauty* #20

    merhabalar

    arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım sayılır.. ben dostinexi 2 aydır kullanıyorum. çocuk yapmaya karar verdikten sonra ortaya çıktı süt hormonlarımın yüksekliği ve doktor bu şekilde hamile kalamazsın dedi. prolaktin değerim 48 di. ve birkaç defa kullandıktan sonra 2 ye düştü. doktor devam et dedi. yalnız hala hamile kalamadım 27 - 28 günde adet görüyorum uygun günlerde birlikte oluyoruz yumurtlama dönemlerimi takip ederek. ancak hala bi sonuç yok yavaş yavaşta üzülmeye başlıyorum karamsar oluyorum.

Sayfa: 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Dostinex kullandınız mı?
    By sabırlı in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 444
    Son Mesaj: 22-06-2014, 20:12
  2. dostinex ve adet
    By av.em in forum Gebelik
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 17-01-2013, 14:28
  3. Dostinex Ve Hamilelik
    By minervaduygu in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 56
    Son Mesaj: 22-10-2012, 17:27
  4. Tetradox ve dostinex kullanan var mı?
    By erva15 in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 20-03-2012, 13:42
  5. Dostinex ve Hamilelik
    By rosebud35 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 16-12-2010, 15:23

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.