Toplam 10 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Rahimde enfeksiyon!!!

  1. Konu Sahibi : ayşegül34 #1

    Rahimde enfeksiyon!!!

    kızlar smear testimde rahimde enfeksiyon çıkmştı ama doktora gösteremedim bitürlü sadece telefonda ben sonucu sölemiştim sizce hamile kalınabilirmi yada kalırsam bebeğe bişey olurmu:uhm:


  2. Konu Sahibi : ayşegül34 #2
    nerdesiniz kızlarr:bbo:

  3. Konu Sahibi : ayşegül34 #3
    öncelıkle canım gecmış olsn bu durmda hamıle kalmnda belkı bıraz sorun yasarsın ama buyütülcek bişi yok ama enkısa zmanda doktora gıtmlesın canım o zaten ne gerkıyosa yapcaktır....

  4. Konu Sahibi : ayşegül34 #4
    ayni sorun bende de var henuz yeni geldim doktordan ve inanilmaz canim sIkkinsenağlama rahimdeki enfeksiyonlarin belirtileri kasik agrisi ve akinti olarak söyleniyor...
    bu durumda gebelik olma sansi cok az cunku spermler tutunamiyormus:((olsa bile sagliksiz bi gebelik olma sansi cok yüksekmiss:(((
    3 aylik bi ilac tedavisine baslandi ne olucak bilemiyorummsenağlama

  5. Konu Sahibi : ayşegül34 #5
    Giriş tarihi
    Dec 2008
    Mesajlar
    2,460
    canım aynı problem bendede var enfeksiyon kapmışım kasık ağrısı birliktelik sonrası ağrı öldürüyo beni bu yüzden bebişim olmuyo dr fitil vss veriyo geçmiyo napcm bilmiyorum senin ilaçların nasıl bişi

  6. Konu Sahibi : ayşegül34 #6

    Onaylıyorum

    bana sordun diyerek üzerime alinip cevapliyorum:)) Almanyada yasadigim icin ilaclarimin türkce karsiligini bilemiyorum ama gende yazayim.Agnucaston(3 aylik bi hap hergun bitane aliyorum tamamen dogal ilacmiss benneyaptımki ve bir digerii vagi-hex buda fitil tarzi ama hap gibi fisfisfis.. yalniz bu ilaclari kesinlikle doktor tavsiyesi üzerine alin derim..
    ve agrilarininda üzerine düs kötü sonuclar dogurmasin soora:utangac:

  7. Konu Sahibi : ayşegül34 #7
    EU2 Guest
    arkadaslar benim vajinamdan sarı renkte bi sıvı geldi ama çamaşırımda deil wcye oturtum bi anda selpaga sildim baktım sarı renki yogun bişi netten biraz baktım ama bu belirti sadece mantarda war ama mantarın dier belirtileri de yok kaşıntı koku falan yok yani offf nedir bu korktum ya:1shok:

  8. Konu Sahibi : ayşegül34 #8
    Giriş tarihi
    Dec 2008
    Mesajlar
    2,460
    Alıntı ruyabu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bana sordun diyerek üzerime alinip cevapliyorum:)) Almanyada yasadigim icin ilaclarimin türkce karsiligini bilemiyorum ama gende yazayim.Agnucaston(3 aylik bi hap hergun bitane aliyorum tamamen dogal ilacmiss benneyaptımki ve bir digerii vagi-hex buda fitil tarzi ama hap gibi fisfisfis.. yalniz bu ilaclari kesinlikle doktor tavsiyesi üzerine alin derim..
    ve agrilarininda üzerine düs kötü sonuclar dogurmasin soora:utangac:
    canım sağol bende bikaç güne kadar almanyaya kardeşimin doğumuna geliyorum bana sağlık sigortası yapmışlardı sanırım onlada hastaneye giderim burdakiler fayda etmiyo

  9. Konu Sahibi : ayşegül34 #9
    Alıntı hpt_honey kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım sağol bende bikaç güne kadar almanyaya kardeşimin doğumuna geliyorum bana sağlık sigortası yapmışlardı sanırım onlada hastaneye giderim burdakiler fayda etmiyo
    tabiki gidebilirsinn bizlerde türkiyeye felan gelince yanimizda baska ülkelerde kullanabilcegimiz bi sigorta kagidiyla geliyoruz iyi oluyor mesela bende bikac dogum kontrol hapini ordan almistim :utangac: daha ucuza geliyor şutarafagitti burada doktora gidecek olursan yukarda yazdigim ilaclari sor derim belki sana da iyi gelir a.s

  10. Konu Sahibi : ayşegül34 #10
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,176
    bence gıtmelısın onemlı tubte enf sıcrarsa kıısrlık olur veya ıs gebelık bence gıt ılacını ıç bıtsın bu

Benzer Konular

  1. rahimde enfeksiyon varsa hamile kalınırmı
    By sevtapsevtap in forum Gebelik
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 12-01-2014, 14:02
  2. Vajinada enfeksiyon ve kaşıntı
    By leylaaa07 in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 18-04-2009, 09:53
  3. varikosel ve enfeksiyon
    By EU3 in forum Arşiv
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 24-02-2009, 15:32
  4. rahim de enfeksiyon
    By ayşegül34 in forum Arşiv
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 06-11-2008, 01:43
  5. enfeksiyon varmış
    By tırtıl kelebek in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 30-07-2008, 17:25

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.