Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Vajinada enfeksiyon ve kaşıntı

  1. Konu Sahibi : leylaaa07 #1
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    885

    Vajinada enfeksiyon ve kaşıntı

    arkadaşlar 1 haftadır vajinamda aşırı bir kaşıntı ve enfeksiyon sorunum var aşırı akıntı 3 ay öncede rahim ağzında yara vardı onu yaktırdım onunla bi ilgisi olabilirmi yaktırmadan sonra hiç akıntım geçmedi bilgisi olanlar yardım edebilirmi yada enfeksiyonu olupta kurtulanlar lütfen yardım....:çok üzgünüm:


  2. Konu Sahibi : leylaaa07 #2
    EU3 Guest

    İkaz ...

    leyla hiç doktora gittinmi canım?

    tedavi gördünmü hiç enfeksiyonla ilgili?

  3. Konu Sahibi : leylaaa07 #3
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    885
    gittim canım bu yaktırma işleminden sonrada akıntım vardı filil vermişti yanlız bu kadar şidddetli hiç olmamıştı yaktırma ile ilgili bi alakası olabilirmi diye düşündüm??

  4. Konu Sahibi : leylaaa07 #4
    canesten krem ciro ve ornisid forte kullan birde fitil iste eczaneden geçer

  5. Konu Sahibi : leylaaa07 #5
    EU3 Guest

    İkaz ...

    Alıntı leylaaa07 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    gittim canım bu yaktırma işleminden sonrada akıntım vardı filil vermişti yanlız bu kadar şidddetli hiç olmamıştı yaktırma ile ilgili bi alakası olabilirmi diye düşündüm??

    geniş spektrumlu antibiyotik kullanmış olabilirsin...

    vücut direncin düşmüş olabilir...(stres bile buna dahil)

    genital bölgeyi sabunla vs.. sık yıkamış olabilirsiniz..

    yahut çamaşırınız ıslak gezmiş olabilirsiniz..

    ya da eşinizdede var,kısır döngü ile size geçip duruyor enfeksiyon..(doktordan eşli tedavi istersen iyi olur)

    ornisid etkili bir ilaç gerçekten..benimde derdime deva oldu..kaşıntı için travazol çözüm olur..

    ama üstte yazdıklarımı dikkate al canım..zira bende çok çektim bu illetten..

  6. Konu Sahibi : leylaaa07 #6
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    885
    tşklr canım bugün erkenden doktora gittim ve aynen senin bu dediklerini dedi :))))
    travozol krem
    ornisid fort
    vagi-hex fitil
    ve funit diye 4 kapsüllü mantar ve enfeksiyonlar için bi ilaç
    bakalım denicem inş bi faydası olur sağol canım tekrar....

Benzer Konular

  1. Vajinada yara
    By Gardenia in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 17-06-2011, 19:35
  2. Vajinada kitle
    By elmasım in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 07-04-2010, 19:43
  3. Vajinada kaşıntı
    By sahipsizada in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 24-02-2010, 20:22
  4. Vajinada enfeksiyon hamileligi etkiler mi?
    By ceylinsude84 in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 15-12-2009, 13:35
  5. vajinada seyirme
    By batarang in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 24-09-2009, 18:41

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.