Sayfa: 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
Toplam 62 adet sonuctan sayfa basi 31 ile 40 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: femara kullananlar ve hamile kalanlar

  1. Konu Sahibi : lalmina #31
    valla bılmıyorum ıyı mı yapıyoruz kotumu. hastanede calısıyorum ve docent olan kadın dogum uzmanı femara yı onermıyo....


  2. Konu Sahibi : lalmina #32
    Alıntı sml81 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    valla bılmıyorum ıyı mı yapıyoruz kotumu. hastanede calısıyorum ve docent olan kadın dogum uzmanı femara yı onermıyo....
    benim doktorumda en iyisi bu demişti

  3. Konu Sahibi : lalmina #33
    dun hastalandım arkadaşlar:(dr.um yine femara kullan dedi.bu ay da devam..

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-02-2015

    Hamileliğimin 10. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 210 gün kaldı.

    Bebeğinizin boyu yakşalık 29 mm ağırlığı yakşalık 1-3 gr oldu. Rahminiz şu anda orta boy bir portakal veya bir tenis topu büyüklüğüne erişti. Şaşırtıcı bir şekilde bu kadar çok değişiklik olan bebeğin hareketlerini henüz hissedemiyorsunuz. Bazı anneler hafif hamilelik belirtileri yaşarlar.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 6 gr. - Yaklaşık boyu : 23 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  4. Konu Sahibi : lalmina #34
    Alıntı sedenim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    dun hastalandım arkadaşlar:(dr.um yine femara kullan dedi.bu ay da devam..
    hayırlısı olsun canım.en kısa zamanda inşallah hamiş kalırsın.

  5. Konu Sahibi : lalmina #35
    Alıntı lalmina kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    hayırlısı olsun canım.en kısa zamanda inşallah hamiş kalırsın.
    hamileyim arkadaşlar.hem de ikiz.bu femara yumurtalıklarımı uyardı ve güzel bi yan etki olarak ikiz bebeğimiz olcak allahım nasip ederse.isteyen herkese verir bebiş işşallah

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-02-2015

    Hamileliğimin 10. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 210 gün kaldı.

    Bebeğinizin boyu yakşalık 29 mm ağırlığı yakşalık 1-3 gr oldu. Rahminiz şu anda orta boy bir portakal veya bir tenis topu büyüklüğüne erişti. Şaşırtıcı bir şekilde bu kadar çok değişiklik olan bebeğin hareketlerini henüz hissedemiyorsunuz. Bazı anneler hafif hamilelik belirtileri yaşarlar.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 6 gr. - Yaklaşık boyu : 23 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  6. Konu Sahibi : lalmina #36
    Giriş tarihi
    May 2011
    Mesajlar
    2,255
    Alıntı sedenim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    hamileyim arkadaşlar.hem de ikiz.bu femara yumurtalıklarımı uyardı ve güzel bi yan etki olarak ikiz bebeğimiz olcak allahım nasip ederse.isteyen herkese verir bebiş işşallah
    Allah sağlıklı,uzun ömürler versin inş.

  7. Konu Sahibi : lalmina #37
    Çoktandır yazmamışım bu konuya.maalesef allahım nasip etmedi ikizlerimi.2,5 aylık kaybettim.üstünden tam 1 yıl geçti.şimdilik bişey yok.bu hafta rahim filmi çekilicem.2 ay aşılama denenicek.o da olmazsa tüp bebek..kısmet...kucağımıza sağlıkla bebeklerimizi almayı nasip etsin Allahım..

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-02-2015

    Hamileliğimin 10. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 210 gün kaldı.

    Bebeğinizin boyu yakşalık 29 mm ağırlığı yakşalık 1-3 gr oldu. Rahminiz şu anda orta boy bir portakal veya bir tenis topu büyüklüğüne erişti. Şaşırtıcı bir şekilde bu kadar çok değişiklik olan bebeğin hareketlerini henüz hissedemiyorsunuz. Bazı anneler hafif hamilelik belirtileri yaşarlar.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 6 gr. - Yaklaşık boyu : 23 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  8. Konu Sahibi : lalmina #38
    Giriş tarihi
    Dec 2011
    Mesajlar
    2,277
    ilk defa duydum bu ilacı.

  9. Konu Sahibi : lalmina #39
    ben de gecen ay ilk defa kullandım ve hamileyim şu an çok şükür doktorumun dediğine göre rahim içini daha iyi hazırlıyormuş gebelik için..

  10. Konu Sahibi : lalmina #40
    yasemin1989 maalesef özelden mesaj yazamadım özel mesaj atabilmek icin 100 mesaj sartı varmıs sanırım.. umarım buradan görürsün yazdıklarımı
    Merhaba:) inşallah femara senin icin de güzel gelir fayda görürsün..bizim sorunumuz bende yumurtlama olayı olmuyordu yani oluyorsa da sanırım catlamıyordu.. ilk basta yumurtanın lh seviyesi yüksekliğinden dolayı olmadıgını söyledi ve ilaçla o seviyeyi normale düşürdük..sonra 2 ay serophene isimli yumurtlama ilacını verdi ilk ay 2 ikinci ay 3 yumurtam oldu(normalde bu ilaçlarla 5-6 yumurtası olanları okudum ama ben de az oldu) yumurta oluştuktan sonra catlama ignesi verdi ama yine olmadı:( sonra acaba dedi senin tüpler mi tıkalı ertesi ay rahim filmi cekti ama cok şükür tüplerim acıktı..işte bu son ay da femara verdi ve dedi ki anlaşılan senin herşey hazır ama rahim o ilaclarla tam hazırlanamamış ,bu ilachem yumurta olusturup hem rahmi daha iyi hazırlayan bir ilac dedi ve verdi..eger olmazsa aşılamaya gececegiz dedi..ben tabi olacagına artık ihtimal vermiyordum o kadar ki adetim bir hafta gectikten sonra öylesinee bir test yaptım..ve şoktaydımm..hemen ertesi gün doktora gittik ve bebeğim benimleydii

    inşallah iyi olur bol bol dua et..umudunu asla yitirme...Allahın izniyle olacagı bir gün vardır elbet..o günü sabırla bekle..bu da rabbimin bir imtihanı.. İnşallah daha fazla beklemeden melegin sana gelir
    Düzenleyen: uykucupisi Düzenleme Tarihi : 05-08-2012 Düzenleme Saati :01:11

Sayfa: 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Klomenle Hamile Kalanlar Kaçıncı Ayınızda Hamile Kaldınız ve Bebişler İkiz mi?
    By disikus in forum İkiz gebelik ve çoğul gebelikler
    Cevaplar: 451
    Son Mesaj: 12-07-2014, 18:39
  2. femara tablet kullananlar varmı.....
    By mapavrili in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 27-10-2013, 05:25
  3. Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 11-02-2013, 13:13
  4. tek tüple hamile kalanlar
    By xxxnezo in forum İnfertilite / Kısırlık
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 23-07-2010, 13:34
  5. şubatta hamile kalanlar
    By tulay24 in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 298
    Son Mesaj: 01-10-2009, 21:05

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.