Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Vajinada kızarıklık yanma

  1. Konu Sahibi : sevil1985 #1

    Vajinada kızarıklık yanma

    merhaba arkadaşların önerilerini almak için soruyorum uc hafta once doktora gıtım fakat gecmedi çok rahatsız oluyorum artık çok sıkıntı verıyor bana iltihabım oldugunu bol bol su ıcmem gerektıgını soyledı sadece bı fıtıl verdı su ıcmeye dıkkat etım ılacıda kulandım ama fayda vermedı daha oncede mantar sorunu vardı bu daha farklı cunku kasıntı yok yanı matar gıbı degıl sankı vajınada ılıskı sonrası yanma var ıc kısımlarında da kızarılıklar var kesınlıkle kasıntı yok ama yanma hisi çok yoğun çok rahatsı oluryorum bu tür bi hastalık geçiren varmı ? bilgi verebilirseniz çok sevıncem Canesten ve travogen adlı kremı kulanıyorum ne yapmalıyım bılemıyorum


  2. Konu Sahibi : sevil1985 #2
    Giriş tarihi
    Aug 2010
    Mesajlar
    2,564
    Alıntı Gulihan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşların önerilerini almak için soruyorum uc hafta once doktora gıtım fakat gecmedi çok rahatsız oluyorum artık çok sıkıntı verıyor bana iltihabım oldugunu bol bol su ıcmem gerektıgını soyledı sadece bı fıtıl verdı su ıcmeye dıkkat etım ılacıda kulandım ama fayda vermedı daha oncede mantar sorunu vardı bu daha farklı cunku kasıntı yok yanı matar gıbı degıl sankı vajınada ılıskı sonrası yanma var ıc kısımlarında da kızarılıklar var kesınlıkle kasıntı yok ama yanma hisi çok yoğun çok rahatsı oluryorum bu tür bi hastalık geçiren varmı ? bilgi verebilirseniz çok sevıncem Canesten ve travogen adlı kremı kulanıyorum ne yapmalıyım bılemıyorum

    canım mantar tedavisini eşinle beraber görmeliydin.. yoksa geçmiyor bir türlü. bana da oldu aynısı..

  3. Konu Sahibi : sevil1985 #3
    Alıntı tume kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım mantar tedavisini eşinle beraber görmeliydin.. yoksa geçmiyor bir türlü. bana da oldu aynısı..
    onuda denedik uyguladık sizce buda mantar çeşidimidir ? kaşıntı olmadığı için değildir dedım ama :(

  4. Konu Sahibi : sevil1985 #4
    Baska doktora git canım

  5. Konu Sahibi : sevil1985 #5
    Giriş tarihi
    Aug 2010
    Mesajlar
    2,564
    Alıntı Gulihan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    onuda denedik uyguladık sizce buda mantar çeşidimidir ? kaşıntı olmadığı için değildir dedım ama :(
    bilemiyorum canım ama bazı mantar türleri ilaçlara karşı dirençli bence iyi bir kadın doğumcuya görün.. rahim ağzında yara falan da olabilir.. ilişkide o da yanma yapıyor.

  6. Konu Sahibi : sevil1985 #6
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    6,152
    Alıntı Gulihan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşların önerilerini almak için soruyorum uc hafta once doktora gıtım fakat gecmedi çok rahatsız oluyorum artık çok sıkıntı verıyor bana iltihabım oldugunu bol bol su ıcmem gerektıgını soyledı sadece bı fıtıl verdı su ıcmeye dıkkat etım ılacıda kulandım ama fayda vermedı daha oncede mantar sorunu vardı bu daha farklı cunku kasıntı yok yanı matar gıbı degıl sankı vajınada ılıskı sonrası yanma var ıc kısımlarında da kızarılıklar var kesınlıkle kasıntı yok ama yanma hisi çok yoğun çok rahatsı oluryorum bu tür bi hastalık geçiren varmı ? bilgi verebilirseniz çok sevıncem Canesten ve travogen adlı kremı kulanıyorum ne yapmalıyım bılemıyorum
    canım bence sen ihmal etme başka doktor git
    hatta mümkünse kadın doğum uzmanına git

  7. Konu Sahibi : sevil1985 #7
    Ne zamandan beri var allah korusun siğil belirtisi olabilir mi kızarıklık acaba

  8. Konu Sahibi : sevil1985 #8
    Gulihan cım doktorun verdiği fitil in adı neydi acaba? bol bol su içmeni söylediyse idrar yolu enfeksiyonu gibi bişey olabilir mi acaba, çok yanma yapar o ama idrara çıkma esnasında olur en fazla yanma. Öyle bi durum var mı? ayrıca vajinanın iç kısmı tahriş olmuş olabilir, kuruluk falan oluyorsa ilişki sırasında vajina içi tahriş olur o da sanki orda bir enfeksiyon varmış gibi yanma yapar. bende de mantar olmuştu tedavi olduktan sonra korkudan vajina ıslak kalmasın diye çok sıkı bir kurulama işlemine tabi tuttugum için tahriş etmişim. daha sonra ilişki sırasında sürekli yanma olmaya başladı ve kıpkırmızı oldu orası. ben de doktora gittim yine mi mantar diye, ama o tahriş etmişsin burayı çok fena dedi. megerse ondan oluyomuş. sonra pansuman yaptı oraya,bi süre ilişkiye girmeyince kendiliğinden azaldı ve geçti...belki öyle bi durumdur...geçmiş olsun...

  9. Konu Sahibi : sevil1985 #9
    yardımlarınız için teşekür ederim sonunda sebebini buldum mantar vardı evet fakat adet olduğumda kulandığım ped buna sebep oluyormuş tam düzeliyor herşey geçiyor ped kulandığımda olduğunu buldum çözdüm bu sorunu sağolun yardımlarınız için

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.