Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: yumurta çatlaması nedir?

  1. Konu Sahibi : 7374ceycey #1

    Yardım :( yumurta çatlaması nedir?

    Kızlar 1 hafta önce akıntı şikayetiyle hastaneye gittim.İlaç verdi ve 1 hafta sonra kontrole çağırdı.Neyse kullandım bitti.Kontrole gittim,muayene ederken ağrı oluştu bende doktor yumurtanın biri çatlamış diğerindede kist oluşmuş dedi ve bana gösterdi orta boy patates büyüklüğünde.Korktum çünkü yumurta çatlaması ilk kez duyuyorum araştırdım ama pek bişey anlamadım açıkçası.Şuan ilaçlara devam ediyorum adetimin üçüncü günü muayeneye çağırdı yine. Size sormak istediğim bu çatlama nedir iyi mi kötü mü beni aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler


  2. Konu Sahibi : 7374ceycey #2
    Bende gjtmistim acile. Demistiki doktor yumurtan catlamak uzere. Yani adet olcaksin demek istemisti. :) 2 gun sonrada catladi ve adet oldum canim.

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-01-2015

    Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 184 gün kaldı.

    Bebeğinizin damak kemiği veya ağız çatısı birkaç hafta içinde tamamlanacak. Emme kasları yanaklarda, diş tomurcukları diş etinde oluştu. Artık bebeğinizin yemek borusu, nefes borusu ve gırtlağı var. Bugün bebeğinizin tükürük bezleri çalışmaya başladı. Önümüzdkei 3 gün içinde bebeğiniz nefes alma, emme ve yutma hareketleri yapmaya başlamış olacak. Bebeğinizin kalbi dakikada 140-160 kere atıyor. Yetişkin bir insanda bu ortalama 70 civarındadır. Bu günlerde sırt üstü yatarak egzersiz yapmaktan kaçınılmalıdır.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  3. Konu Sahibi : 7374ceycey #3
    yumurta çatlayınca mı adet olunuyomuş yani ne kadar cahil kalmışım ayın 11 inde adet olucam inş.sağol canmm

  4. Konu Sahibi : 7374ceycey #4
    Alıntı 7374ceycey kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar 1 hafta önce akıntı şikayetiyle hastaneye gittim.İlaç verdi ve 1 hafta sonra kontrole çağırdı.Neyse kullandım bitti.Kontrole gittim,muayene ederken ağrı oluştu bende doktor yumurtanın biri çatlamış diğerindede kist oluşmuş dedi ve bana gösterdi orta boy patates büyüklüğünde.Korktum çünkü yumurta çatlaması ilk kez duyuyorum araştırdım ama pek bişey anlamadım açıkçası.Şuan ilaçlara devam ediyorum adetimin üçüncü günü muayeneye çağırdı yine. Size sormak istediğim bu çatlama nedir iyi mi kötü mü beni aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
    canım yumurta catlaması ıyı bı sey evlısmısın bılmıyorum ama evlıysen catlamadan sonra esıle bırlıkte olursan hamıs olursun bırlıkte olmassan veya bekarsan yumurta once buyuyo sonra catlıo sonrada kırılıyo ve atılıyo yanı adet oluyorsun merak edılecek bı sey yok yanı ben evlıyım ancak ıgneyle catlatıyoruz hamıs olmak ıcın ama kıst onemlı umarım tedavı olursun

  5. Konu Sahibi : 7374ceycey #5
    Valla bende bilmiyordum canim. Orda ogrendim. Ultrasondan gordu iste. :) gecmis olsun tatlim.

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-01-2015

    Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 184 gün kaldı.

    Bebeğinizin damak kemiği veya ağız çatısı birkaç hafta içinde tamamlanacak. Emme kasları yanaklarda, diş tomurcukları diş etinde oluştu. Artık bebeğinizin yemek borusu, nefes borusu ve gırtlağı var. Bugün bebeğinizin tükürük bezleri çalışmaya başladı. Önümüzdkei 3 gün içinde bebeğiniz nefes alma, emme ve yutma hareketleri yapmaya başlamış olacak. Bebeğinizin kalbi dakikada 140-160 kere atıyor. Yetişkin bir insanda bu ortalama 70 civarındadır. Bu günlerde sırt üstü yatarak egzersiz yapmaktan kaçınılmalıdır.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  6. Konu Sahibi : 7374ceycey #6
    Alıntı zahide_30 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım yumurta catlaması ıyı bı sey evlısmısın bılmıyorum ama evlıysen catlamadan sonra esıle bırlıkte olursan hamıs olursun bırlıkte olmassan veya bekarsan yumurta once buyuyo sonra catlıo sonrada kırılıyo ve atılıyo yanı adet oluyorsun merak edılecek bı sey yok yanı ben evlıyım ancak ıgneyle catlatıyoruz hamıs olmak ıcın ama kıst onemlı umarım tedavı olursun


    evet evliyim cnm tşk ederim iyi bişeymiş yani sağolun,çocuğum var zaten şimdilik hamiş kalmak istemiyorum,zaten ilaç tedavisindeyım birlikte olamıyoruz ki

  7. Konu Sahibi : 7374ceycey #7
    Alıntı tugcecan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Valla bende bilmiyordum canim. Orda ogrendim. Ultrasondan gordu iste. :) gecmis olsun tatlim.



    sağol cnm sana da...

  8. Konu Sahibi : 7374ceycey #8
    Giriş tarihi
    Oct 2011
    Mesajlar
    1,962
    Alıntı 7374ceycey kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sağol cnm sana da...
    slm arkadaslar bende hamıle kalamyanlardanım :( aranızda menagon ıgne olan varmı ve faydasını goren tesekkurler

  9. Konu Sahibi : 7374ceycey #9
    Giriş tarihi
    Oct 2011
    Mesajlar
    1,962
    Alıntı 7374ceycey kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sağol cnm sana da...
    slm arkadaslar bende hamıle kalamyanlardanım :( aranızda menagon ıgne olan varmı ve faydasını goren tesekkurler

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.