Sayfa: 1/4 123 ... SonSon
Toplam 34 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Dövme İçin Hangi Alfabe??

  1. Konu Sahibi : KittyConda #1

    Dövme İçin Hangi Alfabe??

    omurilik hizasında enseden kuyruk sokumuna kadar annemle ilgili bir şeyler yazdırmak istiyorum. ilk olarak aklımda japon alfabesi var ama ne bileyim o kadar çok kullanılıyor ki

    elf yazısı da hoşuma gitmişti ama ben bayağı büyük yazı yazdırıcam o zaman hoş durur mu bilemiyorum.

    çok kararsızım hangi alfabeyle yaptırsam bilemiyorum bir yunanca, elf ve japonca bulabildim başka önerileriniz var mı??
    Düzenleyen: KittyConda Düzenleme Tarihi : 30-01-2012 Düzenleme Saati :03:38


  2. Konu Sahibi : KittyConda #2
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    258
    ibranice hoş duruyor.

  3. Konu Sahibi : KittyConda #3
    ibranice ne dili nerenin yani acaba???

  4. Konu Sahibi : KittyConda #4
    israilmiş çok da hoş buldum sağol canım




  5. Konu Sahibi : KittyConda #5
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    258
    bir şey değil:) bende de eşimin adı yazıyor bileğimde :)

  6. Konu Sahibi : KittyConda #6
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    258
    geçici dövme tabii kalıcıya cesaretim yok. sende olduğu için tebrik ediyorum senii :))

  7. Konu Sahibi : KittyConda #7
    Alıntı _Destiny_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    geçici dövme tabii kalıcıya cesaretim yok. sende olduğu için tebrik ediyorum senii :))

    ben de korkuyorum biraz ya beğenmezsem diye onun için en güzel alfabeyi bulmam lazım=D ibranice çok hoş israili de çok ilginç buluyorum zaten.

  8. Konu Sahibi : KittyConda #8
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    258
    Alıntı LadyYoOkie kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben de korkuyorum biraz ya beğenmezsem diye onun için en güzel alfabeyi bulmam lazım=D ibranice çok hoş israili de çok ilginç buluyorum zaten.
    önce geçici dövme yaptır, baktın alıştın sevdin kalıcıyı yaptırırsın :)

  9. Konu Sahibi : KittyConda #9
    Alıntı _Destiny_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    önce geçici dövme yaptır, baktın alıştın sevdin kalıcıyı yaptırırsın :)
    omurilik hizasında yaptırıcam ya ordaki tüyler simsiyah kalıyor sonra ama

  10. Konu Sahibi : KittyConda #10
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    258
    Alıntı LadyYoOkie kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    omurilik hizasında yaptırıcam ya ordaki tüyler simsiyah kalıyor sonra ama
    hmmm.... o zaman çoook iyi düşünüp öyle karar ver:)

Sayfa: 1/4 123 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.