Sayfa: 7/16 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
Toplam 158 adet sonuctan sayfa basi 61 ile 70 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ''KPSS ile ATANAN ARKADAŞLAR'' Hangi kuruma kaç puanla atandınız.Bölümümünüz

  1. Konu Sahibi : ayyüzlüm #61
    Giriş tarihi
    Jun 2010
    Mesajlar
    156
    [QUOTE=BEBEKKAFA;13947908]tabiki net sayısı çok önemli...yalnız zaten 120 soru var nası 125 altı olmıycak anlamadım

    önlisansların soru sayısı 150 lisanstan bahsetmemiştim ben zaten onla ilgili bilgimde yok.


  2. Konu Sahibi : ayyüzlüm #62
    Giriş tarihi
    Jun 2010
    Mesajlar
    156
    geçen hafta dersanede kpss semineri yapıldı söylenenenler postaneler sadece sözleşmeli eleman alıyormuş.üniversite ve belediyelerde tayin yokmuş.diğer yerlere atandığında ise bir yıl aday memur olarak görev yaptıktan sonra atama isteğinde bulunabiliyormuşsun tabi boş yer varsa.bende soru sordum kaç puan almamız gerekiyor diye öğretmen bunun için bi genelleme yapamam dedi 60 puanla ege üni santraline giren biliyorum 85 puanla açıkta olanı biliyorum dedi.doğru tercih önemli diyor herkes...

  3. Konu Sahibi : ayyüzlüm #63
    arkadaşlar hukuk mezunu birinin bakanlıklara atanması için kaç yapması gerek,80 falan yeter mi acaba?

  4. Konu Sahibi : ayyüzlüm #64
    nesepalamudu Guest

    I love KK

    Alıntı kbra90 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar hukuk mezunu birinin bakanlıklara atanması için kaç yapması gerek,80 falan yeter mi acaba?
    düz memurluk diyip geçmeyin bakanlıklar en az 85 le alıyorlar en az

  5. Konu Sahibi : ayyüzlüm #65
    Alıntı MeYraaa kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ıki yıl boyunca bekledim.Ama hamdolsun sonunda ıstanbul Tapu ve Kadastro'ya atandım.Siyaset Bilimi ve Kamu yönetimi mezunuyum.Darısı bekleyen isteyen herkesin başına:Saruboceq:
    Kaç puanla atandın?

  6. Konu Sahibi : ayyüzlüm #66
    Görümcem sınıf öğretmenliği mezunu bu sene 74 aldı ve çok üzgün bir yerlere gidebilirmi sizce????

  7. Konu Sahibi : ayyüzlüm #67
    Giriş tarihi
    May 2010
    Mesajlar
    3,001
    Aranızda mühendis yok mu atanan, veya bilgisi olan.bilmiyorumkismile

  8. Konu Sahibi : ayyüzlüm #68
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    2,324
    Alıntı fulya1234 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çocuk gelişim bölümü alıyo mu kpssde ayrıca aranızda çocuk gelişimi önlisans mezunu olup atanan var mı?
    Çocuk gelişimi mezunları sosyal hizmetlere "çocuk eğitici" olarak atanıyorlar. Atamalar az olduğu için en az 80 puan almak gerek...

  9. Konu Sahibi : ayyüzlüm #69
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    3,316
    lise mezunu olarak (yabancı dil mezunuyum) bi yere atanabilir miyim sizce? yani meslek lisesi falan değilim. lise mezunlarını nerelere alıyorlar ki?

  10. Konu Sahibi : ayyüzlüm #70
    Alıntı ammavelakin kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Aranızda mühendis yok mu atanan, veya bilgisi olan.bilmiyorumkismile
    mühendislerin değişiyor branşdan branşa en cok atama inşaat ve makinede oluyor.inşaat ilk atamalar 85 e kadar falan düşer, makine 87 yi bulabılır.bilgisayar 88, endüstri 90 civarı ayrılan kadro sayılarına göre söyluyorum bilgsyar endüstri fazla yok sanırım.elektrik elektronik gene 90 cıvarı olur diğerleri için pek bişey dıyemecem cunku atamalar az oluyor diğer branşlarda.

Sayfa: 7/16 İlkİlk ... 56789 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.