Sayfa: 6/16 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Toplam 154 adet sonuctan sayfa basi 51 ile 60 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Seyrek Kaş İçin Önerisi Olan Var Mı?

  1. Konu Sahibi : sarışın01 #51
    Alıntı anatoliaz kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba arkadaşlar..
    Benim kaşlarım oldukça dolgun ve siyahtı. fakat zaman içerisinde kaşlarımla fazla uğraşmalarım ve oldukça çok inceltmem sonucunda henüz 24 yaşında olmama rağmen sanırım kaşlarımı küstürdüm ve kalınlaştırmak istesemde uzamıyolar. artı inanılmaz döküldüler. yine siyahlar ve kalın telliler fakat inanılmaz seyrekler.
    Bu yüzden uzun ve derin araştırmalarım sonucunda internetten 3 tane yağın karışımı ile kaşların dolgunlaşacağını, hatta ve hatta kiprik diplerine sürdüğümüz takdirde kipriklerin dahi sıklaşıp uzayacağını öğrendim. 3 günden beri bu kürü uyguluyorum. zaman içerisinde nasıl sonuçlar verdiğini sizlerle paylaşacağım. bu özel formül için gerekli olan yağları yazıyorum..

    -Tatlı badem yağı
    -Hint yağı
    -Susam yağı...

    Genellikle hint ve tatlı badem yağını okuyordum fakat susam yağını hiç duymamıştım. bu yağları teker teker araştırıp faydalarına bakınca, kiprik ve kaşlar için faydalı olduklarını da öğrendim.

    Nasıl kullanacağız?
    Ben kapağı olan küçük bi plastik kutunun içine, 1'er tatlı kaşığı bu 3 yağdan koyup karıştırdım. Kulak temizleyici ile akşam 6'dan sonra, yani yatsı namazımı kılınca kaşlarıma sürüyorum. Fakat öyle şapır şupur değil, bir kere hafiften içine daldırıp çıkarmanız yetecektir, iyiceme dibine kadar da daldırmanıza gerek yok. Onun haricinde, yumuşak fırçalı bi diş fırçası ile de bu yağları sürdükten sonra kaşlarımı tarıyorum. (Şöyle hatırlayın. Saçlarımızın gürleşmesi ve dökülmemesi için taramamızın bi masaj şekli olduğunu söyler hep saç bakım uzmanları. Bende bu şekilde düşünüp, netice de kıl olan kaşlarımızında, saçlarımız gibi olduğunu ve taramamızın faydalı olacağını düşünüyorum.)
    Gece yatarken sebamed sabunum ile yıkıyorum. Sebamed sabun ciltteki yağları yani ph'ları düzenleyici bir etkiye sahiptir. Cildiniz içinde tavsiye ederim. Sonra üst ve alt kipriklerimin diplerine, gözüme kaçmayacak şekilde son derece dikkatli sürüp yatıyorum. sabah uyandığımda yeniden yıkıyorum.
    Bugün tam 3.günüm. Kaşlarımı zaten uzamaları için bırakmıştım fakat çok bağımsız çıkıyolardı, çok uzak yerlerden. Şimdi ise kaşlarımın arasında da çıkmaya başladıklarını hissediyorum. Aynı zamanda kaşlarımın başlangıç yerleri, kaşlarım simsiyah olmasına rağmen çok daha fazla seyrek hatta yok gibilerdi. Oralarında 3. gün olmasına rağmen biraz daha hareketlendiler gibime geliyor. Zaman ilerledikçe sizlerle paylaşacağım.
    Kaşlar ve ikinci olarakta kiprikler bir insanın suratı için gerçekten çok önemliler.. Rabbimiz şifamızı verir inşallah...
    İyi günler dilerim..




    Arkadaşım cok tşk ler aynı benim durumumu anlattın benim kaşlarım küstü ve okadar siyahlarki şimdi yanlış alınan baş kısmını kaşlarımın koyuluğu yanında silik duruyor ve kesinlikle kaşlar insanın yüzünü cok değiştiriyor inanırmısınız 1haftadır psikolojimi bile etkiledi resmem kaşım yarım kaldı :( verdiğin tarifi bu akşam uygulamaya başlayacağım


  2. Konu Sahibi : sarışın01 #52
    yakamoz_16 Guest
    arkadaşlar mesela bnm kaşlarım da çok seyrek ama uzun mesela bn hiç almadm almayı da düşünmüyorm üstünden boyasam çok kötü oluo

  3. Konu Sahibi : sarışın01 #53
    neden rimeli sulandırıp boyamayı denemiyosunuz kahverengi rimeli sulandırıp renksiz kaşı boyarsanız doğal durur gibi geliyoo

  4. Konu Sahibi : sarışın01 #54
    benimde kaşlarım seyrek ben kaş kalemi ile boyuyorum hafif hafif hiç belli olmuyor ve şekili de ortaya çıkıyor

  5. Konu Sahibi : sarışın01 #55
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    929
    meraba arkadaşım bende bikaç ay önce senın gibi buraya konu açmıştım kaşlarım yok diye, ben tarifimi annemden aldım nişanım vardı bitürlü yola girmeyen kaşlarım deli etcekti beni, annem sarımsağı ezdi bi kutuya koydu üstünede hakiki zeytinyağı döktü karıştırdı al bakalım dedi 1 ayda seyrek ve sarı renkte olan kaşlar gürleşti ve koyulaştı çok memnun kaldım. tavsiye ederim

  6. Konu Sahibi : sarışın01 #56
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    106
    ben size bişi söliim arkadaşlar,bi kuaförden öğrendim bildiğimiz kurşun kalemle doldurun seyrek olan yerleri daha doğal duruo ben denedim işe yaradı ahşap kalemlerden :)

  7. Konu Sahibi : sarışın01 #57
    selam
    ben de kullandim 1 hafta
    badem yag ama butun kasimin etrafi kavlamaya basladi, bu tek bende mi yoksa baskalarinda da oldumu

  8. Konu Sahibi : sarışın01 #58
    benm kaşlarm hem seyrek hem çok açık renklydi
    2 yıldr badem yagı felan kulanıorm ama badem yagını hiç düzenli süremedm malesef
    haftada 2 haftada 1 kez falan
    ynede etkisini gsterdi dyeblrm kaşlarm koyulaştı ama hala seyrek
    aralardaki boşlukları nasıl kapatrm blmyorm
    sarımsak sürmeye bşladm umarm işe yarar

  9. Konu Sahibi : sarışın01 #59
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1,278
    Kaslarini kaziyan arkadaslar varmi?var ise nekadar zaman aliyor geri kaslarin cikmasi arti gercekten gurlesiyormu kaslar,bende su aralar cok dusunur oldum kazimayi:1rolleyes::roflol:egerki deyecekse kaziyim diyorum:))))Benimde kalin kaslarim vardi ama oynaya,oynaya incelte,incelte kusturdum uc kisimlari seyrek yahuuuuu:1no2:hint ve bagdem yagi karisimini uzun sure denedim koyulastirdilar ama siklastirmadilarki:mymeka:bir cevap lutfen biliyorum kazirsam cok komik olcak bir sure ama degerse yapicam taktim kafaya...naniknanik:roflol:

  10. Konu Sahibi : sarışın01 #60
    off kaşlarm iiice snirimi bozmaya başladı
    ya epey uzadı kıllar
    ama araları çok seyrek ve düzelmio:(

Sayfa: 6/16 İlkİlk ... 45678 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Çatlaklar İçin Çözüm Önerisi Olan Var Mı?
    By DevrimGzde in forum Çatlaklar; nedenleri ve çözümleri
    Cevaplar: 915
    Son Mesaj: 26-07-2014, 23:53
  2. Sizce normal mi bir fikri olan bir önerisi olan lutfen:(
    By luna20 in forum Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 30-08-2013, 01:28
  3. Kıvırcık ama seyrek saçlı olan yok mu ?
    By DingiltereKralicesi in forum Kıvırcık Saçlara Özel
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 28-12-2011, 18:19
  4. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 29-04-2009, 15:31
  5. Güzellik İçin 5 Günlük Beslenme önerisi...
    By dids in forum Diyet Listeleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 18-03-2008, 02:37

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.