Sayfa: 1/3 123 SonSon
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kaşim yok ya .:(((

  1. Konu Sahibi : DarkAngel #1
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    929

    Kaşim yok ya .:(((

    Arkadaşlar benim oldum olası kaşlarım az aldırıryorum bide çok şeklsiz ince oluyo nası uzatabilirim?


  2. Konu Sahibi : DarkAngel #2
    şu saç çıkaran yağlardan ya da bioxin fln kullansan çıkar mı acaba ?

  3. Konu Sahibi : DarkAngel #3
    cnm ben kaşlarımın üstüne cilet atttım önceden sarımsak sürmüştüm sonra bi arkadsım cilet atmamı söyledi,minik minik tüyler çıkmaya başladı ins ykında pala kaşlı bir kız olcamkaydirigubbakcemile,yani bı ince kaşlardan kurtlup üçqen kaş yaptırcam inşşşşkaydirigubbakcemile2

  4. Konu Sahibi : DarkAngel #4
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    95
    Tecrube konuşuyor : Aynı dert bende de vardı ama ben aldıramıyordum bile hiç kaşım kalmaz diye. Susam yağı, badem yağı falan kullanıyordum ama anladımki sarımsak daha etkili. Bende ne yaptım; küçük kapaklı bir şişe buldum. İçine ince ince sarımsakları kestim sularını salıcak şekilde. sonra üzerine badem yağı, susam ve hint yağı döktüm ve bunu birkaç gün ağzını hiç açmadan beklettim. Bunu yatarken değilde, akşam insan içine çıkmadığım zamanlarda kullandım çünkü gece yatmadan sürünce yan yatıyoruz falan olduğu gibi yastığa bulaşıyor. Ayrıca sarımsağın o rahatsız edici kokusu ve yanma hisside olmuyor bununla. Kaş boyunuzu uzatmak istiyorsanız kesinlikle kaş bitimindeki o görünmez ince tüyleri almanız ve yağ kulllanmanız gerek. Ben eski diş fırçamıda kaş fırçası yaptım kendime, aklıma geldikçe fırçayla tarıyorum. Gerçekten belli bir süre sonra istediğiniz şekli ve kalınlığı elde ediyorsunuz.

  5. Konu Sahibi : DarkAngel #5
    Alıntı Şahnaz kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Tecrube konuşuyor : Aynı dert bende de vardı ama ben aldıramıyordum bile hiç kaşım kalmaz diye. Susam yağı, badem yağı falan kullanıyordum ama anladımki sarımsak daha etkili. Bende ne yaptım; küçük kapaklı bir şişe buldum. İçine ince ince sarımsakları kestim sularını salıcak şekilde. sonra üzerine badem yağı, susam ve hint yağı döktüm ve bunu birkaç gün ağzını hiç açmadan beklettim. Bunu yatarken değilde, akşam insan içine çıkmadığım zamanlarda kullandım çünkü gece yatmadan sürünce yan yatıyoruz falan olduğu gibi yastığa bulaşıyor. Ayrıca sarımsağın o rahatsız edici kokusu ve yanma hisside olmuyor bununla. Kaş boyunuzu uzatmak istiyorsanız kesinlikle kaş bitimindeki o görünmez ince tüyleri almanız ve yağ kulllanmanız gerek. Ben eski diş fırçamıda kaş fırçası yaptım kendime, aklıma geldikçe fırçayla tarıyorum. Gerçekten belli bir süre sonra istediğiniz şekli ve kalınlığı elde ediyorsunuz.
    denemek Lazım,cnm kaçqün bukarışımı yaptın bide ne kadar bekLLettin,şimdiden tşk.ederim.

  6. Konu Sahibi : DarkAngel #6
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    929
    ben jilette denedim ama faydası yok bide sarımsakla yağları bi denim bakalım nolucak?!

  7. Konu Sahibi : DarkAngel #7
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    929
    ben jilet denedim ama faydasını görmedim sarımsakla yağları denim bakim nolcak

  8. Konu Sahibi : DarkAngel #8
    kaşlarına kontor yaptırabılırsın
    ben yaptırdım cokta memnunum ama acıya bıraz dayanıklı olman lazım :)

  9. Konu Sahibi : DarkAngel #9
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    929
    aslında düşünmedim değilde ama çekiniyorum bi zararı varmı acaba bide resim eklemende sakınca varmı?

  10. Konu Sahibi : DarkAngel #10
    yoo hyr eklerım tabıkı ,
    ben kaslarım seklınden memnundum o nedenle kontor yaptırırken sadece ustunden gecılmesını seklıne donukunulmamasını soyledım,bazı yerlerde kas kontoru kası komple alıp kontorle yenıden kas yapıyolar
    bunu tavsıye etmem kendı kasın durucak ustunden gecıcekler sadece seyrek oldugu ıcın yaptırmıstım ben ılk bır hafta sokaga cıkamazsın ama bıldıgın sımsıyah oluyo cunku snr dokuluyo ılk goruntusunu gorup mahvoldum ben dıyebılırsın :) bestamı gıbı oluyo ınsan :) ama snr 1 hafta ıcınde dokulup normal rengıne kavusmaya baslıyo resımlerını eklıyımde basarabılırsem :)

Sayfa: 1/3 123 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.