Sayfa: 177/4220 İlkİlk ... 127167175176177178179187227 ... SonSon
Toplam 42194 adet sonuctan sayfa basi 1,761 ile 1,770 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 2012 kasım bebekleri büyüyor..

  1. Konu Sahibi : aycaece #1761
    kızlar geçmeyen pişiğin nedeni ağızdaki pamukçukta olabilir aklınızda bulunsun...


  2. Konu Sahibi : aycaece #1762
    az önce 3 aşımızıda vurunup geldik. çok ağladık ama hep ağlayan bir bebek olduğu için bizim için pek bişiy değişmedi

    kilo alımını çok beğendi ebesi. sadece anne sütüyle devam dedi.

    dr.un tartısı ile sağlık ocağı tartısı arasında 100 gr.a yakın oynama oluyor.

    bu arada pişiğimiz geçmiş
    dün hametan almıştım toplam da 3 defa sürdüm hiç bişiy kalmamış bezi de değiştik. tekrar primaya geçiş yaptım. babası içinde daha çok var diye molfix almış. bize yaramadı.
    sağlık ocağına giderken yarım fitil verdim onun etkisiyle uyuyor. hemşiremiş bir çay kaşığı calpol demişti. ama Barlas'ta uykusuzluk yapıyor. o yüzden ben fitil tercih ettim. aralarında fark yokmuş fitil daha hızlı etki edermiş öyle dedi dr.u

  3. Konu Sahibi : aycaece #1763

    bu cocuk aklıımı basımdan aldı :))

    selam guzel anneler herkes ıydr umarım arada okuyrm yazamıyrm doktra ogurmelerını soyledım braz reflu olur dedı kusması yoksa problem degıl ecer kendılıgınden dedı sankı bu ara dahada cogaldı emmesı azaldı emerkende oguruyr sureklı ayakta gezmek ve anlatmak ıstıyor bu aralar uyanık kalıyoruz sonra uyuyrz uyku problemımız duzeldı en azından gece gec yatsada 3 saat uyuyor bazen 4saat mersede 5dk emıyor eskıye gore cok az emıyor ac kalıyor sankı aranıyor ellerını falan emıyor ama benı emmıyor kılosunu etkılıycek gıbıme gelıyor yada normal olan bu duzene gırdı dıyorlar tabı bana ac kalıyor gıbı gelıyor bızde durumlar boyle sızlerdeede yasayan varmı bu durumu bebeklerınız ne kadar uyuyr kac saatte ne kadar emıyor benım bebgım bu arada 2ay bıttı 10gun aldık 3aydan bu arada bırde esıme ekler yapayım dedım adamcagız cok ıstedı ama akıl kalmadı bende muhallebısıne seker koymayı unutmusum yaa kafa kalmadı ıyıce

  4. Konu Sahibi : aycaece #1764
    Alıntı bebeklerim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    selam guzel anneler herkes ıydr umarım arada okuyrm yazamıyrm doktra ogurmelerını soyledım braz reflu olur dedı kusması yoksa problem degıl ecer kendılıgınden dedı sankı bu ara dahada cogaldı emmesı azaldı emerkende oguruyr sureklı ayakta gezmek ve anlatmak ıstıyor bu aralar uyanık kalıyoruz sonra uyuyrz uyku problemımız duzeldı en azından gece gec yatsada 3 saat uyuyor bazen 4saat mersede 5dk emıyor eskıye gore cok az emıyor ac kalıyor sankı aranıyor ellerını falan emıyor ama benı emmıyor kılosunu etkılıycek gıbıme gelıyor yada normal olan bu duzene gırdı dıyorlar tabı bana ac kalıyor gıbı gelıyor bızde durumlar boyle sızlerdeede yasayan varmı bu durumu bebeklerınız ne kadar uyuyr kac saatte ne kadar emıyor benım bebgım bu arada 2ay bıttı 10gun aldık 3aydan bu arada bırde esıme ekler yapayım dedım adamcagız cok ıstedı ama akıl kalmadı bende muhallebısıne seker koymayı unutmusum yaa kafa kalmadı ıyıce
    bnm kızımla pek farkı yok 2 ksm doğumlu. yarın bizde aşı olacagız 3 kez :( korkuyorum çok ağlayacak ateş yapacak diye. bize calpol yzdılar gelmdn 3 saat önce 1 çy kaşığı ver dediler.öle yapıcaz. bu akşm da eşimle yıkıcaz kızmızı. çünkü aşıdan snra 3 gn yıkanmıyomuş bebekler.uykusuna gelince 3 saat uyuduğunu hç görmdm kızımın. en fzla 2 bucuk saat uyur.bnmkide az ve sık emmek istyor. ama ben bazen sütmn olmadıgını görnce mma takviyesi yapıyorum. hem bebelac hem aptamil ikiside var arada sırada yapıyıorum gayette severek içiyıo. pişik konusnda ilk defa pişik oldu kızm. bnde ıslak mndil yerine sıcak suya batırılmış pamukla silip beyaz tülbentle de ıslaklığını alıyorum. snrada hametan sürüyorum inşş geçecek.bnde durum böyle canımm allah hepmize kolaylık versin. yemek yapamıyorum bundan sonra eşim işten gelnce ertesi gunun yemeğni yapıcam olmuyo böle adam eve geldi bn hala bulaşık yıkıyorum. yazık irmk helvası yapmştım geceden onu yedi gitti. iş dönüşü gelcek 8 bucuk gbi yemek yapablrsem eger yıcez :)) bnm kızm dışarı çıkartmıyo odadan napıcam blmemm :))

  5. Konu Sahibi : aycaece #1765
    üfff bende yemek yapamıyorum.benim oğlanda beni odadan dışarı çıkartmıyo basıyo çığlığı.aç kalcaz böle gidişle.uyurken bile sık sık gözünü açıp beni kontrol ediyo.çok fenayız bu aralar çooooook

  6. Konu Sahibi : aycaece #1766
    Alıntı nagisce kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bebeği grip yada bronşit olan arkadaşlar vardı, acaba belirtileri nelerdi? Ne olduda doktora gittiler? Ne olursa ciddiye almalıyım merak ediyorum, bana kalsa en ufak bişeyde doktora gidicem değilse

    cnm benim oğlan sık sık hapşırdı bir gün boyunca sonra gecesinde burnu tıkandı.çok fena sinirlenmişti.emerkende zorlanmıştı.ben başında yakaladım hemen geçti.zaten şurupla damla veriyolar.

  7. Konu Sahibi : aycaece #1767
    bende bırakamıyrn zaten babannem vardı allahtan yapmaya kalkıstım geceden yapıyrm yemeklerımı genelde yapadıgım zamnda ac kalıyorz zaten eklerım hamuru denk gelmedı zaten sınır oldum bıdaha yapıcam esımı beklıyrm sınır oldum sprız olsn dedım ama uzun zamndr yapmadım bıde cocuga gıt gel olmadı işte sil bastan baslcaz

  8. Konu Sahibi : aycaece #1768
    sormayınnn yaa yemek konusunu.zaten gece 1 bucugu buluyo uyuması eee ben hç uyumimm bari de sabaha kdr yemk yapayımm. ahh anacımm sen nası büyüttün bizi:)) gerckten anaların hakkı ödenmez cennet onların ayakları altındaymış hakkatende :) şimdi patates soycam sobanın üstnde haşlıcam fırnda püre yapcam artık bu akşmda böle olucak :)

  9. Konu Sahibi : aycaece #1769
    Giriş tarihi
    Jan 2011
    Mesajlar
    411
    Alıntı sevalkaya kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    maşallah sübhanallah yavrunaa.. allah nazarlrdan sakınsın.bnm kızımdan 8gun buyuk yavrun. allah bağışlasınn.
    sağol canım , Allah senin yavrunu da size bağışlasın.

    Alıntı sevalkaya kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben hç kullanmadım ama sağa sola yan yatırıp arksına battanıyesiyle fln destek yaptım.bugnde alt açma takımındaki yastıkta yatırdm kusmaması içn artık yatık kullnmayı düşünyorum.
    ben dogdugu gunden berı yastık kullanıyorum kusar kusmasını akıtamaz diye , ama yüksek yastık değil alt açma minderindeki yastıgını kullanıyoruz.

    Alıntı seydam kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    68 günlük olduk bizde,masallah sizdede kilosu gayet guzel, darisi bize ins,aglamadan dalamiyo kuzucum
    masallah canım Allah bağışlasın , inşallah zamanla uykuya ağlamadan dalacaktır az sabır etmen gerekiyor canım.

  10. Konu Sahibi : aycaece #1770
    Kızlar similac mama kullanan var mı?

Sayfa: 177/4220 İlkİlk ... 127167175176177178179187227 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.