Sayfa: 6/10 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Toplam 99 adet sonuctan sayfa basi 51 ile 60 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kardeş Acısı..

  1. Konu Sahibi : husundark #51
    Giriş tarihi
    Sep 2013
    Mesajlar
    1,399
    Alıntı husundark kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım yanıyo.. Yüreğim daralıyo. Ne yapacağımı bilemedim. Buraya yazmak en iyisi geldi affedin. Kardeşim öldü benim. Ne kadar kolay yazılıyomuş, ne kadar kolay söyleniyomuş ölüm.. 19 yaşında, yeşil gözlümü, ablasının bi tanecik kuzusunu toprağa verdiler gözümün önünde. Nasıl geçti bu 45 gün, hala nasıl nefes alıyorum, nasıl uyuyup uyanıyorum hala aklım almıyo. Bi tanecik kardeşimdi o, tek başıma bıraktı beni. Seni kimseyle paylaşamıyorum abla, kıskanıyorum derdi. Bi başıma koydu gitti..
    Hamile olduğumu öğrendiğinde ne çok sevinmişti. Abla dayı oluyorum ben, GS forması alıcam yiğenime kız da olsa erkek de olsa dedi. 1 ay geçmedi üstünden ki Galatasaray bayrağıyla Türk bayrağını biz örttük tabutuna kuzumun.. Cinsiyetini bile öğrenemedi yeğeninin..

    Ablasının bitanesi. Canım kardeşim.. Biliyorum gözyaşım hiç durmadığı için gelmiyosun rüyalarıma hala. Ama elimde değil, çok özledim bitanemm. Her sabah yokluğunla uyanmak, abla dediğini duymamak bitiriyo beni..
    Çok dile getiremedim kısacık ömründe affet beni. Seni çok seviyorum canımın içi. Hakkını helal et nolur..
    Okurken ağladım. Çok acı allah sabır versin. Mekanını cennet etsin rabbim.

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 03-11-2014

    Hamileliğimin 12. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 199 gün kaldı.

    Bebeğinizin yeni bir refleksi oluştu; Artık bebeğinizin başına dokunulduğunda ağzını açıyor. Buna aranma refleksi denir ve bebeğin besin kaynağını bulmasına yardımcı olur. Bebeğiniz doğduktan sonra emme işlemini bu refleks ile yapacaktır. Kalıcı dişler için diş tomurcukları ve ses telleri haline dönüşecek mebranlar(zarlar) bu hafta oluşmaya başlarlar. Bugün bebeğinizin mesane kesesi de oluşmaya başladı.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 14 gr. - Yaklaşık boyu : 41 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



  2. Konu Sahibi : husundark #52
    Alıntı husundark kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Rabbim dayanma gücü versin hepimize. Yattıkları yer nur dolsun inşallah.. Eğer sizin acınızı tekrar körüklemeyecekse, bi kez daha üzülmenize neden olmayacaksam; zamanın nasıl geçtiğini anlatır mısınız bana. Çünkü düşündükçe çıkmaza giriyorum, delireceğimi hissediyorum. Günler nasıl geçiyo, anne baba bundan sonra hiç gülmüyo mu mesela. 2 ay olacak nerdeyse, hiç tek başlarına bırakmadık eşimle. Hala annemlerde kalıyoruz. Benim yanımda biraz daha sağlam duruyolar çünkü. Ağlamamaya çalışıyolar en azından. Ama annem.. özellikle tek kaldığı zaman çıldıracak gibi oluyo. Dışardan duyuyorum çığlıklarını. Ona da bişey olacak diye ödüm kopuyo. Her gün "ben hala ölmedim oğlum, nasıl yaşıyorum ben sensiz" diye ağlıyo. Kahroluyorum..

    Nasıl geçiyo bu acı..
    İnsan delirecek gibi oluyor ilk aylarda, sonra acıya alışıyorsun o acıyla yaşamaya alışıyorsun, ama hüzün okunuyor gözlerinden.. biz ne zaman 3 kişi bir yerlere gitsek, bizi tanımayan insanlar hep yüzümüzden hüzün okunduğunu söyler

    özellikle anne babanın acısı geçmiyor malesef canım

    ama annenin ya da babanın delirmemesini istiyorsan onları oyalamak zorundasın, 2 ay sonra filan onları dışarı çıkarmaya başla, evde kendi hallerinde kaldıkça mahfolacaklar çünkü

    aile dostlarınız varsa onlar sizi misafirliğe çağırsın dışarı çağırsın fln böyle böyle oyalanmak gerekiyor

    bir yerden sonra Allah'ın takdiri deyip kabullenmeye başlıyorsun, ama hayat eskisi gibi olmuyor, hüzün insanın peşini bırakmıyor

    sonra bir bakmışsın 2 yıl olmuş, 3 yıl olmuş.. 5 yıl olmuş.. 10 yıl olmuş.. bu kahpe zaman geçecek bir şekilde..

    Klasik bir laf olacak ama ALLAH SABRINI VERİYOR gerçekten, ben şaşırıyorum biz ailecek nasıl yaşıyoruz 3 kişi diye
    ben annemle babam intihar eder zannediyordum, ama geride kalan tek evlatları için toparlanmaları gerektiğini anlıyorlar

    kardeşim öldükten sonra annem kanser oldu, doktor üzüntüden olduğunu söyledi, meme kanseri şu an.
    kardeşim de zaten kanserden vefat etmişti, biz öleceğini biliyorduk, sizinki çok ani ölüm oldu.. biz hiç değilse daha o ölmeden ölümü kabullenmeye çalışıyorduk..

  3. Konu Sahibi : husundark #53
    Allah rahmet eylesin, gencecikmiş Allah sabırlar versin. Çok duygulandım benim de 18 yaşında bir erkek kardeşim var. Annemin yadigarı, en küçüğümüz. Evladım olsa bu kadar sevebilirdim herhalde. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Hiç başıma gelmeyecek sanırdım, özellikle bu yaşlarda, böyle zamanlarda. Durur, durur ansızın kapını çalar ölüm, annem sabah vardı her zaman ki gibi bir gündü nerden bilebilirsin ki o gün hayatının bir daha eskisi gibi olmayacağını? Akşam annemi yerde bulmuştum, beyin kanaması geçirmiş ve 14. günün sonunda rahmetli olmuştu.

    Daha dün akşam konuştuk, 1 ay görmeden duramayan ben 1,5 yıl oldu annemsiz yaşıyorum. Nasıl yaşıyoruz değil mi? Nasıl yaşadığını bilmeden yaşamak sabır olsa gerek, ama hayatından çok şey gidiyor.
    Bir tek annem olsun, bana birşey olmaz..

  4. Konu Sahibi : husundark #54
    Giriş tarihi
    Aug 2013
    Mesajlar
    2,982
    gözyaşlarımı tutmaya çalıştım ama tutamadım. rabbim kabrini cennet bahçesi eylesin. sizlere de sabır versin.

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-10-2014

    Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 185 gün kaldı.

    Önümüzdeki 3 gün içinde bebeğinizin dalağı, karaciğer tarafından denetlenen eski kan hücrelerinin kaldırılması ve antikor üretimi gibi fonksyioları üstlenecek. Hamilelik hormonları bağırsak kaslarını gevşettiği ve sindiriminizin daha yavaş ve az verimli olduğu için kabızlık yaşamanız muhtemeldir. Bebeğinizin cildi çok ince olduğu ve damarları deri üzerinde gözüktüğü için bebeğinizin vücudu lanugo adı verilen inci tüyle kaplanır. Bebeğinizin tırnakları iyice oluştu ve bebeğiniz kollarını ve bacaklarını hareket ettiriyor. Bugünlerde ultrasonda bebeğinizi baş parmağını emerken görebilirsiniz. Uyurken yastığınızı yükseltmeniz reflü ve mide ekşimesi sorununuza yardımcı olabilir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  5. Konu Sahibi : husundark #55
    Alıntı smuwiLa kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Allah rahmet eylesin, gencecikmiş Allah sabırlar versin. Çok duygulandım benim de 18 yaşında bir erkek kardeşim var. Annemin yadigarı, en küçüğümüz. Evladım olsa bu kadar sevebilirdim herhalde. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Hiç başıma gelmeyecek sanırdım, özellikle bu yaşlarda, böyle zamanlarda. Durur, durur ansızın kapını çalar ölüm, annem sabah vardı her zaman ki gibi bir gündü nerden bilebilirsin ki o gün hayatının bir daha eskisi gibi olmayacağını? Akşam annemi yerde bulmuştum, beyin kanaması geçirmiş ve 14. günün sonunda rahmetli olmuştu.

    Daha dün akşam konuştuk, 1 ay görmeden duramayan ben 1,5 yıl oldu annemsiz yaşıyorum. Nasıl yaşıyoruz değil mi? Nasıl yaşadığını bilmeden yaşamak sabır olsa gerek, ama hayatından çok şey gidiyor.
    Allah'ım mekanlarını cennet etsin. İnsan düşünmeye bile korkuyo yakınlarının acısını. Ben öyleydim önceden. Annemim babamın öldüğü gelirdi bazen gözümün önüne. Oturur ağlardım. Nasıl yaşıyolar , nasıl gülüyorlar bu acıyla derdim.. Senin elinde değilmiş meğer. Yaşıyomuşsun..

  6. Konu Sahibi : husundark #56
    Alıntı 19DisiKartaL03 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    İnsan delirecek gibi oluyor ilk aylarda, sonra acıya alışıyorsun o acıyla yaşamaya alışıyorsun, ama hüzün okunuyor gözlerinden.. biz ne zaman 3 kişi bir yerlere gitsek, bizi tanımayan insanlar hep yüzümüzden hüzün okunduğunu söyler

    özellikle anne babanın acısı geçmiyor malesef canım

    ama annenin ya da babanın delirmemesini istiyorsan onları oyalamak zorundasın, 2 ay sonra filan onları dışarı çıkarmaya başla, evde kendi hallerinde kaldıkça mahfolacaklar çünkü

    aile dostlarınız varsa onlar sizi misafirliğe çağırsın dışarı çağırsın fln böyle böyle oyalanmak gerekiyor

    bir yerden sonra Allah'ın takdiri deyip kabullenmeye başlıyorsun, ama hayat eskisi gibi olmuyor, hüzün insanın peşini bırakmıyor

    sonra bir bakmışsın 2 yıl olmuş, 3 yıl olmuş.. 5 yıl olmuş.. 10 yıl olmuş.. bu kahpe zaman geçecek bir şekilde..

    Klasik bir laf olacak ama ALLAH SABRINI VERİYOR gerçekten, ben şaşırıyorum biz ailecek nasıl yaşıyoruz 3 kişi diye
    ben annemle babam intihar eder zannediyordum, ama geride kalan tek evlatları için toparlanmaları gerektiğini anlıyorlar

    kardeşim öldükten sonra annem kanser oldu, doktor üzüntüden olduğunu söyledi, meme kanseri şu an.
    kardeşim de zaten kanserden vefat etmişti, biz öleceğini biliyorduk, sizinki çok ani ölüm oldu.. biz hiç değilse daha o ölmeden ölümü kabullenmeye çalışıyorduk..
    Rabbim şifasını versin inşallah anneciğinin. Çok üzüldüm.. Anemin vücudunda da beyaz beyaz lekeler çıkmaya başladı son bir aydır ve gittikçe büyüyo. Doktora da gitmiyo ama sanırım vitiligo. Babamda da var çünkü yıllardır. Allah beterinden korusun cümlemizi..Dua edicem annen için..

  7. Konu Sahibi : husundark #57
    Giriş tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    774
    Alıntı husundark kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım yanıyo.. Yüreğim daralıyo. Ne yapacağımı bilemedim. Buraya yazmak en iyisi geldi affedin. Kardeşim öldü benim. Ne kadar kolay yazılıyomuş, ne kadar kolay söyleniyomuş ölüm.. 19 yaşında, yeşil gözlümü, ablasının bi tanecik kuzusunu toprağa verdiler gözümün önünde. Nasıl geçti bu 45 gün, hala nasıl nefes alıyorum, nasıl uyuyup uyanıyorum hala aklım almıyo. Bi tanecik kardeşimdi o, tek başıma bıraktı beni. Seni kimseyle paylaşamıyorum abla, kıskanıyorum derdi. Bi başıma koydu gitti..
    Hamile olduğumu öğrendiğinde ne çok sevinmişti. Abla dayı oluyorum ben, GS forması alıcam yiğenime kız da olsa erkek de olsa dedi. 1 ay geçmedi üstünden ki Galatasaray bayrağıyla Türk bayrağını biz örttük tabutuna kuzumun.. Cinsiyetini bile öğrenemedi yeğeninin..

    Ablasının bitanesi. Canım kardeşim.. Biliyorum gözyaşım hiç durmadığı için gelmiyosun rüyalarıma hala. Ama elimde değil, çok özledim bitanemm. Her sabah yokluğunla uyanmak, abla dediğini duymamak bitiriyo beni..
    Çok dile getiremedim kısacık ömründe affet beni. Seni çok seviyorum canımın içi. Hakkını helal et nolur..
    Allah sabır versin ne denir ki :(
    benim de bir tanecik ve 19 yaşında bir erkek kardeşim var
    kendimi bir an sizin yerinize koydum çok zor :(
    Rabbim geride kalanlara sabır versin
    sizin ömrünüz uzun olsun inşallah

  8. Konu Sahibi : husundark #58

    mekanı cennet olsun

    çok ağladım ya allah sabır versin kardeş acısı benzemezmiş birşeye rabbim sabrını versin.....:(

  9. Konu Sahibi : husundark #59
    Başın sağolsun..
    Yaran çok taze canım ama alışacaksın..
    Biraz zaman sonra gelecek rüyalarına..
    Bende kaybettim kardeşimi, çok oldu..
    Alıştım yokluğuna, yada öyle sanıyorum..
    Acısı yüreğimde taze hala ama alışıyor insan..
    Neye alışmıyor ki?
    Rabbim sabır versin.. :(
    Kendi yavruna sarıl, anne babana sarıl..
    Onlarında sana ihtiyacı var..

    Rabbim sabırlar versin yüreklerinize, daha da ne desem :(
    Düzenleyen: ♥gözyaşı♥ Düzenleme Tarihi : 24-09-2013 Düzenleme Saati :17:48

  10. Konu Sahibi : husundark #60
    Giriş tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    3,397
    Sabırlar dilerim...
    Çok üzüldüm.
    Allah yardımcınız olsun, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
    Torunun gelişiyle anne baban da toparlanacaktır inşallah.

Sayfa: 6/10 İlkİlk ... 45678 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Kardeş acısı
    By berceste00 in forum Kendi ailesiyle ilgili sorun yaşayanlar
    Cevaplar: 110
    Son Mesaj: 14-11-2012, 13:40
  2. Abi Kız Kardeş Diyalogları
    By eceege in forum Komik Yazılar
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 27-08-2010, 04:43
  3. Erkekler de aşk acısı çeker!
    By mız mız in forum Ah Erkekler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 23-11-2008, 18:26
  4. kardeş kıskançlığı...
    By simelya in forum Aile, Evlilik ve Çocuklar
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 14-11-2008, 01:19
  5. Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 22-09-2008, 14:29

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.