Sayfa: 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 38 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kendimi nasıl geliştirebilirim

  1. Konu Sahibi : as25 #21
    arkadaşlar lütfen benim topiğimi de okuyun bana da yardımcı olun


  2. Konu Sahibi : as25 #22
    Giriş tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    5
    canım bence sen kendini eşinden küçük görerek baştan kaybediyosun

  3. Konu Sahibi : as25 #23
    Alıntı dila23 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bence sen kendini eşinden küçük görerek baştan kaybediyosun
    sevgili dila23 ben mi anlatamıyorum sen mi anlamıyorsun ne alakası var ben kendimi küçük falan görmüyorum sadecedaha zeki bilgili nasıl olunur bunları öğrenmek istiyorum neler yapılacağını bilmiyorsan yazma ya da çok aşırı zekiyim diyorsan bişeyler yaz bildiklerini paylaş ta bizde öğrenelim

  4. Konu Sahibi : as25 #24
    söylemiştim bişeyler ama...

    bir anda olcak bişey değil ki, zaman lazım. kursla ilgili sorular falan sormuştum, onlara cevap da vermemişsin. istediğin ne acaba..?

  5. Konu Sahibi : as25 #25
    Alıntı nerkil kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    söylemiştim bişeyler ama...

    bir anda olcak bişey değil ki, zaman lazım. kursla ilgili sorular falan sormuştum, onlara cevap da vermemişsin. istediğin ne acaba..?
    sağol canım olayı zamana bıraktım zaten ingilizce bilgisayar aöf her türlü kurs işte hiçbirine bırakmıyo

  6. Konu Sahibi : as25 #26
    Giriş tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    5
    Alıntı as25 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sevgili dila23 ben mi anlatamıyorum sen mi anlamıyorsun ne alakası var ben kendimi küçük falan görmüyorum sadecedaha zeki bilgili nasıl olunur bunları öğrenmek istiyorum neler yapılacağını bilmiyorsan yazma ya da çok aşırı zekiyim diyorsan bişeyler yaz bildiklerini paylaş ta bizde öğrenelim
    Seni seviyorum as25

  7. Konu Sahibi : as25 #27
    arkadaşlar özellikle ev hanımı bayanlar evde oturmaktan sıkılıyorsanız size bir tavsiyem olacak, oriflame. ben çalışıyorum 3 yıldır devlet memuruyum, çok öyle evde otrurup sıkılma dururmum olmadı okul bitti iş başladı. ancak annem yıllarca erkek egemenliği altında maddi manevi kısıtlamalarla yaşamış bir kadın. halk eğitimlerde dönemlik resim öğretmenliği yapardı, çalıştığı dönemlerde babam ile olan iletişimleri gayet normaldi söz hakkı vardı evde. ancak halk eğitim kurslar açmadığı dönemlerde evde bi gerginlik annemde bi ezilme durumları gözlerdik hep. söz hakkı resmen elinden alınırdı.babam haşlık bile zor bırakırdı eve.çalışırken evde düzen yok diyen adam çalışmazken sanki niye çalışmıyosun der gibiydi. sonra oriflame yapmaya başladı. toplantılara gitti, evde toplantılar yaptı, o bunalım kadın gitti, hayata umutla bakan güleryüzlü aktif kadın geldi. adım adım ilerledi işinde her türlü engele rağmen yeri geldi bırakmak zorunda kaldı yeri geldi tekrar başladı işine en baştan. bizler bile çocukları olarak çok taş koyduk işine ancak o başardı. o sıkılan bunalan kadın gitti başarılı kendi ayakları üstünde duran kadın geldi. bi de ben bile imreniyorum öyle işe gittim eve geldim muhabbeti de yok. toplantılar etkinlikler derken hem çevresi arttı hem para kazandı. şimdi kendisine araba aldı gayet mutlu. yalnız erkek egemen toplum olduğumuz için arabayı tabi ki babam kullanıyor:) annem de gülerek karşılıyor bu durumu. ha bi de ben kesinlikle kozmetik masrafı yapmıyorum annem sağolsun

  8. Konu Sahibi : as25 #28
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    24,435
    oriflame de çalışarak araba mı aldı, amerikan success hikayeleri gibi olmuş

    başlık kişisel gelişim değil oriflame e katılın başlığı olmuş

  9. Konu Sahibi : as25 #29

    I love KK üni. mezunundan bir kaç tavsiye...

    Merhaba as25
    ben de senin gibi 25 yasındayım ama henuz evli değilim
    ben acıkogretim okurken tekrar sınava girip 2 yıllık gıda teknikerliği bolumunu kazandım aslında aşçılık istiyordum ama ailem bana sehir sınırlaması koydu ya bulundugumuz sehir ya da anneannemin oldugu sehir...
    ben de istediğime en yakın bolum oldugu için gıdayı secip anneannemin yanına gittim
    2 yıl bana 20 yıl gbi geldi hergun git gel toplam 3-4 saatim yolda geçiyordu (anneannemin evi sehrin diğer tarafındaydı malum otobuslerle ulaşım saatlerce zaman alıyor) kendi odam yoktu kitaplarım bi odada kıyafetlerim baska odada gocebe gibiydim yemek dahil tum ihtiyaclarımı bn yapıyordum (annemler yemegin hazır olur camasırın yıkanır rahat edersin diyerek gonderdiler aslında) aksam tv izlemem bile yasaktı 10da yatılacak (dersler yetişmiyor hele sınav zamanı resmen ölüyordum) sosyal hayat yok arkadaslarla bile plan yapamıyordum cunku eve 2 saatte zor varcam ustelik saglık sorunlarım da var yorulmamam gerekiyor(gereginden fazlasıyla stres altındaydım ama) tum bunlara ragmen ben okulu bitirdim gecen sene
    şimdi acıkogretimden eylulde tek dersim var onu da bitirirsem 2. diplomamı alacagım
    su an evdeyim calışmıyorum babam saglığım nedeniyle calışmamı istemiyor (kıyamıyor sağolsun) sana bakamayacak durumda değiliz diyor
    su an hiç arkadasım yok yeni bir muhite tasındık ama sana bu kadar kendimden bahsettikten sonra birkaç tavsiye vermeye calışayım
    su aralar kişisel gelişime merak saldım ve elime gecen kişisel gelişimle ilgili seyleri okuyorum gencbeyin gibi(bi de burada kitapcı sıkıntısı da var ona ragmen yani) saglık diyet beslenme gibi konular hep ilgi alanım olmustur o yuzden formsante dergisi de alıyorum 2 aydır o da cok sey katıyor bana
    burdaki markette indirimden 3 liralık kitaplardan aldım ilgi alanıma gore (eger etrafında kipa gibi buyuk market varsa orada da var boyle ucuz kitaplar)
    ben kendimi hep ezerim cok az sey biliyorum daha ogrenmem gereken cok sey var diye yani kendi kendime gaz veririm ogrenmek için
    yani ben senin için bir ornegim kocan 4 yıllık bitirmiş eee nolmuş yani ben de hem 2 yıllık bitirdim 4 yıllık da bitmek uzere ve hala bişeyler bilmediğimi dusunuyorum bilgi derya benm bildiklerim ancak 1 damlası diyorum kendime
    yabancı dil de biliyorum bilgisayar da ama bunlar evet ben tamamım geliştim demek için yeterli değil insan her an yeni seyler ogrenebilir hayattta kocan zeki olabilir sen kendini ondan daha az zeki gormemelisin hem karını eve kapat sonra da ben senden zekiyim diye ortalıkta dolaş kendine verdiği imkanları biraz sana da verse eminim sen onun önüne gecersin ki o da bundan korktugu için seni eve kapatıyor
    diğer arkadaslar internetten kendini nasıl geliştirebileceğin konusunda cok sey yazmışlar onlara katılıyorum internette ucretsiz dil, hobi, yemek gibi seyleri ogrenebileceğin cok site var bir de acıkogretmi evde calışarak da bitirebilirsin
    buradaki arkadasları yuz yuze tanımasak da bu sitenin sinerjisinden nasibini almaya bak ben aldım
    her sey sende bitiyor
    sen değerlisin, akıllısın, güzelsin ve herseyi basarabilirsin
    sevgiyle kal...

  10. Konu Sahibi : as25 #30
    eklemeyi unuttugum bir kaç seyi daha paylaşmak istiyorum
    bu sitedeki tum yazıları okumaya calış cok buyuk bir birikim elde edersin ben bile cok birşey okumadım sadece bir kaç yazı okudum o kadar geniş yelpazede konulara değinilmiş ki daha yeni yeni keşfediyorum...
    bir de bu konuyu actıgın mesajı bir kez daha okudum sunu gordum ki kocandan daha ustun zekalı olmak istediğini belirtmişsin
    hepimiz esit ogrenebilme kapasitesiyle yaratıldık onemli olan bu zekayı geliştirebilmek eger sen ondan daha bilgili olacagım deyip cok caba sarfedersen bir yol kat edemezsin kendni geliştirmeyi oncelikle kendin için isteyeceksin guc unsuru olarak kullanmak için değil. once ne gibi yeteneklerin var kesfetmeye calış hangi konularda daha iyisin, ilgilisin bunu kesfet sonra bu guclu oldugun taraflarını geliştirmeye çalış
    sanırım cocugun yok ne kadar buyuk sans (içinde bulundugun durum için soyluyorum cocugun olsaydı daha cok depresyona girerdin) o halde kendini cocuk gelişimi konusunda yetiştirerek gelecekte olacak cocugun için bir alt yapı hazırlarsın
    sana baska bir tavsiye de Kuran meali okuyabilirsin ufkunu acmanda yardımcı olacaktır hatta internetten Arapça okumasını da ogrenebilirsin
    yardımcı olabileceğim, sormak istediklerin olursa bana özelden de yazabilirsin elimden geldiği kadar yardımcı olmaya calışırım
    unutma ki hayat guzel, sen guzel ve değerlisin...
    sevgiler...
    Düzenleyen: lily86 Düzenleme Tarihi : 27-08-2011 Düzenleme Saati :21:33

Sayfa: 3/4 İlkİlk 1234 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.