Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Favori kısmına lazer yaptıran varmı

  1. Konu Sahibi : nem #1
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    7,333

    Ufak bir soru ? Favori kısmına lazer yaptıran varmı

    merhaba arkadaşlar.hihoyyyt..lazer merkezinde favori kısmındakiler lazer olmaz dedi kedi tüyü gibi benimki sakal gibi sert deil ama belirgin siyah renkte .senağlama.ben yapalım dedim ama yok dediler sadece çeneme ve bıyıkıma yaptı kadın..ama bıyıkım favorimden daha ince neden oraya yapıyor favorime yapmıyor anlamadım..favorisine yaptırıpta memnun olan varmıfisfisfissaçımı toplayamıyorum bu yüzden:çok üzgünüm:şimdiden sglun arkadaşlarr..a.s.:1hug:Şeniz


  2. Konu Sahibi : nem #2

    Kahve Tadında !

    Ben varım :-))

    Alın, favori, çene altı dahil bütün yüzümü lazerle aldırıyorum, hatta bugün 6. seansımı tamamladım. Çok memnunum, tüyler azaldıkça daha az aralarla seansa gitmek gerekiyor ve benden seanslar için daha az para alıyorlar. Seansı 120 ytl ile başlamıştım, bir dahaki seansa 80 ytl vereceğim mesela. Mali sebeplerden şimdilik sadece yüzüme yaptırıyorum ve hiç bir tüy alma metodundan bu kadar memnun kalmamıştım. Benim de yüzümde hiç bir tüyüm sakal gibi değildi ama tüyler siyahtı, uzundu ve ben açık tenliyim. Bir de boyun saçları denen hadise vardı bende, saç uzatmakla oluşan, boyna doğru uzanan kısa saçlar, onlara da bi kaç atış yapıyo uzmanım ve azaldılar. Kendime güvenim geldi, ben çok memnunum lazer epilasyondan :-) Ama senin uzmanın neden favorilere girmemiş anlamadım doğrusu..

  3. Konu Sahibi : nem #3
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    7,333
    ya cnmmm bende anlamadım niye yapmadı..yanii beni rahatsız ediyo çünkü belirginn..şimdi ısrar edip yaptırıpta sonradan kalınlaşır diye korkuyorum valaa:(ama sen memnunmuşsun demekkki olabiliyor yanii..favorimdekiler senin dediğin gibi siyah uzun sert deiller tamamda ama bariz belli yanii..acaba yok desede yaptırsammı..20 gün sonra gitcem kararsızım valla:(düzelteyim derken iyice maffetmiyeyim:(

  4. Konu Sahibi : nem #4
    Eğer gerçekten iyi bir lazer cihazı varsa kesinlikle kalınlaşmaz. Gittiğin yer Türkiye'de mi? Kullandığı lazerin rengi kırmızı olmalı benim bildiğim kadarıyla, mavi ışık olmamalı. Ve cilde temas etmemeli seans süresince, atışları 10 cm. kadar uzaktan yapıyo benim uzmanım. Benim favoriler saç kılı gibi değildi, siyah ayva tüyü gibiydi ama sıktı, ve ne önceden sir ağdayla aldırdığımda ne de lazerle aldırdığımda "keşke aldırmasaydım" demedim. Özellikle yanak ve favori tüyleri insanın yüzünü, ifadesini çok karartıyormuş, eski fotoğraflarıma bakamıyorum bile. Yüzünün rengi, ifadesi, gençliği ortaya çıkıyor. Lazerin her atışında tüy kökleri yanıyor ve harap oluyorlar, daha kalın çıkması hormonlarında bir problem olmadığı sürece mümkün değil. Senin durumun bana "Acaba uzman gerçekten epilasyona uygun bir lazer kullanıyor mu?" sorusunu sordurdu. Sanki kullandığı lazere güvenmiyormuş, konusuna pek hakim değilmiş gibi geldi. Favoriyi geçtim, ense ve kuyruk sokumu bölgesindeki ince tüyleri lazerle aldıran var, önce bir deneme seansı yapıyorlar bakıyorlar, lazer tüyleri görüyor mu görmüyor mu? ben seanslara başlamadan önce yüzümün her yerinde deneme atışları yaptık ve hepsinde lazerin etkili oldugunu gördük. Ve bana arkadaşlarım, annem "abartıyorsun senin yüzünde bişey yok" derlerdi. Ee ben görüyordum, var işte :1rolleyes: Sözün özü; önce gittiğin yeri sorgula, kullandıkları lazerden eminler mi, daha önce yaptırıp bitirenlerle görüşmek istediğini söyle. Takınacakları tavır, sorularına verecekleri cevaplar senin rehberin olacaktır. Soracağın herşeyi yanıtlayabilirim buarada, hiç çekinme. a.s.

  5. Konu Sahibi : nem #5
    NANELİNARGİLE senin yaptırdığın makinanın adı ne?

  6. Konu Sahibi : nem #6
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    7,333
    Alıntı nanelinargile kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Eğer gerçekten iyi bir lazer cihazı varsa kesinlikle kalınlaşmaz. Gittiğin yer Türkiye'de mi? Kullandığı lazerin rengi kırmızı olmalı benim bildiğim kadarıyla, mavi ışık olmamalı. Ve cilde temas etmemeli seans süresince, atışları 10 cm. kadar uzaktan yapıyo benim uzmanım. Benim favoriler saç kılı gibi değildi, siyah ayva tüyü gibiydi ama sıktı, ve ne önceden sir ağdayla aldırdığımda ne de lazerle aldırdığımda "keşke aldırmasaydım" demedim. Özellikle yanak ve favori tüyleri insanın yüzünü, ifadesini çok karartıyormuş, eski fotoğraflarıma bakamıyorum bile. Yüzünün rengi, ifadesi, gençliği ortaya çıkıyor. Lazerin her atışında tüy kökleri yanıyor ve harap oluyorlar, daha kalın çıkması hormonlarında bir problem olmadığı sürece mümkün değil. Senin durumun bana "Acaba uzman gerçekten epilasyona uygun bir lazer kullanıyor mu?" sorusunu sordurdu. Sanki kullandığı lazere güvenmiyormuş, konusuna pek hakim değilmiş gibi geldi. Favoriyi geçtim, ense ve kuyruk sokumu bölgesindeki ince tüyleri lazerle aldıran var, önce bir deneme seansı yapıyorlar bakıyorlar, lazer tüyleri görüyor mu görmüyor mu? ben seanslara başlamadan önce yüzümün her yerinde deneme atışları yaptık ve hepsinde lazerin etkili oldugunu gördük. Ve bana arkadaşlarım, annem "abartıyorsun senin yüzünde bişey yok" derlerdi. Ee ben görüyordum, var işte :1rolleyes: Sözün özü; önce gittiğin yeri sorgula, kullandıkları lazerden eminler mi, daha önce yaptırıp bitirenlerle görüşmek istediğini söyle. Takınacakları tavır, sorularına verecekleri cevaplar senin rehberin olacaktır. Soracağın herşeyi yanıtlayabilirim buarada, hiç çekinme. a.s.

    cnm çok sgl yazdıgın için:1hug:...saçımı hiç toplayamıyorum ,nişanlım saçım yüzümü kapatıyor diye geriye dogru atınca hemen kafamı çeviriyorum yani çok rahatsızımsenağlama..çene ve bıyık içinn diyot lazere gitmiştim ama cihaz tene degiyor ve kadın kimi yerleri almadı onun için ALEXANDRİTE lazere gitcem..ama her ikiside favorin olmaz diyip durdularr..madem öyle bıyık kısmım daha ince favorimden ozaman bıyıkımıda yapmaması lazımdıı..sizin yorumlarınızdan sonra gidip yaptırcam..çok üzülüyorum çok:çok üzgünüm:

  7. Konu Sahibi : nem #7

    Kahve Tadında !

    Konuya geç girebildiğim için özür dilerim. Benim yaptırdığım lazerin adı Alexandrite. Cihaz markaları değişebiliyor, isterseniz yaptırdığım cihazın markasını da öğrenirim. Yazın gittiğim yerde bir kere Diode lazer yaptırmak zorunda kaldım, Alexandrite'dan farklı olarak tüyleri dökmedi, soyularak çıkarılan maskelerle o tüyleri köklerinden ayırmak zorunda kaldım.

    O yüzdeki tüy sıkıntısını, moral bozukluğunu, utanmayı ben bilirim.. Şu an eski fotoğraflarımdan utanıyorum o tüylerle, o kaş çevresiyle, o bıyıklarla, o yanaklarla nasıl gezmişim diye.. 26 yaşındayım, her ay can acısından korkarak sir ağda yaptırmaya gitmekten kurtuldum. İlk defa yüzümden memnunum, kendime güvenim var, insanların yüzüne rahatlıkla, utanmadan bakabiliyorum.

    Nem, arkadaşım bence sen gittiğin merkezi değiştir. Favori yapmakta bir sakınca olsaydı bu kadar insan nasıl yaptıracaktı?? Favoriyi bırak, iyi merkezlerde, uzmanlarla, uygun lazer türüyle, ense, gögüs uçları, özel bölgeler alınıyor. Bence senin uzmanın kendine güvenmiyor, bitirmez diye mi düşünüyor anlamadım. Favorilerimi, tüm yüzümü aldıramayacaksam lazerin ne yararı kaldı ki o zaman????

  8. Konu Sahibi : nem #8
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    7,333
    valla cnmm dün bu yorumlardan sonra kalkıp gittim lazer merkezine..kadınn işe yaramaz sadece modern agda olur öyle istiyorsan yaparıs çok uzun sürede bitmez bile kedi tüyü gibi neden kafana takıyorsun oranı dediii...bilmiyorum vallaaa bi iki seanstan bşy olmas heralde bi kaç seans denemek istiyorum kararsızda kaldım...yaşadıgım yerde iki merkez var ikiside işe yaramas elleme boşuna dedi :(

  9. Konu Sahibi : nem #9
    Giriş tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    2,715
    Alıntı nanelinargile kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben varım :-))

    Alın, favori, çene altı dahil bütün yüzümü lazerle aldırıyorum, hatta bugün 6. seansımı tamamladım. Çok memnunum, tüyler azaldıkça daha az aralarla seansa gitmek gerekiyor ve benden seanslar için daha az para alıyorlar. Seansı 120 ytl ile başlamıştım, bir dahaki seansa 80 ytl vereceğim mesela. Mali sebeplerden şimdilik sadece yüzüme yaptırıyorum ve hiç bir tüy alma metodundan bu kadar memnun kalmamıştım. Benim de yüzümde hiç bir tüyüm sakal gibi değildi ama tüyler siyahtı, uzundu ve ben açık tenliyim. Bir de boyun saçları denen hadise vardı bende, saç uzatmakla oluşan, boyna doğru uzanan kısa saçlar, onlara da bi kaç atış yapıyo uzmanım ve azaldılar. Kendime güvenim geldi, ben çok memnunum lazer epilasyondan :-) Ama senin uzmanın neden favorilere girmemiş anlamadım doğrusu..
    nie favorileri yapmıolar mış ya bende o bölgeye yaptırmak istiyorum ne yani yaptıramıcak mıyım. senin azalma oldu mu canım baya yüz bitmio diolar ya öyleymiş hani?

  10. Konu Sahibi : nem #10
    mrb kızlar,bende tüm yüz yaptırıyodum sciton profile nd yağ lazerle,favori bölgem ve boyun saçlarımın olduğu kısıma yaptırıyodum,ilk başta çok güzel geldi çünkü cidden tertemiz gözüküyo cilt ama bi süre ara verdim 2-3 ay gibi,hepsi tamamen çıktılar ve daha da koyu renkli ve artarak belirdiler.aleandrite yüz bölgesindeki ayva tüylere uygulanmıyo diye biliyorum,ben de yaptırmak istemiştim ama yapmadılar,şu anda yüz bölgesi için en çok gemini ve diode adı geçiyo.diode dan da sanki herkes aynı sonucu alamıyo.gemini yapan arkadaşlar varsa yüz bölgesi için onların deneyimlerinden faydalanmak çok yararlı olur.

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Prof Dr.Zeki Güzel e işlem yaptıran varmı?
    By crcs in forum Doktorlar, öneriler sorular
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 14-07-2014, 15:01
  2. Cevaplar: 533
    Son Mesaj: 28-02-2014, 23:54
  3. Şuan yumurta takibi yaptıran varmı kıslarr?
    By moon_sunn in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 30-08-2011, 14:26
  4. Mizample yaptıran varmı?
    By isolde in forum Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 26-02-2011, 22:54
  5. Arkadaslar histereskobi yaptıran varmı?
    By ceyda atalar in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 07-05-2008, 13:08

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.