Sayfa: 1/7 123 ... SonSon
Toplam 70 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Barbara Bort

  1. Konu Sahibi : EU1 #1
    EU1 Guest

    Barbara Bort

    mrb arkadaşlar bugün far almak için bi kozmetikçiye girdim bna bunu tavsiye etti renkleri flnda hoşuma gtti bide rimelini çok beğendim bu markayı kullananların yorumlarını bekliyorum =)


  2. Konu Sahibi : EU1 #2
    EU1 Guest
    ilk defa duyuyorum :1shok:

  3. Konu Sahibi : EU1 #3
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    3,469
    piloşş bu çok eski bi marka belki ondan duymadın annem rujunu allığınıkullanırdıı ben hiç kullanmadım

  4. Konu Sahibi : EU1 #4
    EU1 Guest
    bnde duymamıştım hiç daha önce ama fiatlarıda öle çok ucuz diil yane o yüzden sordum kötü bişi diil sanırım netten bakim ddm çok fazla bilgi bulamadım :S pilarcım ank.da yaşıosun sanırım catherine arley.in farlarını nerden bulablceğmi biliomusun??

  5. Konu Sahibi : EU1 #5
    EU1 Guest
    aaaa canım :lepi: ben de forumdan o catherina arley hakkında birşeyler okumuştum da diyordum hiç görmedim böyle 1 marka diye, geçenlerde ankamallde dolaşırken bir gördüm böyle, ankamall yeni yapılan kısımda giriş katında sanırım, ortada 1 yer böyle stand gibi, c. arley yazıyordu, hatta yuvarlak şekilde 1 yer, c.arley flormar vs o tarz markaların hepsi vardı :lepi: orda satılıyor canım yerimseniben

  6. Konu Sahibi : EU1 #6
    EU1 Guest
    yaaaaa dha 2 gün önce ordaydım görmemişim çok tşk edrm =) =) annem çok eskiden bi farını almış 10lu ne kdr ii markaya baksamda aynı renkerli bulamıorum o çok hoşuma gdiodu ara ara bulamdım hiç biyerde çok sevindim walla yrn hemen gtmeliyim

  7. Konu Sahibi : EU1 #7
    barbara bort çok eski bir İtalyan markasıdır , bende yaklaşık 2 senedir pudrasını kullanıyorum vede cidden çok memnunum , hem kalıcı hemde kokusu çok hoş gerçekten kızlar tavsiye ederim :):)

  8. Konu Sahibi : EU1 #8
    Barbara Bort'un yıllar önce bir göz kalemini almıştım tesadüfen. O kadar beğendim ki.... Bir daha bulamadım.. Hala küçücük olmasına rağmen kullanıyorum:=) Bir göz kalemi bu kadar yumuşak olabilir.. Diğer ürünlerinin de güzel olacağına inanıyorum ama nerde bulucaz ki...

  9. Konu Sahibi : EU1 #9
    EU1 Guest
    ben allıgını kullanıyorum yaklasık 3 senedir ve o kadar memnunum. hiçbir allıktan memnun kalmadım halay kozmetikten almıstır bir kısım bitkisel filan demişti bayan anlatmıstı yanlız 30 ytl civarıydı allgın fiyatı kremini de kullanayım dedim hiç begenmedim ama makyaj malzemeleri cok iyi

  10. Konu Sahibi : EU1 #10
    ben bu markayı yazın Bakırköy pazarında görmüştüm ama sahtesi mi gerçeği mi bilmiyorum büyük ihtimalle sahtesidir.

    eskiden vardı sanki parfümerilerde 10 yıl önce falan hala var mı bilmiyorum ben rastlamadım ama o zamanlar beğenilen bir markaydı

Sayfa: 1/7 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. barbara bort mu clarins mi?
    By ozge72 in forum Anket : 300.000 kişiye sorduk
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 04-06-2012, 22:52
  2. Clarins-barbara bort-slim cream kullananlar yazın lutfen!!
    By gizgiz in forum Bölgesel İncelme; Yöntemler ve Ürünler
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 12-01-2011, 20:22
  3. Barbara Bort Selülit Kremi...
    By REZOŞ in forum Selülit; nedenleri ve çözümleri
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 04-01-2010, 12:05
  4. barbara bort güneş kremi kullanan var mı?
    By yasminxxx in forum Güneş kremleri, bronzlaşma
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23-05-2009, 20:13
  5. Barbara Bort kullanan var mı?
    By kardelen_d in forum Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 22-04-2009, 13:45

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.