Anket sonuçlarını görüntüle: Bizim...

Katılımcı sayısı
449. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • kızımız olacak :)

    219 48.78%

  • oğlumuz olacak :)

    230 51.22%

Sayfa: 4055/4504 İlkİlk ... 400540454053405440554056405740654105 ... SonSon
Toplam 45033 adet sonuctan sayfa basi 40,541 ile 40,550 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 2013 Mart Anneleri Paylaşım Başlığı

  1. Konu Sahibi : sifaa #40541
    alıntı yapmadan bugünkü doktor kontrolümüzü anlatayım...

    6 ay 3 günlük kızım, bugün 6.ay kontrolüne gittik, geç kaldığımız için aşılarını bugün olamadı, yarın sağlık ocağında yaptıracağız...
    kilomuz 7500 gr boyumuz 71 cm baş çevremiz 41 cm olmuş, maşallah... geçen ay da baş çevresi 41di ama doktoru hiç önemsemedi normal dedi, araştırdım şimdi 41 cm bu ay değerleri içinde normal sınırlarda...
    ek gıdalara tam olarak geçiyoruz, sabah yine 1 çay bardağı kadar meyve püresi önerdi... mevsim meyvelerinin hepsini verebilirsin dedi, avokadoyu sordum tavsiye etmiyo dışarıdan ithal gelen tropik meyveleri tavsiye etmiyo burda yetişen mevsim meyvelerini ver dedi...

    akşam üzeri verdiğim sebze püresini öğleden sonra vermemi tavsiye etti... ama sebze pürelerine artık tahıl kat pirinç, irmik, şehriye ve en son mercimeği kat dedi... ve yine sebze çorbalarına kıyma kavurup karıştırmamı, tavuk suyuna şehriyeli çorba yapıp tavuk parçaları da katarak sebze püresine karıştırmamı söyledi, tek başına tavuk çorbası verme mutlaka hergün sebze yemeli hergün sebze püresi yapıp içine kıyma-tavuk ve tahıl karıştır dedi... bu öğünü de yine 1 çay bardağı kadar vereceğiz...

    akşamüzeri de bir çay bardağı kadar yoğurt vereceğiz bu ay...
    kahvaltı henüz bu ay vermememi söyledi...

    geceleri yatmadan arı marka pirinç unuyla mama veriyodum, onu vermememi söyledi içinde direkt şeker olduğu için, normal pirinç unu alıp suyla pişirmeliymişim ama şekersiz olduğu için sevmeyecektir içine pekmez katabilirsin dedi... bi kutu yedirdim arı mamadan şimdiye kadar ama napalım... aptamil ve hipp in gece mamalarını sordum verebileceğimi söyledi, dün akşam vermiştim kızım sevmemişti, onu da içine pekmez katarak tatlandırabileceğimi söyledi...

    d vitaminine acd3 e yine günde 10 damla olarak devam edeceğiz...

    kan sayımı önümüzdeki ay yapılacak ve ona göre demir damlası verilecek...

    artık mama sandalyesine oturtarak yedirmemizi tavsiye etti, artık kızımı oturtabileceğimizi söyledi, gerçi kızım daha kendi başına oturamıyo bikaç gündür deniyoruz bi süre sonra düşüveriyo...

    kakasının bu aylardan sonra yeşil ve katı olmasının da normal olduğunu söyledi yediklerine bağlı olarak...

    kızım tam olarak dik olarak ayağa basmıyo bunun 6-9 ay arasında gelişeceğini, 9.ayda tam olarak basabilmesinin normal olduğunu söyledi...

    ne kadar su içirmeliyim diye sordum, kendisi ne kadar içmek isterse dedi, suyu verdiğimde bırakana kadar vermemi söyledi, ben de zaten öyle yapıyorum, kaşıkla veriyorum ben suyu, artık içmeyip dışarı akıtana kadar veriyorum günde 3-4 kez veriyorum...

    benim de aklıma gelenler şimdilik bu kadar...


  2. Konu Sahibi : sifaa #40542
    Alıntı ftmkya kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım mamayla devam sütü aynı şeyler zaten 2 numaraya geçince devam sütü deniliyo daha çok
    teşekkür edrim canım bugün doktora da ssordum o da öyle dedi doktor bilmiyo diye düşündüm :) ama gerçekten doğruymuş demek :)

    Alıntı perrmanganat kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    0-6 ay arasında kullanılan 1 numaralı mamaya bebek sütü, 6 aydan sonrasına da devam sütü deniliyor genelde (üzerlerinde yazan öyle) Yani mama ile aynı şey.
    formül mama=devam sütü ;)


    Bu arada biz 2 numara mamaya geçtik. :)
    teşekkür ederim canım, sanırım anladım artık :) biz 6 ay 3 günlüğüz ama büyük kutu almıştık o bitene kadar 1 numaraya devam edeceğiz, bitince biz de 2ye geçeriz...

    Alıntı ErdeminE kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    yoğurt mayalamayı beceremedim ya:( önceden hiç yapmamıştım ama yapamıyorum şimdi de...
    annemler getirdi 2 gün bikaç kaşık vermiştim yoğurt ama yarından itibaren ben de kendim mayalamaya ve kızıma yoğurt vermeye başlıycam, ben de ilk kez mayalayacağım umarım başarılı olurum...

    Alıntı tustubik kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar bebeğinde alerjik egzama/atopik dermatit olan var mı? hangi bakım ürünlerini kullanıyosunuz? benim oğlumun gene azdı kızarıklıkları, doktor kesin alerjik egzama dedi
    geçmiş olsun canım...

    Alıntı sevimsiz_25 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    oğluşum ishal oldu, salgın varmış
    tahlil verdik, babası birazdan alcak sonuçları, bugün öğlenden sonra yarım saat içinde 3 yada 4 bez değiştim
    üstelik ben birini atmaya gidiyorum, gelip alt açma bezini falan toplıyacam, bakıyorum yine yapmış
    geçmiş olsun canım, çabuk iyileşir inşallah...

    Alıntı yakari13 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    cuma günü aşılarımızı olduk ateş olmadı o gunde sorun cıkarmadı ertesı gunde ıyıydı ama son 2 gündür cok fazla huysuzlaştı hep ağlıyor bagırıyor sürekli kolunu acıp benı istiyor memeye saldırıyor meme dıye aglıyor...karnını doyursamda aglıyor delircem gece gunduz hep aglayıp uyumuyor mızmızlanıyor :( aşının etkisi olabilirmi???birde demire başladım 2 gündür onun etkisi olabılırmı??
    siz böyle şeyler yazdıkça aşıdan iyice korkar oldum, yarın biz de olucaz...

  3. Konu Sahibi : sifaa #40543
    Giriş tarihi
    Sep 2011
    Mesajlar
    1,595
    iyi geceler herkese..
    maalesef buakşam kızını yataktan düşürmüş biri olarak gözüme uyku girmedi :((
    sizlere baktım biraz..
    ek gıda tam gaz devam etmekte..
    bizde başladık ama daha çok düzenli değiliz. size birkaç sorum var kızlar
    ben yoğurdu neyle mayalayacağımı ve muhallebiyi de neyle ypacağımı bilmiyorum
    dah doğrusu neyle yapsam en sağlıklısı en doğrusu onu bilmiyorum..
    pastorize sütlemi yoksa açıktan alınan sütlemi yoksa devam sütüylemi işte burada kararszıım..
    sadece anne sütü alıyoruz o yüzden devam sütümüz yok. acaba sırf mhallebi ve yoğurt için küçüğünden alsam mı...
    okula da başalyacağım belki gerekli olur kuzum acıkır falan..

    bi de bir arkadaş egzamayı sordu bizde de vardı ne yaparsak yapalım geçmedi sürekli nemlendiriyorduk
    ama kaşıyp yüzünü kanatıyordu. şampuanımız ıdeğiştirdik ve aniden geçti ben ona bağlıyoryum
    şampuanımız sebameddi aslında doktor iyi dedi ama son çare belki şampuadnandır diye doktorumuzun tavsiyesiyle mustelaya gçtik
    çok şükür bişey kalmadı bence bunu bir düşünün çünkü birkaç kişiden daha duydum hassas ciltlerde
    şampuan da yapıyor diye. geçmiş olsun inşalalh..

    herkese iyi geceler..

  4. Konu Sahibi : sifaa #40544
    Herkese günaydın 10 a kadar uyuyan kızım bu aralar erkenci.uyanıp oyun oynamak istiyo.en favori oyuncağı pet şişe😃10gün sonra 6 aylık olcz.geriyo doğru emekliyo.sizce bu normal mi?

  5. Konu Sahibi : sifaa #40545
    Alıntı sevimsiz_25 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    oğluşum ishal oldu, salgın varmış
    tahlil verdik, babası birazdan alcak sonuçları, bugün öğlenden sonra yarım saat içinde 3 yada 4 bez değiştim
    üstelik ben birini atmaya gidiyorum, gelip alt açma bezini falan toplıyacam, bakıyorum yine yapmış
    Canım geçmiş olsun biz atlattık şükür, 14 gün sürdü :( İlaç verdi doktorumuz ama fayda etmedi, şeftali püresi verdim ertesi gün kesti ishali. 1 haftadır çok şükür iyi kızım, kilo kaybımız çok oldu. Yeni yeni toparlandı.

  6. Konu Sahibi : sifaa #40546
    Alıntı gokcen44 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    iyi geceler herkese..
    maalesef buakşam kızını yataktan düşürmüş biri olarak gözüme uyku girmedi :((
    sizlere baktım biraz..
    ek gıda tam gaz devam etmekte..
    bizde başladık ama daha çok düzenli değiliz. size birkaç sorum var kızlar
    ben yoğurdu neyle mayalayacağımı ve muhallebiyi de neyle ypacağımı bilmiyorum
    dah doğrusu neyle yapsam en sağlıklısı en doğrusu onu bilmiyorum..
    pastorize sütlemi yoksa açıktan alınan sütlemi yoksa devam sütüylemi işte burada kararszıım..
    sadece anne sütü alıyoruz o yüzden devam sütümüz yok. acaba sırf mhallebi ve yoğurt için küçüğünden alsam mı...
    okula da başalyacağım belki gerekli olur kuzum acıkır falan..

    bi de bir arkadaş egzamayı sordu bizde de vardı ne yaparsak yapalım geçmedi sürekli nemlendiriyorduk
    ama kaşıyp yüzünü kanatıyordu. şampuanımız ıdeğiştirdik ve aniden geçti ben ona bağlıyoryum
    şampuanımız sebameddi aslında doktor iyi dedi ama son çare belki şampuadnandır diye doktorumuzun tavsiyesiyle mustelaya gçtik
    çok şükür bişey kalmadı bence bunu bir düşünün çünkü birkaç kişiden daha duydum hassas ciltlerde
    şampuan da yapıyor diye. geçmiş olsun inşalalh..

    herkese iyi geceler..
    inşallah ciddi bişey yoktur canım geçmiş olsun, kızını bi kere anakucağından bi kere yataktan düşürmüş biri olarak seni çok iyi anlayabiliyorum...
    gün içinde yeteri kadar anne sütü ya da devam sütü aldığına inanıyosan muhallebisini su ile hazırlayabilirsin bence, bize doktorumuz öyle tavsiye etti... yoğurt mayalamaya ben de yeni başlayacağım, ben günlük süt alacağım marketten inek sütü yani onun la mayalayacağım...

    Alıntı Mans kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Herkese günaydın 10 a kadar uyuyan kızım bu aralar erkenci.uyanıp oyun oynamak istiyo.en favori oyuncağı pet şişe10gün sonra 6 aylık olcz.geriyo doğru emekliyo.sizce bu normal mi?
    bebekler önce geriye emekleyerek başlarmış zaten canım öyle duydum hep, kızım da geri gidebiliyo, ileri de hoplaya hoplaya gidiyo tavşan gibi, ayaklarını tek tek atmasını bilmiyo iki ayağı birden hoplatıyo popoyu kaldırıp tavşan gibi, elleri de kullanıp ileri atmayı öğrense baya ilerleyecek ama daha beceremiyo çok komik görünüyo... bi de pet şişe verme bence eline istwersen canım, onlar sağlıklı plastikler değil, tek kullanımlık atılması gereken zararlı içeri olan plastikler... plastik su şişeleri poşetler de öyle, onçin bence sürekli oynaması ağzına sokması için verme bence canım bu tarz ürünler...

  7. Konu Sahibi : sifaa #40547
    Yenikullanıcı teşekkür ederim CNm cevabın için. Pet şişeyle ben de istemyrm oynasını ama başka bişey ilgisini çekmiyo. Oyuncak falan hak getire. En fazla 10 dk yatıyo.sürekli kucak istiyo. Öyle olunca ben de çareyi pet şişede buldum

  8. Konu Sahibi : sifaa #40548
    Alıntı ftmkya kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Hayırlı uğurlu olsun canım Allah büyük mürüvetlerinide göstersin inşallah :) Bizde düşünüyoruz sünnet ama bir türlü cesaret edemiyoruz nasıl oldu cnm lokal mi genel mi iyileşmesi filan kaç gün sürdü daha ayrıntılı anlatabilirsen çok sevinirim..
    tşk ederim cnm.
    lokal oldu.doktorumuz tanıdıktı memlekette yaptırdık.
    çocuk doktorları genelde 1 yaşından önce öneririm sünneti kolay iyileşiyor diyorlar
    gerçektende kolay oldu.
    1 haftada geçti.
    şimdide şeklini almaya başladı şişliği vardı biraz indi.3 hafta oldu sünnet olalı.
    aslında daha erken yaptırsaydım keşke diyorum.
    çünkü çok dönmeye başlamıştı oğlum uykusunda yüzüstü uyuyordu
    böyle olunca başında nöbet tuttum hep dönüp pipisinin üzerine yatmasın diye
    5 gün boyunca batikon ve krem kullandık.
    çok şükür mikrop kapmadan sorunsuzca hallettik.

    şimdi iyiki yaptırmışız diyoruz eşimle.
    nasıl olsa sünnet olacak ne kadar erken o kadar iyi.
    birde aklı erince erkek çocuk illaki utanacak.
    ee anne olarak ben hergün pansumanını yapıcam kremini sürücem
    bana pipisini göstermekten utanıp sıkılmasın diye düşündüm. :)

    sünnet yaptırmayı düşünen annelere tavsiye ederim.
    ama elbette eşlerinizle konuşup en doğru kararı siz verirsiniz bebeğiniz için :)

  9. Konu Sahibi : sifaa #40549
    Alıntı Mans kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Yenikullanıcı teşekkür ederim CNm cevabın için. Pet şişeyle ben de istemyrm oynasını ama başka bişey ilgisini çekmiyo. Oyuncak falan hak getire. En fazla 10 dk yatıyo.sürekli kucak istiyo. Öyle olunca ben de çareyi pet şişede buldum
    benimki de aynı.

    Alıntı yenikullanici kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    alıntı yapmadan bugünkü doktor kontrolümüzü anlatayım...

    6 ay 3 günlük kızım, bugün 6.ay kontrolüne gittik, geç kaldığımız için aşılarını bugün olamadı, yarın sağlık ocağında yaptıracağız...
    kilomuz 7500 gr boyumuz 71 cm baş çevremiz 41 cm olmuş, maşallah... geçen ay da baş çevresi 41di ama doktoru hiç önemsemedi normal dedi, araştırdım şimdi 41 cm bu ay değerleri içinde normal sınırlarda...
    ek gıdalara tam olarak geçiyoruz, sabah yine 1 çay bardağı kadar meyve püresi önerdi... mevsim meyvelerinin hepsini verebilirsin dedi, avokadoyu sordum tavsiye etmiyo dışarıdan ithal gelen tropik meyveleri tavsiye etmiyo burda yetişen mevsim meyvelerini ver dedi...

    akşam üzeri verdiğim sebze püresini öğleden sonra vermemi tavsiye etti... ama sebze pürelerine artık tahıl kat pirinç, irmik, şehriye ve en son mercimeği kat dedi... ve yine sebze çorbalarına kıyma kavurup karıştırmamı, tavuk suyuna şehriyeli çorba yapıp tavuk parçaları da katarak sebze püresine karıştırmamı söyledi, tek başına tavuk çorbası verme mutlaka hergün sebze yemeli hergün sebze püresi yapıp içine kıyma-tavuk ve tahıl karıştır dedi... bu öğünü de yine 1 çay bardağı kadar vereceğiz...

    akşamüzeri de bir çay bardağı kadar yoğurt vereceğiz bu ay...
    kahvaltı henüz bu ay vermememi söyledi...

    geceleri yatmadan arı marka pirinç unuyla mama veriyodum, onu vermememi söyledi içinde direkt şeker olduğu için, normal pirinç unu alıp suyla pişirmeliymişim ama şekersiz olduğu için sevmeyecektir içine pekmez katabilirsin dedi... bi kutu yedirdim arı mamadan şimdiye kadar ama napalım... aptamil ve hipp in gece mamalarını sordum verebileceğimi söyledi, dün akşam vermiştim kızım sevmemişti, onu da içine pekmez katarak tatlandırabileceğimi söyledi...

    d vitaminine acd3 e yine günde 10 damla olarak devam edeceğiz...

    kan sayımı önümüzdeki ay yapılacak ve ona göre demir damlası verilecek...

    artık mama sandalyesine oturtarak yedirmemizi tavsiye etti, artık kızımı oturtabileceğimizi söyledi, gerçi kızım daha kendi başına oturamıyo bikaç gündür deniyoruz bi süre sonra düşüveriyo...

    kakasının bu aylardan sonra yeşil ve katı olmasının da normal olduğunu söyledi yediklerine bağlı olarak...

    kızım tam olarak dik olarak ayağa basmıyo bunun 6-9 ay arasında gelişeceğini, 9.ayda tam olarak basabilmesinin normal olduğunu söyledi...

    ne kadar su içirmeliyim diye sordum, kendisi ne kadar içmek isterse dedi, suyu verdiğimde bırakana kadar vermemi söyledi, ben de zaten öyle yapıyorum, kaşıkla veriyorum ben suyu, artık içmeyip dışarı akıtana kadar veriyorum günde 3-4 kez veriyorum...

    benim de aklıma gelenler şimdilik bu kadar...
    cok faydalı oldu, teşekkürler.
    Alıntı gokcen44 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    iyi geceler herkese..
    maalesef buakşam kızını yataktan düşürmüş biri olarak gözüme uyku girmedi :((
    sizlere baktım biraz..
    ek gıda tam gaz devam etmekte..
    bizde başladık ama daha çok düzenli değiliz. size birkaç sorum var kızlar
    ben yoğurdu neyle mayalayacağımı ve muhallebiyi de neyle ypacağımı bilmiyorum
    dah doğrusu neyle yapsam en sağlıklısı en doğrusu onu bilmiyorum..
    pastorize sütlemi yoksa açıktan alınan sütlemi yoksa devam sütüylemi işte burada kararszıım..
    sadece anne sütü alıyoruz o yüzden devam sütümüz yok. acaba sırf mhallebi ve yoğurt için küçüğünden alsam mı...
    okula da başalyacağım belki gerekli olur kuzum acıkır falan..

    bi de bir arkadaş egzamayı sordu bizde de vardı ne yaparsak yapalım geçmedi sürekli nemlendiriyorduk
    ama kaşıyp yüzünü kanatıyordu. şampuanımız ıdeğiştirdik ve aniden geçti ben ona bağlıyoryum
    şampuanımız sebameddi aslında doktor iyi dedi ama son çare belki şampuadnandır diye doktorumuzun tavsiyesiyle mustelaya gçtik
    çok şükür bişey kalmadı bence bunu bir düşünün çünkü birkaç kişiden daha duydum hassas ciltlerde
    şampuan da yapıyor diye. geçmiş olsun inşalalh..

    herkese iyi geceler..
    geçmiş olsun.

  10. Konu Sahibi : sifaa #40550
    Alıntı mercan2013 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Size de çok geçmiş olsun. Süt ürünlerini anladım da yumurta beyazı , kuruyemiş niçin yasak ki?çoklu gıda alerjisi mi var bebeğinizin yoksa sadece inek sütü alerjisi mi?
    Aslında diğerleri sadece önlem olarak, deri testi için küçük olduğundan sadece kan testine göre davranıyoruz. Teşekkür ederim, bakalım inşallah geçecek bir yaşından önce. Ben artık bütün gazlı küçük bebekleri görünce alerjiden şüphelenir oldum.

Sayfa: 4055/4504 İlkİlk ... 400540454053405440554056405740654105 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.