Sayfa: 1/4 123 ... SonSon
Toplam 31 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: dogum sonrasi cinsel iliski :(

  1. Konu Sahibi : mercan_dilara #1

    dogum sonrasi cinsel iliski :(




    Arkadaslar bebislerimiiz kucagimiza alana kadar tek derdimiz onlarin saglikla dunyaya gelmeleriydi.Allaha sukur neredeyse hepimiz saglili bebeklere sahibiz.:dance:
    Ve artik normal hayatimiza ve sorumluluklarimiza donme vakti geliyor.Evet eslerimizden bahsediyorum.Esim sik sik ne zaman kendimi iyi hissedecgimi soruyor kafamçokkarıştı bend ekacabildigim kadar kacmak istiyorum .O da kendince hakli ama ben acaip korkuyorum ve acikcasi icimden de pek gelmiyor.Ilk dogumum da hic boyle olmamisti.Dogumdan bir onceki gune kadar iiskimiz devam etti.Dogum sonrasi da zaten teklif benden gelmisti yine sırnaşık şey Ama bu aralar esimi kardes gibi goruyorum senağlama Dogumdan oncede bayagi bi ara vermistik.Esime durumu nasil uygun bir dille anlatacgimi bilemiyorum.Daha once boyle birsey olmamisti diyecegindne korkuyorum :çok üzgünüm:
    Sizlerde durum nasil?


  2. Konu Sahibi : mercan_dilara #2
    valla mercancım bu durum belki lohusalığından kaynaklanıyodur diyecem ama....
    valla aylardan beri eşimle zaten kardeş olduk doğumu sabırsızlıkla ve 40 ım çıkmasını bekliycem gün sayıyorum diyebilirim....herne kadar korksamda bu kadar uzun süre ayrı kalınca....
    ama bence kendini bu kadar uzak tutma ilişkiye ve kendine ve eşine yazık etme derim ben....
    ne güzel yaz geldi heryer ısındı cıvıl cıvıl keyfini çıkar bence..... :))))))))

  3. Konu Sahibi : mercan_dilara #3

    Ufak bir soru ?

    Alıntı mercan_dilara kullanıcısından alıntı Mesajı Göster


    Arkadaslar bebislerimiiz kucagimiza alana kadar tek derdimiz onlarin saglikla dunyaya gelmeleriydi.Allaha sukur neredeyse hepimiz saglili bebeklere sahibiz.:dance:
    Ve artik normal hayatimiza ve sorumluluklarimiza donme vakti geliyor.Evet eslerimizden bahsediyorum.Esim sik sik ne zaman kendimi iyi hissedecgimi soruyor kafamçokkarıştı bend ekacabildigim kadar kacmak istiyorum .O da kendince hakli ama ben acaip korkuyorum ve acikcasi icimden de pek gelmiyor.Ilk dogumum da hic boyle olmamisti.Dogumdan bir onceki gune kadar iiskimiz devam etti.Dogum sonrasi da zaten teklif benden gelmisti yine sırnaşık şey Ama bu aralar esimi kardes gibi goruyorum senağlama Dogumdan oncede bayagi bi ara vermistik.Esime durumu nasil uygun bir dille anlatacgimi bilemiyorum.Daha once boyle birsey olmamisti diyecegindne korkuyorum :çok üzgünüm:
    Sizlerde durum nasil?
    mehaba tatlım ya durum benimde aynıydı fakat erkek bu bilirsiniz kafamçokkarıştıonlarıda boş bırakmamak gerekir bebekle ilgilenecegiz die koacalarımızı ilgisiz bırakmayalım bende istek arzu namına hiç bir eser kalmadı diyebilirim ve bunu okudum emzirdigimiz için o süt o etkiyi aza indiriyomus belli bir süre sonra hersey tekrar rayına oturuyomus ama dedigim gibi sen sen ol eşini bekletme araya sogukluk girmesin allah korusun ben suan agrı ceksemde psikolojik olarak normal yaptım dogumu ve korka korka birliktelik yasıyoruz :bbo::bbo:ahh su erkekler hiç halden anlamıolar

  4. Konu Sahibi : mercan_dilara #4
    Ben epidural sezeryan olduğumdan doktor son gün kontrole geldi ve eşimin yanında 40 gün cinsel ilişki yasak dedi :utangac: 10 günü geride bıraktık geriye kaldı bir ay :1rolleyes: Ama kendimi eşime karşı soğuk hissetmiyorum..Hatta uzaklaşmayalım diye arada ona sarılmaya çalışıyorum.. Sonuçta belli bir süre sonra hormonlar eskisi gibi çalışmaya başlayınca bizlerde normale döneriz..

  5. Konu Sahibi : mercan_dilara #5
    Insallah oyle olur kizlar.Bnim 40 im cikmak uzere ama dikislerim de problem var hala aciyo belki de o yuzdendir soguklugum diyorum

  6. Konu Sahibi : mercan_dilara #6
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    130
    bencede canım dikişlerin acıyor diyedir
    kendini hazır hissetiğin zaman birlikteolun illaki 40,gün olmak zorunda değilsin eşini karşına al konuş anşayışlı olacağını tahmin ediyorum ..iki tarafında karşılıklı bişeyler hissetmesi lazım ki tadını çıkarasın...

  7. Konu Sahibi : mercan_dilara #7

    I love KK

    kızlar sanırım aranızda en bu konuda dertli olan benimdir. senağlama hamileliğimin başında sorunlar yaşadığımdan kanamalı falan.. korktuk ve ilişkiyi falan erteledik. çünkü benim ilk hamileliğim de düşükle sonuçlanmıştısenağlama bu da öyle olacak diye çok korktuk ve oluşana kadar hiçbirşey yapmamaya karar verdik. zira ilkinde biz mi sebep olduk diye kendimizi çok suçlamıştık..

    ve bu hamileliğimin de sonuna kadar yani 9 ay!! boyunca da hiçbirşey yapmadık. ilk 3 ay tehlikeliydi durumum. sonraki zamanda aman oluşan şeye gene sebep olmayalım dedik. e sonraki 6 aydan sonrada yine bişey yapmayın riskli dediler.. böylelikle vakit geçti. ama tabii bize sorun:utangac: dediğiniz gibi araya da soğukluk girecek diye çok korkuyorum doğrusu. arada bazen ben teklif edecek oluyordum, eşim yok yapmayalım nolur nolmaz diyordu..

    şimdi minnoşumuz ortaya çıktı çok şükür!!! ve eşim geçenlerde mercancığım aynen seninki gibi ve haklı olarak! kendimi ne zaman iyi hissedeceğimi beni özlediğini söyledi. ve o dönemlerimizde ses çıkarmayıp anlayış gösterdiğini... birde konuşmuş sanırım çavresiyle 1 ay falan demişlerkafamçokkarıştı bende 2 ay dedim:a015: şu an zaten kanamam ara ara devam ediyor. 40 ımıza 20 gün var. bir 20 gün de ban ekledim:çok üzgünüm: napiyim.. umarım iyi hissederim o zamana kadar kendimi tabii ki bende özledim doğrusu:utangac: bakalım nasıl olacak tekrar.. kürtaj sonrası çok gergindim. bu kez rahimden birşey olsun istemeyip sezeryan olmamın sebebi normal doğumdan korkmamın yanı sıra birazda bu rahimin tahrip olacağıo gerçeğinin ve sonrasında ilişkinin beni çoookk korkutmasıydı sanırım..

    hepinize sevgilera.s.

  8. Konu Sahibi : mercan_dilara #8
    mercancım sorma benimde 2 hafta oldu doğum yapalı eşim 2 haftada bir geliyo yanımıza ama herhangi bişey talep etmedi büyük oğlumla yatıyo gelince garibim benden bi adım beklio olabilir bende ilk doğumumda senin gibiydim talep benden gelmişti bu sefer bilmiyorum napcam

  9. Konu Sahibi : mercan_dilara #9
    benimde ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı. bebişe hamile olduğumuz öğrendiğimiz gün cinsel hayata son verdik. 40 ımız çıkana kadar kardeştik :utangac: bi sene yani coksekeriremsu şimdi herşey normal. herhangi bir sorunumuz olmadı. bu arada ben sezeryan oldum :teytey:

  10. Konu Sahibi : mercan_dilara #10
    Ya arkadaşlar bende herşey normal demek isterdim ama doğumdan sonraki ilk ilişkimizde çok ağrım ve ertesi günde lekelenmem oldu..İlk başta lekelenmeyi regl zannetim ama sonraki ilişkimizde de olunca anladım ilişkiden olduğunu..Ben iyice soğudum bu ilişki meselesinden..Halbuki hamile kalmak istediğimde eşimi her gördüğüm yerde sıkıştırırdım..Kaçacak yer arardı benden.. Şimdi ağrım olacak diye hiç canım istemiyor..:çok üzgünüm:

Sayfa: 1/4 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Dogum sonrasi kanama..
    By aSkiTo in forum Temmuz Anneleri
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 03-05-2010, 23:17
  2. hamilelik- cinsel iliski!!!!!
    By helin_42 in forum Gebelik
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 17-02-2010, 13:13
  3. dogum sonrasi catlaklar
    By adabasar in forum Doğum Sonrası Cilt Bakımı
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 04-01-2010, 21:48
  4. cinsel iliski sirasinda....
    By defne01 in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 23-06-2009, 11:36
  5. Doğum Sonrasi Cinsel Yaşam
    By meraklı in forum Temmuz Anneleri
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 10-11-2008, 17:38

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.