Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Dogum sancısı nasıl bişey?

  1. Konu Sahibi : WannaBeMum #1

    Dogum sancısı nasıl bişey?

    Merhaba arkadaşlar.Ben yaklaşık olarak 21 Mayıs civarı doğurucam.Birkaç gündür karnımdan aşağıya doğru tuvaletim gelirmiş gibi bi baskı oluyor ve geçiyor.Doğum sancısı böyle bişey mi?


  2. Konu Sahibi : WannaBeMum #2
    Elis Guest
    baya yaklasmis canim,yavas yavas yoklar artik seni,korkma ve hep dua et,Allahim bi sancida kurtarsin iyisallah,ne cekersen cek,deydigini goreceksin,:ecrin_bebek:bunu unutma,,,dualarim seninle:Saruboceq:

  3. Konu Sahibi : WannaBeMum #3
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    7,693
    çok endişelenme,daha başlamamıştır ama belli de olmaz,bebiş baskı yapıyor o yüzden böyle ağrıların oluyor cnm

  4. Konu Sahibi : WannaBeMum #4
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    234

    sancılar

    Alıntı WannaBeMum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba arkadaşlar.Ben yaklaşık olarak 21 Mayıs civarı doğurucam.Birkaç gündür karnımdan aşağıya doğru tuvaletim gelirmiş gibi bi baskı oluyor ve geçiyor.Doğum sancısı böyle bişey mi?

    benimde bu aralar o tür sancılar oluyo karnımın altında vajinya doğru aniden giren bi sancı oluyo bende merak ediyorum doğum sancısı mı acaba kesin bilenler varsa yardımcı olsun lütfen ... CADIARZU

  5. Konu Sahibi : WannaBeMum #5
    bende çok yaşamıştım yalancı sancıları...
    gerçek doğum sancısı dakik ve belden olurmuş..o kısmınıda yaşadım amaa...sezeryana alındım maalesef açılma olmayınca..
    canım normal yani kendine dikkat et hareketlerine felan...yalancı sancılar karında ve kasılma şeklinde oluyor..aklınızda olsun...

  6. Konu Sahibi : WannaBeMum #6
    Bir de kasıklarımda ağrı başladı 2 gündür.Bacaklarımı birleştiremiyorum yatarken iki yastık koyuyorum 2 bacagımın arasına ancak öyle yatabiliyorum.Yürümek ise işkence gibi...:sm_confused::sm_confused:

  7. Konu Sahibi : WannaBeMum #7
    kızlar allah hepinizde bir avazda kurtarsın.
    doğum sancısı adet sansısına benziyor ama daha şiddetlisini düşünün
    o bahsetmiş olduğunuz vajinaya baskı doğum yaklaşınca yani 9 cm. falan açılma olup artık bebeğin çıkmasına yakın oluyor daha şiddetlisi tabi benimki böyle olmuştu
    ama kucağınıza alınca hepsini unutuyorsunuz hepinize hayırlı doğumlar

  8. Konu Sahibi : WannaBeMum #8
    çok şiddetli adet sancısı gibi olur canım ara sıra gelir ve gider sürekli olmaz yani.ALLAH kurtarsın canım

  9. Konu Sahibi : WannaBeMum #9
    Giriş tarihi
    Dec 2008
    Mesajlar
    1,738
    Erkek cocuk ve kiz cocuk sancisi degisik arkadaslar kiz cocugunun sancisi kasiklardan ve vajinadan geliyor gibi oluyor erkek cocugun sancisi bele vuruyor sitdetli bel agrisiyla basliyor , ama korkacakda birsey yok sakin endiselenmeyin en guzel duygu bu duygu anne olmak kadar kutsal bir duygu zaten yok sanciniz basladiginda bunun gececegini bilin surekli kalmayacak bu agri ve sonunda minnacik bir evlada kavusacaginizi unutmayinki sevinciniz agrinizi bastirsin!!!, sunuda aklinizdan cikarmayin o agri surekli surmuyor Allah c.c oyle bir ayarlamiski arada nefes alip dinlenme payi birakmis bir dakika agriniz oluyorsa iki dk dinlenip enerji toplaya biliyorsunuz saatlerce ayni sanci cekilmiyor bir saatin yarim saati 40 dk sanciliysa 20 dk si agrisiz o yuzden korkmayin nacizane benim tavsiyem agriniz kesildiginde enerjinizi toplamaya tekrar evladiniza konsantire olmaya calisinki agri basladiginda cocugum gelecek cok az kaldi diye agridan cok sevincinize konsantire olun!! ..
    ben 3 cocugumuda normal dogum yaptim ve cocuklarimin doguslarini hisetdim karnimda donduklerini inislerini hisetdim olagan ustu bir duygu, olagan ustu bir mucize her anneye bunu hissetmelerini tavsiye ederim sezeryanla mumkunse dogum yapmamaya normal dogum yapmaya gayret gosterin cocugunuz ciktigi o an kucaginiza almaniz ve sanki hic aci cekmemis gibi hisetmeniz cok guzel bir duygu, Allah herkeze anne olmayi nasip etsin insallah

  10. Konu Sahibi : WannaBeMum #10
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    311

    Yoruma açık !

    Alıntı Slinn kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Erkek cocuk ve kiz cocuk sancisi degisik arkadaslar kiz cocugunun sancisi kasiklardan ve vajinadan geliyor gibi oluyor erkek cocugun sancisi bele vuruyor sitdetli bel agrisiyla basliyor , ama korkacakda birsey yok sakin endiselenmeyin en guzel duygu bu duygu anne olmak kadar kutsal bir duygu zaten yok sanciniz basladiginda bunun gececegini bilin surekli kalmayacak bu agri ve sonunda minnacik bir evlada kavusacaginizi unutmayinki sevinciniz agrinizi bastirsin!!!, sunuda aklinizdan cikarmayin o agri surekli surmuyor Allah c.c oyle bir ayarlamiski arada nefes alip dinlenme payi birakmis bir dakika agriniz oluyorsa iki dk dinlenip enerji toplaya biliyorsunuz saatlerce ayni sanci cekilmiyor bir saatin yarim saati 40 dk sanciliysa 20 dk si agrisiz o yuzden korkmayin nacizane benim tavsiyem agriniz kesildiginde enerjinizi toplamaya tekrar evladiniza konsantire olmaya calisinki agri basladiginda cocugum gelecek cok az kaldi diye agridan cok sevincinize konsantire olun!! ..
    ben 3 cocugumuda normal dogum yaptim ve cocuklarimin doguslarini hisetdim karnimda donduklerini inislerini hisetdim olagan ustu bir duygu, olagan ustu bir mucize her anneye bunu hissetmelerini tavsiye ederim sezeryanla mumkunse dogum yapmamaya normal dogum yapmaya gayret gosterin cocugunuz ciktigi o an kucaginiza almaniz ve sanki hic aci cekmemis gibi hisetmeniz cok guzel bir duygu, Allah herkeze anne olmayi nasip etsin insallah
    çok sağol ellerine sağlık valla yazını okuyunca rahatladım ALLAH C.C. RAĞZI olsun

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. doğum sancısı nasıl anlaşılır
    By bebeto in forum Doğuma Hazırlık
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 17-09-2013, 14:39
  2. doğum sancısı nasıl bişey??
    By SiBeL in forum Doğuma Hazırlık
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 24-06-2010, 02:45
  3. KPS nasıl bişey????
    By monaroza79_25 in forum Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 06-12-2009, 13:08
  4. nasıl bişey bu yaa...
    By arwen85 in forum Ah Erkekler
    Cevaplar: 67
    Son Mesaj: 23-06-2009, 00:21
  5. aşılama nasıl bişey bilen var mı?
    By balra in forum Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 16-12-2008, 17:49

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.