Sayfa: 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 50 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 300 cc çok mutsuzum:((((

  1. Konu Sahibi : guftemm #11
    bende büyüklüğünden şikayetçiyim 275 cc high yuvarlak taktırdım ve kocaman ..... star gibi oldum boyum 1.70 kikom 54 offf çıkartayı düşünüyorummm nalet olsun..o acıları yine yaşıcam


  2. Konu Sahibi : guftemm #12
    Alıntı lolita_87 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende büyüklüğünden şikayetçiyim 275 cc high yuvarlak taktırdım ve kocaman ..... star gibi oldum boyum 1.70 kikom 54 offf çıkartayı düşünüyorummm nalet olsun..o acıları yine yaşıcam
    Canım benim,boyun var,kilonda gayet iyi,benim anlamadıgım 275cc nasıl o kadar büyük durmuş hayret.Bence şişler yüzünden öyle duruyordur,eminim şişler inince gayet güzel duracaktır.Burda genelde küçük olanların şikayetlerini dinliyoruz,ilk defa hemde275cc den büyük oldu denilince çok şaşırdım açıkcası.Ben gögüs dokum oldugu halde 350cc den aşşagı düşünmüyorum,hatta doktoruma 400cc olurmu diye bile sormuştum Bence büyük oldu diye şikayet etmen için erken,bekle,çok güzel olacaklar,emin ol.

  3. Konu Sahibi : guftemm #13
    tatlımm Eminim çok güzel Olmuştur Şu An için senin gözüne Öyle Büyük geliyordur Örneğin 300 cc Yapılan biriyle 275 cc Yapılan da bir olmaz Burada Bunu hep İfade ediyoruz Söylüyor arkadaşlar herkesin Vücut Hatları Aynı Olamazz Etine dolgun Kilolu Bayanlar da 400 cc Kaldırır ama senin gibi Benim gibi Ki Bende Senin Boy ve Kilondayım 270 cc 275 cc NormaL ben sana Operasyon Öncesi Bikinili resimlerimi özelden Göndereyim bir Bak Fikir Olsun Birde Sonrası resimlerime Bak Banada Önceleri Çookk Büyük Geliyordu Belim Çookk İnce Narin bir Görüntüde Oluncada Fazla Dikkat Çekiyor Seni Anlayabiliyorum Zaten Kısa Süre içinde de Burada Bende Bir Albüm Oluşturacağım öncesi ve Sonrası Olarak Bikinili yada çamaşırlı Bir Albüm yapacağım Sen Üzülme Canını Sıkma 4 ay önce Olmuş Biri Olarak Yardıma seve seve Hazırım Bilmeni İSERİM Öpüyorum Sevgilerrr

  4. Konu Sahibi : guftemm #14
    Alıntı guftemm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar inanılmaz mutsuzum lütfen bişi söyleyin ya delircem 6 gün önce ameliyat oldum.göğüs dokum hiç yoktu doktorum en fazla 300 olur dedi kas altı high profile yaptı.ameliyat sonrası 325 sığarmıydı dedim sığardı ama abartı olur diye yapmadım dedi ne abartısı ya!!!.şu an bana çok küçük geliyolar eminim yine destekli sütyen kullanmaya devam edicem ne anladım bu işten.göğüs kafesim dar evet minyonum ama alabildiği kadar büyük olsun demiştim.o kadar para o kadar eziyet offfff çok kötü taktım ya değdi mi offf çok üzülüyorum bi de üstelik ameliyat ödem şişlik vs iyice küçülecekkk?????tamam eski hali resmen dümdüzdü ama yani olmuşken neden daha büyük olmasın ya bi kere ameliyat oluyo insan..çok kızgınım doktoruma:( çok mutsuzum ya:(( bi de yuvarlak öyle portakal gibi durur dedi damla yaptı.hiç de öyle değilmiş keşke yuvarlak olsaydı keşke başka doktorla da görüşseydimm aceleye getirdim.ameliyat olmamış olanlar lütfen iyi araştırın ya emin olun.kahretsin ya:( en kısa zamanda foto çeker eklerim:( bildiğin normal genç kız göğsü gibi iki çıkıntı sanki.şişlikler inince dekolte de kalmazzz aşağı iner göğüsler ohhh yine bunalıma gircem:((
    Merhaba Gülfem'cim. Brnde 6 gün önce ameliyat oldum. Benimde durumum seninkiyle aynıydı. üstelik şaka gibi bende 300de yok 245e 265 var. Bende napacağımı bilemiyorum. Kafayı yicem. Sen mutsuzsan beni düşün...Ben yaza ikinciyi bile düşünüyorum ama bu kez maksimum 300 tAKtırırım. Diyeceğim şuki bence seninkiler bir süre sonra harika olacaklar....Helede zayıf ve minyonsan bence yeterli çıtır bi görüntü vericek. İnan ergenliğe girmiş kız göğsü benimki... :...(

  5. Konu Sahibi : guftemm #15
    Alıntı miks kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    tatlımm Eminim çok güzel Olmuştur Şu An için senin gözüne Öyle Büyük geliyordur Örneğin 300 cc Yapılan biriyle 275 cc Yapılan da bir olmaz Burada Bunu hep İfade ediyoruz Söylüyor arkadaşlar herkesin Vücut Hatları Aynı Olamazz Etine dolgun Kilolu Bayanlar da 400 cc Kaldırır ama senin gibi Benim gibi Ki Bende Senin Boy ve Kilondayım 270 cc 275 cc NormaL ben sana Operasyon Öncesi Bikinili resimlerimi özelden Göndereyim bir Bak Fikir Olsun Birde Sonrası resimlerime Bak Banada Önceleri Çookk Büyük Geliyordu Belim Çookk İnce Narin bir Görüntüde Oluncada Fazla Dikkat Çekiyor Seni Anlayabiliyorum Zaten Kısa Süre içinde de Burada Bende Bir Albüm Oluşturacağım öncesi ve Sonrası Olarak Bikinili yada çamaşırlı Bir Albüm yapacağım Sen Üzülme Canını Sıkma 4 ay önce Olmuş Biri Olarak Yardıma seve seve Hazırım Bilmeni İSERİM Öpüyorum Sevgilerrr
    çoook teşekkür ederim canım ya sanırım beklentim daha fazlaydı o yüzden gözüme küçük geliyolar:)

  6. Konu Sahibi : guftemm #16
    Alıntı blondpink kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba Gülfem'cim. Brnde 6 gün önce ameliyat oldum. Benimde durumum seninkiyle aynıydı. üstelik şaka gibi bende 300de yok 245e 265 var. Bende napacağımı bilemiyorum. Kafayı yicem. Sen mutsuzsan beni düşün...Ben yaza ikinciyi bile düşünüyorum ama bu kez maksimum 300 tAKtırırım. Diyeceğim şuki bence seninkiler bir süre sonra harika olacaklar....Helede zayıf ve minyonsan bence yeterli çıtır bi görüntü vericek. İnan ergenliğe girmiş kız göğsü benimki... :...(
    kıyamam ya aynı durum:) daha büyük hayal etmiştim sanırım bu yüzden hayal kırıklığına uğradım diye düşünüyorum artık..yapcak bişi yok asla ameliyat tekrarı düşünemem ben:)eşim öldürür:P
    kilo almayalımmm da iyice küçük görünmesinlerr:))

  7. Konu Sahibi : guftemm #17
    Alıntı lolita_87 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende büyüklüğünden şikayetçiyim 275 cc high yuvarlak taktırdım ve kocaman ..... star gibi oldum boyum 1.70 kikom 54 offf çıkartayı düşünüyorummm nalet olsun..o acıları yine yaşıcam
    Ozaman cnm senin daha öncesinde baya bi göğsün vardı. çünkü aslında 275 küçük bi protez. Yada çok ödemin olmuş olabilir yeni yaptırdıysan ..İner..

  8. Konu Sahibi : guftemm #18
    Alıntı blondpink kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba Gülfem'cim. Brnde 6 gün önce ameliyat oldum. Benimde durumum seninkiyle aynıydı. üstelik şaka gibi bende 300de yok 245e 265 var. Bende napacağımı bilemiyorum. Kafayı yicem. Sen mutsuzsan beni düşün...Ben yaza ikinciyi bile düşünüyorum ama bu kez maksimum 300 tAKtırırım. Diyeceğim şuki bence seninkiler bir süre sonra harika olacaklar....Helede zayıf ve minyonsan bence yeterli çıtır bi görüntü vericek. İnan ergenliğe girmiş kız göğsü benimki... :...(
    kıyamam ya aynı durum:) daha büyük hayal etmiştim sanırım bu yüzden hayal kırıklığına uğradım diye düşünüyorum artık..yapcak bişi yok asla ameliyat tekrarı düşünemem ben:)eşim öldürür:P
    kilo almayalımmm da iyice küçük görünmesinlerr:))

  9. Konu Sahibi : guftemm #19
    Alıntı guftemm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kıyamam ya aynı durum:) daha büyük hayal etmiştim sanırım bu yüzden hayal kırıklığına uğradım diye düşünüyorum artık..yapcak bişi yok asla ameliyat tekrarı düşünemem ben:)eşim öldürür:P
    kilo almayalımmm da iyice küçük görünmesinlerr:))
    Ben birincisini bile düşünemezken ikinci ameliyatı düşünmek zorunda bırakıldım. Ciddi depresyondayım...

  10. Konu Sahibi : guftemm #20
    kızlar çok teşekkürler zaman ayırıp yorum yazmışsınız..benim önceki gögüslerimde büyüktü ewt ama çok yapay durması hoşuma gıtmıyor o yuzden cıkarttırmak ıstıyorum :(( belkide yuvarlak yerine damla koysaydı yapay olmazdı yukarıdan çok belli oluyor füze gibi ameliyat olacaklara benden tavsiye eğer gögüs dokunuz varsa aşırıya kaçmayın sonra pişman olursunuz..kas altı içinde aksini düşünüyorum büyük taktırmakta fayda var..

Sayfa: 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.