Sayfa: 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 42 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: nişan kıyafeti

  1. Konu Sahibi : aycnsrdr #11
    Giriş tarihi
    Sep 2011
    Mesajlar
    26,748
    Blog Yazıları
    6
    ......................
    Düzenleyen: Tweety Düzenleme Tarihi : 08-03-2012 Düzenleme Saati :22:23
    İnsan olabilmenin yolu;Yaratılmış her şeye sevgi ve merhamet duyabilmektir...


  2. Konu Sahibi : aycnsrdr #12
    Bende baktım farklı yerlere aynı kıyafetı bır yer 1200 tl dedı 800 tl ye kadar düştü ordan alıcağımm sanırım bu arada kızlar 28.04.2012 nişan 22.09.2012 düğün tarıhım ya ben evlenıyorum...

  3. Konu Sahibi : aycnsrdr #13
    Alıntı aycnsrdr kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bende baktım farklı yerlere aynı kıyafetı bır yer 1200 tl dedı 800 tl ye kadar düştü ordan alıcağımm sanırım bu arada kızlar 28.04.2012 nişan 22.09.2012 düğün tarıhım ya ben evlenıyorum...
    hayırlıı olsun canım mutlulklar bı omur

  4. Konu Sahibi : aycnsrdr #14
    ben de gelinlik21 de diktirmeyi düşünüyorum ama abiye bi model.altı kabarık gelinlik gibi olanlardan değil.ne kadara malolur sizce? kumaşı 300e alsam dikim 500e gelse çok iyi. bin lirayı geçsin istemem.bunun daha kuaförü fotoğrafçısı var sonuçta

  5. Konu Sahibi : aycnsrdr #15
    Çoook fazlaa....!!! bu konuda pek bilgim yok da ben nişanlansam nenemin fistanını giyerim herlde, vintage modellere bayılıyorum kendinizi içinde hayal ettiğiniz modeli bulursanız kaçırmayın derim maddi olarak zor durumda değilseniz. sonradan pişman olmayın

  6. Konu Sahibi : aycnsrdr #16
    Giriş tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    436
    kesinlikle çok bi fiyat inan benim gelinliğim bile 550 liraydı 1 buçuk sene önce nişanlığım bi abiyeydi oda 150 civarı bişiydi bizde nişanlığı erkek erkeğin giyeceği takım elbiseyide kız tarafı alır peki sen ne kadarlık bişi alacan tamam neticede hayatlar birleşecek ama şu an için masrafları aileler çekiyo oda birinn gözüne batarsa araya soğukluk girer oluru bi fiyata bul bence güzel kardeşim

  7. Konu Sahibi : aycnsrdr #17
    Alıntı zanil kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kesinlikle çok bi fiyat inan benim gelinliğim bile 550 liraydı 1 buçuk sene önce nişanlığım bi abiyeydi oda 150 civarı bişiydi bizde nişanlığı erkek erkeğin giyeceği takım elbiseyide kız tarafı alır peki sen ne kadarlık bişi alacan tamam neticede hayatlar birleşecek ama şu an için masrafları aileler çekiyo oda birinn gözüne batarsa araya soğukluk girer oluru bi fiyata bul bence güzel kardeşim
    canım ıyımış ya walla o fıyatlar bılmıorum aıkcası bende karasızm kabarık bı model sordum 780 dedıkler oda bıraz gereksız gelıo ama cok begendım

  8. Konu Sahibi : aycnsrdr #18
    evet kızlar banada gereksız ggelıyor ama salonda olucak mesela benım normallerı gıydım çok basıt durdu kabarık giydim gelın olduğumu anladım bende kararsızım çok hem ben sonra onu kınamdada gıyıcem

  9. Konu Sahibi : aycnsrdr #19
    Alıntı aycnsrdr kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet kızlar banada gereksız ggelıyor ama salonda olucak mesela benım normallerı gıydım çok basıt durdu kabarık giydim gelın olduğumu anladım bende kararsızım çok hem ben sonra onu kınamdada gıyıcem
    canım zaten salonda olcakmış nişanın kabarık daha iyi olur gibi geliyo bana.kınanda da giyiceksen sorun olmaz çünkü o zamanda ayrı bi elbise için uçuk bi fiyat ödeyebilirsiniz.tercih senin tabi ama bence kabarık bi model düşünmelisin.bu arada mutluluklar:)

  10. Konu Sahibi : aycnsrdr #20
    Giriş tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    2,116
    Malesef öyle oluyor kızlar ya güzel bişi olsun istiyorsanız böyle baya pahalı oluyo Allah evleniceklerin yardımcısı olsun

Sayfa: 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.