Sayfa: 1/3 123 SonSon
Toplam 26 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Başı dönen var mı ? Uyanınca ve eğilince

  1. Konu Sahibi : rosa67 #1

    Ufak bir soru ? Başı dönen var mı ? Uyanınca ve eğilince

    benim ilk hamileyken başlamıştı, yataktan uyanınca,eğilince ,sola dönünce oluyor.Doktora gittim odyo yani kulak sıvısı ile ilgili dedi belli hareketler yaptılar ilaç kullandım ama bugün maalesef aynı şeyle tekrar karşılaştım yine baş dönmesi gözümü kapatıyorum hala dönüyor çok korkuyorum benim gibi yaşayan var mı ?


  2. Konu Sahibi : rosa67 #2
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    122
    Bende bu rahatsızlığı geçirdim canımkafamçokkarıştı ama boşuna çekmişim kbb doktorumun verdiği 2 adet hapla 1,5 ay gibi kısa bir sürede tamamıyle iyileştima.s Korkulacak bir durum yok cafeinli gıdalardan, çikolatadan ve birazda stresten uzak duracaksın:1closedeyes: ilaçlarınıda düzgün kullanınca sorun yaşamazsın güzelimsengözlerimebaksanab Birçok insanda bu sorun var çağımızın getirdiği olumsuz faktörler hava kirliliği, yoğun stres, trafik yüksek sesle müzik dinlemek... tetikleyen unsurlardan birkaçı:kahve: Şuanda iyiyim:Saruboceq: fakat yeniden tekrar ederse doktorum aynı ilaçları şikayetim geçene kadar devam etmemi tavsiye etti :kahve: Bende tavsiyelerine uyuyorum ve yaşam kalitemi düşürmüyorumyerimseniben

  3. Konu Sahibi : rosa67 #3
    mrb cnm annemde uzun zaman aynı sıkıntıyı çekti hatta o sabahları uyanınca falan yönünü bulamıyordu.baya bi doktor gezdi ensonunda orta kulak tansıyonu olduğu çıktı hayatından tuzu çıkardı.şuan bile bıraz tuzlu bişey yese kafasını yastıktan kaldıramıyor.sende dene bakalım yemeklerini yerken falan dikkat et belki faydası olur geçmiş olsun

  4. Konu Sahibi : rosa67 #4
    shadowgirl Guest
    geçmiş olsun canım bende aynı sorunu yaşadım halen namaz kılarken yada ani hareketler yaparken başım dönüyor onunlada kalmıyor midem bulanıyor kafamçokkarıştı
    sürekli ilac kullanmam lazım ama ben yan etkilerden cok korktugum için ağrı kesici bile içmem.dikkat etmeye çalışıyorum yavaş hareketler ediyorum olmadı karanlık bir odaya gecip gözlerimi kapatıp uyuyorum.inşallah iyi olursun canım :Saruboceq:

  5. Konu Sahibi : rosa67 #5
    selam canım.benimde öyle sorunum oluyo...ilk hamileliğimden başladı bu baş dönmesi..ikincisindede aynen devam etti..hala da arasıra oluyo..dikkat ediyorum..ani hareketler yapmıcaksın...zor bir durum ...

  6. Konu Sahibi : rosa67 #6
    meniere ya da vertigo denen rahatsızlıkta bu belirtiler görülüyor. yakın çevremde 2 kişide var. bazen 2-3 yıl olmuyor, bazen 10-12 ayda bir tekrarlıyor. kbb doktoruna gidiliyor. orta kulakla ilgili bir problem neden oluyor sanırım. bir de egzersizleri var. uygulayarak baş dönmesini hafifletebiliyorsunuz.

  7. Konu Sahibi : rosa67 #7
    bende sık sık bu baş dönmesini yaşıyorum mesela dün gece oldu en son saçlarımı kuruturken kafamı öne eğdim tekrar başımı kaldırınca fıldır fıldır döndü başım bazende oturduğum / yattığım yerden aniden ayağa kalkınca falanda oluyor bi yere tutunmadan kendime gelemiyorum neden olur bu yalnızca kulaktaki denge sıvısıyla mı ilgilidir?

  8. Konu Sahibi : rosa67 #8
    Bende de oluyoo sabah uyanınca yataktan böyle ani kalkışlarda filan. oturduğum yerden kalkınca daha çoık ani kalkkışlarda fln oluyo. çok bişeye yoğunlaştığımda da olur. vitaminsizlikten dmeişti doktor bana. ara sıra olur yine baş dönmesi . sıcaktanda çok başım döner sıcak ve kalabalık ortamlarda özlelikle bayılırım hemen elim ayağım tutmaz .

  9. Konu Sahibi : rosa67 #9
    kızlar uni de benm de olmuştu 10 gun boyunca gece gunduz bas donmesi yasadım meger tansiyonum dusmuş ama kulaklarımda cok hassaslaşmıştı en kucuk ses kulaklarımı agrıtıyodu.yataktan ani kalkınca da baş dönmesi olur. kalkınca once 1-2 dk oturup oyle kalkmak lazım

  10. Konu Sahibi : rosa67 #10
    benimde devamlı olur tansyonum çok düşük o yüzden 5 -8 çıkıyor hep doktor çok düşük dedi, ani kalkmamam lazım

Sayfa: 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. gece uyanınca tekrar uykuya dalma
    By daisy83 in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 21-02-2010, 13:56
  2. uyanınca ağlıyor
    By SeVoS in forum Doğum Yapanlar
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 26-09-2008, 09:03
  3. Geç Dönen Sevgili
    By irden in forum Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 14-08-2008, 12:15
  4. Herşeyin başı sağlık: Sağlığın başı da doğru beslenme
    By sürmeli_kız in forum Sağlıklı Beslenme
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 29-10-2007, 19:56
  5. Dönen Meyve
    By canavar in forum Flash Oyunlar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 20-10-2007, 12:10

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.