Sayfa: 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
Toplam 79 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 27 haftalık, hamileyim ve bebeğim 478 gr..(:

  1. Konu Sahibi : angelhope #21
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    4
    şerifeciğim merhaba hiç korkma bende 27 haftalık olduğu zaman hastaneye yattım. dr hazırlrklı olun demişti ve erken doğum olabilyir diye özel bir serum verdiler. bu serum bebeğin ciğerlerini tamamlamak içindi. Ama doğum olmadı dr. 28 haftayı tamamlayalım artık korkma demişti bana . lütfen moralini yüksek tut ve sitres yapma . 33 haftamda erken doğum yaptım ve ikizlerim dünyaya geldi ,1 er kilo doğdular. kilo önemli değil inan . küçük doğan bebekler daha çabuk toparlanıyor. Yeterki sağlığı iyi olsun. mümkün olduğu kadar istirahat etmen lazım ve sol tarafa yatmaya çalış . Allh yardımcın olsun.


  2. Konu Sahibi : angelhope #22
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1,915
    Alıntı serife80 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    hepinize teşekkürler arkadaşlar acil doğum yaptım 460 gr doğdu bugün 9.günü yoğun bakımda ve en az 2 ay kalıcak ve bebeğim hayatı bırakmadı.önce Allah'ın izni sonrada doktorlar sayesinde inşallah iyi olucak umudum bitmedi...her gün görüyorum izliyorum şuan hayati tehlikesi devam edior ama ben çok umutluyum (:
    inşallah yüce rabbim o melegine sahip çıkar ona bol bol şifa verir canım allahım inş. seni boynu bükük bırakmas inş. gözü yaşlı bırakmas allahım içindeki feryadı duyarda inş. yüsüne güler canım allah yardımcın olsun canım

  3. Konu Sahibi : angelhope #23
    canım moralını bozma kı bebek de daha fazla etkılenmesın. tek dıyebılecegım sey allah yardımcın olsun. hakkınızda en hayırlısı neyse allah bılır bunu sakın unutma. senın ıcın ve bebısın ıcın dua edıcem sen de bızlerı habersız bırakmaaa

  4. Konu Sahibi : angelhope #24
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    88
    Alıntı serife80 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    27 haftalık hamileyim ve bebeğim 478 gr besinleri alamıyormuş her an için hazırlıklı olun dedi doktor çok kötüyümm...:çok üzgünüm:
    canim hic korkma 600 gram cocuklar yasiyor erken dogum yapsan bile bisey olmaz eskisi gibi degil arti yasatiliyor bebekler bol süt ic bende erken dogum yaptim bebegim kola sisesi kadardi kilo önemli degil okadar 2hafta daha durursa karninda süper olur hic korkma icini ferah tut ben yogum bakim ünütesinde ne bebekler gördüm 400 gram bebekler vardi ve hepside erken dogan bebekler en kücügü 400 gramdi yasatiliyor hic korkma beslenmene dikat et iki hafta daha dursun karninda zaten kötüye giderse bebegi sezeryanla alirlar 27 haftalik olmussun baya irerlemissin az iki hafta daha tutmaya calis doktorunu iyi sec bur cok önemli ve bakim cok önemli bebeklere ben almanyada yasiyorum bebeklere ögle bir bakiyorlarki aklin hayalin durur kendi cocuklarindan öte sanki gecen 400 gramlik cocugu kafasindan ameliyat ettiler durumu iyi hala kendi nefes alamiyor cok kücük oldugu icin 24 haftalik dogmus 2hafta olmus ve doktor 4hafta sonra kendi nefes alir diyordu annesine hic korkma icini ferah tut dualarimiz seninle canim

  5. Konu Sahibi : angelhope #25
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    88
    Alıntı seherb kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    inşallah yüce rabbim o melegine sahip çıkar ona bol bol şifa verir canım allahım inş. seni boynu bükük bırakmas inş. gözü yaşlı bırakmas allahım içindeki feryadı duyarda inş. yüsüne güler canım allah yardımcın olsun canım
    demin farkettim sana morel veririken bir baktimki dogum yapmissin hic korkma yasatirlar onu umudunu yitirme alah anali babali büyütmek nasip etsin cümlemizin dualarimiz seninle canim benim ...

  6. Konu Sahibi : angelhope #26
    tşkler arkadaşlar bebeğim yaşam savaşını bırakmadılar normalde böyle erken doğan ve kilosu az olanalr 24 saat yaşıormuş bu gün 15.günü hala mücadelsini verior umudum bitmedi Allahın izni ile iyi olucak inşallah...:(

  7. Konu Sahibi : angelhope #27
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1,579
    canım ya 29.haftama girdim bendede vardı böyle bir erken doğum riski.atlattım ama senin neler hissettiğini az çok tahmin edebiliyorum.şu anda bile 2 haftayı geçirmiş olması bence tamamdır.içinde hiç kötü düşünceler olmasın sen umutlu ol ki oda iyi olsun. Dualarımız seninle. Allah bi an önce kucağına almayı ve evinizde mutluca yaşamayı nasip etsin inşallah..

  8. Konu Sahibi : angelhope #28
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    804
    Alıntı serife80 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    tşkler arkadaşlar bebeğim yaşam savaşını bırakmadılar normalde böyle erken doğan ve kilosu az olanalr 24 saat yaşıormuş bu gün 15.günü hala mücadelsini verior umudum bitmedi Allahın izni ile iyi olucak inşallah...:(
    Şerifecim çok sevindim inşallah daha güzel haberler verirsin bizlere allah bebeğini korusun ona sağlık versin inşallah.
    Hangi hastanedesiniz benimde erken doğum riskim var çok korkuyorum aklımda bulunsun güzel ilgileniyorlar demekki

  9. Konu Sahibi : angelhope #29
    Alıntı cananmert kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Şerifecim çok sevindim inşallah daha güzel haberler verirsin bizlere allah bebeğini korusun ona sağlık versin inşallah.
    Hangi hastanedesiniz benimde erken doğum riskim var çok korkuyorum aklımda bulunsun güzel ilgileniyorlar demekki
    canancım çok teşekkür ederim umarım erken doğum yapmazsın sana tavsiyem tek doktora bağımlı kalma ve devlet doktorlarına sığın benim hatam özel bi hastanede kontrollerimi yaptırmak oldu ve onların kurbanı oldum ne yazıkki...

    canım ben İstanbul Cerrahpaşa Tıp Fakultesi Hastenesinde Prof.Doktor Rıza Madazlı Tarafından doğum yaptırıldım alanında çok iyi bi doktor eğer istanbuldaysan özel yerininde telefonlarnı veririm çünkü yüksek riskli gebelik profösörü . hastene devlet hastenesi yoğun bakım ünitesinide ssk karşılıyor Allah razı olsun onlardan çok iyi bakıyorlar hamilelere ve bebeklere onların sayesinde bugün 17.günü tamamladık...ve nasip olursada bebeğim iyi olucak inşallah hatırlarsanız beyin ölümü gerçekleşen kadınvadı o rahmetlini kadıncağızında çocuğu cerrahpaşada bakılıyor ve halan küvesde bu güne kadar çok iyi beslendi ve bebeğin gelişimi çok iyi kısacası çok iyi bi hastane şimdiki aklım olsaydı kesinlikle yemin ederimki devlet doktorlarına giderdim nasip işte...


    bu arada bebeğim hala mücadelesini veriyor gramda olsa kilo aldıkça hastaneden yüzüm gülerek çıkıyorum bu gün eldiven patik ve şapka götürdüm tabiki küçük olduğu için satın alamadım diktirdim yarın görücem üstünde beyazlar nasıl olmuş çok merak ediorum iyi haberler aldıkça yüzüm gülüyor...ve sizlerlede paylaşıcam alakanıza teşekkür ederim...

  10. Konu Sahibi : angelhope #30
    EU1 Guest
    canim ya insallah duzelir rabbim yar ve yardimcin olsun :((

Sayfa: 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 24-07-2013, 01:59
  2. 28.haftalık hamileyim;bebeğim hareket ederken canım acıyor lütfen bı bakın
    By YenidenDogdum in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 18-07-2013, 19:40
  3. 8 haftalık hamileyim ama bebegim 6 haftalık görünümünde ?
    By Zeymuran in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 30-04-2010, 09:27
  4. 8 haftalık hamileyim ilk bebeğim, ağustos annesi olucam işallah
    By tafi8234 in forum Duyuru : Ben de hamileyimmm
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 30-01-2010, 12:34
  5. 6 haftalık sandığım bebeğim 4 haftalık çıktı
    By nrgss in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 18-01-2010, 23:21

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.