Sayfa: 1/22 12311 ... SonSon
Toplam 220 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Antidepresan bırakma sürecinde ve bıraktıktan sonra şikayetleri olanlar

  1. Konu Sahibi : eceezgi #1

    Antidepresan bırakma sürecinde ve bıraktıktan sonra şikayetleri olanlar

    selam kızlar

    bu süreçte yani ilaç bırakma sürecinde ve bıraktıktan snr rahatsızlıklarınız oldu mu ve bıraktıktan snr vucut alışmasıyla geçti miiii


  2. Konu Sahibi : eceezgi #2
    .........................
    Düzenleyen: adios33 Düzenleme Tarihi : 07-07-2010 Düzenleme Saati :23:18

  3. Konu Sahibi : eceezgi #3
    Alıntı adios33 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bıraktıktan sonra canlı rüyalar görmeye devam ettim..uyandıgımda rüyalarımın etkisinden kurtulamıyordum ve rüyalarımı cok net hatırlıyordum..ya babam ölüyordu ya köpek ayağımı ısırıyordu ya birinden kaçıyordum gizleniyordum cok kötüydü..kabus gibi..antidepresan uykusuzluk yapmıştı şimdi süreç tam tersine döndü öğlene kadar uyuyorum..uyandıgımda halsizim..cok pişmanım antidepresanların yararından cok zararı var ben atarax sonra lustral kullanmıstım..cok kötü ya..iştahım arttı şimdi metabolizmam yavasladı..15 kilo aldım 6 ayda..ahh ahh..aklı olan baslamasın..sinirlilik halimi söylemiyorum zaten..
    geçmiş olsun canım
    o saydıgın sıkayetler de bende kullanmadıgım zamanlar oluyor:(((
    o bakımdan ben de bırakamıyorum
    ben de kullandıgım zaman 13 kılo almıstım 8 ayda falan
    Allaha şükürler eskı halıme dönebildim
    benım de metobolızmam cok yavaslamıstı kullanırken.
    kullanmadıgın süre içinde daha ıyıysen tabiki başlamamak en iyisi

  4. Konu Sahibi : eceezgi #4
    Giriş tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    20,224
    ben 15 ğünönce bıraktım..beklemeketeyim bakalım ne çıkacakk

  5. Konu Sahibi : eceezgi #5
    Alıntı melisdeniz kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben 15 ğünönce bıraktım..beklemeketeyim bakalım ne çıkacakk
    15 gün bence yine iyi birsüreç

    bende ilk gün etkilerini gösteriyor

    baş dönmelerim başlıyor.

    Aferin sanaaalkisalkisalkis

  6. Konu Sahibi : eceezgi #6
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    1,618
    Alıntı adios33 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bıraktıktan sonra canlı rüyalar görmeye devam ettim..uyandıgımda rüyalarımın etkisinden kurtulamıyordum ve rüyalarımı cok net hatırlıyordum..ya babam ölüyordu ya köpek ayağımı ısırıyordu ya birinden kaçıyordum gizleniyordum cok kötüydü..kabus gibi..antidepresan uykusuzluk yapmıştı şimdi süreç tam tersine döndü öğlene kadar uyuyorum..uyandıgımda halsizim..cok pişmanım antidepresanların yararından cok zararı var ben atarax sonra lustral kullanmıstım..cok kötü ya..iştahım arttı şimdi metabolizmam yavasladı..15 kilo aldım 6 ayda..ahh ahh..aklı olan baslamasın..sinirlilik halimi söylemiyorum zaten..
    1 sene önce kullanıp bırakmıştım. Gözlerim bulanık görmeye başlamıştı aynı zamanda ciddi derecede baş dönmesi yaptı. Bir anda bırakılmamalı bu tür ilaçlar vücut alıştığı için kademeli bırakmak gerekiyor bir anda kesildiğinde bu tip yan etkiler meydana gelebiliyor. Uykumdan yana bir sorun yoktu. Yaklaşık 15 gün önce tekrardan kullanmaya başladım bu sefer uykumu bozdu, rahat uyuyamıyorum, uyanıyorum gece devamlı. 1 sene boyunca kullandım fakat sizlerin dediği gibi ben de iştah açmadı ya. Kilo sorunum var zaten, 8 kilo falan alsam ben de keşke -tatlicadiarzu-

  7. Konu Sahibi : eceezgi #7
    ben paxili tamamen bırakalı tam 10 gün oluyor,önce doz azalttım günde 20 mg kullanıyordum ,sonra 10 mg sonra da 5 mg. ama bırakmaya teşebbüs ettiğimden beri çok kötüyüm yani son 1 aydır. ilacı kullanırken ruh halim iyiydi ama 3 ayda yaklaşık 10 kg aldım,hem çok kilo aldığım hem de kendimi ruhen iyi hissettiğim için bıraktım ama kabuslar,beynimdeki elektrik çarpması,baş dönmelerim hala geçmiyor.ilk başlarda çok şiddetliydi ama bırakalı 10 gün olmasına rağmen beynimdeki o elektrik çarpmaları geçmiyor. azaldıysa da sürüyor,ne zaman geçecek merak ediyorum.basit bir depresyon sebebiyle bana bu ilacı reçete eden psikiyatr vedat şara çok sinirliyim çoook.

  8. Konu Sahibi : eceezgi #8
    adios33 aynılarını ben de yaşıyorum, çok iyi anlıyorum seni o yüzden. gördüğümüz canlı rüyalar çok halsiz yapıyo,ben de uyuyorum öğlene kadar, resmen o rüyalarda başka bir hayat yaşıyorum,çok yoruyor haliyle. diğer gittiğim doktor paxili rahat bırakabilmem için atarax verdi akşamları rahat uyuyayım çok kabus görmeyeyim diye,ama uyutmak dışında bir işe yaramıyor,kabuslara devam:( bir de ben ilacı bıraktıktan sonra aşırı alıngan oldum,hiç laf kaldıramıyorum,hemen ağlıyorum ya da bağırıyorum deli gibi.:( diyet de yapıyorum bir yandan,onun da siniri var, offf güzel günler gelsin artık...

  9. Konu Sahibi : eceezgi #9
    kızlar ben de ıkı gun ıcmeyeyım ılacları baş dönmelrim oluyor,bir de kafamdan çıt çıt sesler gelıyor gozlerımı saga sola çevirirken.yürürken dengemı kaybedecek gbı oluyorum sinirlıi oluyorum

    off yaaaa

  10. Konu Sahibi : eceezgi #10
    bende de aynı şeyler oluyordu, çok zor da olsa önce yarıma indirdim sonra da tamamen kestim, bugün tam 15 gün oldu bırakalı,kendimi gayet iyi hissediyorum,baş dönmeleri ve elektrik çarpması çok çok azaldı, arada başımı ani çevirdiğimde sanki siyah bi gölge geçiyor gibi oluyo o kadar. zaten bu yan etkiler bıraktıktan sonra 2-4 hafta arası sürüyormuş, direnicem valla,ilaçsız yaşamak gibisi yok. ben de çok sinirliydim ilk bıraktığımda şimdi o da çok azaldı, acısız bırakılmıyo bu meret ama bebek düşünüyorum mecburdum artık.

Sayfa: 1/22 12311 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Antidepresan ilaçlardan sonra Diazemler başladı
    By berrin35 in forum Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 17-02-2014, 10:16
  2. yasmini bıraktıktan sonra.....
    By Ceylan in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 21-07-2013, 15:47
  3. Cevaplar: 65
    Son Mesaj: 31-03-2012, 00:14
  4. 2010 Ağustos Anne Adaylarının Şikayetleri Çok Olanlar
    By ayccel in forum Ağustos Anneleri
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 01-02-2010, 15:03

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.