Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Halıları beyazlatma beyaz yerlerini kar beyaz yapma

  1. Konu Sahibi : bebegem #1
    Giriş tarihi
    May 2009
    Mesajlar
    901

    Halıları beyazlatma beyaz yerlerini kar beyaz yapma

    normalde halılarımı ben her zaman halı yıkamacıya verdirirdim...

    Bir gün bir arkadaşımın evine gittiğimde halısının beyazlarını bembeyaz gördüm...

    Yani nazarı dikkatimi cezbetmesinin sebebi çok beyazdı..

    Dayanamadım sordum ne yapıyorsun hangi halı yıkamacıya veririyorsun dedim..

    Bana dediği ben verdim memnun kalmadım ben kalıp beyaz sabunla bir güzel siliyorum dedi....

    Sıcak suyun ve beyaz kalıp sabunun bu kadar beyazlatıcı olması inanılmaz...


    Denemenizi tavsiye ederim kızlarr


  2. Konu Sahibi : bebegem #2
    Alıntı bebegem kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    normalde halılarımı ben her zaman halı yıkamacıya verdirirdim...

    Bir gün bir arkadaşımın evine gittiğimde halısının beyazlarını bembeyaz gördüm...

    Yani nazarı dikkatimi cezbetmesinin sebebi çok beyazdı..

    Dayanamadım sordum ne yapıyorsun hangi halı yıkamacıya veririyorsun dedim..

    Bana dediği ben verdim memnun kalmadım ben kalıp beyaz sabunla bir güzel siliyorum dedi....

    Sıcak suyun ve beyaz kalıp sabunun bu kadar beyazlatıcı olması inanılmaz...


    Denemenizi tavsiye ederim kızlarr
    kesinlikle katılıyorum hem tertemiz hemde halı yumuşacık oluyorzemuszemus

  3. Konu Sahibi : bebegem #3
    Giriş tarihi
    May 2009
    Mesajlar
    901
    evet normalde halı yıkamacıya veriyordum ama pek temiz gelmedi..

    ve bende denedim salonumdaki halılarım bembeyaz oldu

  4. Konu Sahibi : bebegem #4
    ben de yarın denicem...sonucu paylaşırım...sonra tekrar duruluyoruz değil mi?

  5. Konu Sahibi : bebegem #5
    Giriş tarihi
    May 2009
    Mesajlar
    901
    evet tabiki sonra duruluyoruz yoksa köpük köpük olur az ısla ayakla bastımı köpükleniriz alimallah

  6. Konu Sahibi : bebegem #6
    evet daha beyaz oluyor ama kokusu bir hafta evden çıkmıyor beyaz sabun kokusuna dayanamıyorum,

  7. Konu Sahibi : bebegem #7
    vivet Guest
    bende denicem ama arada yıkatmanın faydasıda var.

  8. Konu Sahibi : bebegem #8
    Giriş tarihi
    May 2007
    Mesajlar
    14,924
    bende beyaz sabunla siliyorum gerçekten süper

  9. Konu Sahibi : bebegem #9
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    6,900
    yaaa kızlar benim o sabunun kokusuna karşı alerjim var,midem bulanıyo kokudan ve kızarıyo değdiğim yerler başka bi yöntem yok mu?

  10. Konu Sahibi : bebegem #10
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    59,153
    Benim alerjim var beyaz sabuna aslında güzel çıkarır ama kokusu mhvediyor benide anında burnumun içi sızlamaya başlıyor.
    Yıkatıyorum bende rahat oluyor
    Koslanın halı şampuanları da çok güzel temizliyor

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. beyaz eşya da inox mu yoksa klasik olan beyaz mı?
    By miss_dd in forum Beyaz Eşya
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 26-04-2010, 08:08
  2. Beyaz eşyalarınız dahada beyaz olacak
    By hat.korkut in forum Püf Noktaları
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 13-12-2008, 04:34

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.