Sayfa: 1/89 1231151 ... SonSon
Toplam 883 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Brezilya Fönünden sonra kullanılması uygun olan şampuan ve saç kremleri...

  1. Konu Sahibi : KilicBaligi #1

    Brezilya Fönünden sonra kullanılması uygun olan şampuan ve saç kremleri...

    Forumda her 3 mesajdan biri bu fönden sonra kullanılan şampuanların niteliği ve markası olunca mecburen artık yeni bir başlık açma gereği duydum...Herkes brezilya fönünden sonra kullandığı sülfat veya sodyum içermeyen veya her ikisini birden içermeyen şampuan ve saç kremi markalarını, bakım ürünlerini bu başlık altından paylaşsın...

    Ben başlıyorum...

    2014/04 Matrix Biolage Keratindose Loreal'e ait markalardan biri olan Matrix ürün çeşidi ve başarısı ile tartışmasız bu konuda ki en iyi markalardan biri... Bizim kullanabileceğimiz Keratindose serisi ise hem keratin içermesi, hem yıpranmış saçları bonkorce şımartacak biçimde bakım yapması, hassas saç tiplerine uygun olarak üretilmesi ve elbette ki sülfat ve paraben gibi zararlı kimyasalları içermemesi sebebi ile kullanılabilecek şampuanlar listesine katıldı bile...

    Kişisel yorumum: Çok yoğun ve kremsi bir şampuan, bir miktar ürünü avucuma alıp su ile karıştırarak tüm kafa derime yediriyorum, gayet güzel köpürüyor ve çok güzel temizliyor... Saçlarım yağlı olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım ve saçlarımı yıkama sürem uzadı... Bunun dışında ürün şişede farklı saçta farklı kokuyor... Şişenin kapağını açıp kokladığımda eyvah diyecek kadar tiksindğim kokusundan saçlarımı yıkarken mest oldum diyebilirim... Son olarak yumuşakça temizleyen bir şampuan bu sayede saçı kurutmuyor dolayısı ile saç kremi kullanmama gerek kalmadı... Saçları sert olanlar yine rutin bakıma devam edebilirler... Markanın bakım ürünlerini de ekstradan tavsiye ederim...



    ALFAPARF MİLANO Matrix Biolage Keratindose kullanmaya başladığımı söylemiştim, başarılı bir şampuan Sülfat, Paraben vs içermiyor fakat bu ürünü aldığımda gelen testerlar arasında bir marka daha çarptı gözüme Alfaparf Milano, bana gönderilen testerlarda özellikle Sülfat,Paraben,Allerjen ve mineral yağlar içermediği üzerine basa basa söylenmiş... Ben zaten allerjik bir tip olduğumdan bu duruma çok sevindim,testerları büyük bir merakla deneyeceğim...

    Edit: Denedim ve çok beğendim, ayrıntılı yorum için lütfen 87. sayfaya bakın...
    http://www.kadinlarkulubu.com/showth...429429&page=87

    Live Clean isminde Argan yağı içeren bir şampuan kullandım Sülfat, paraben ve petrolium içermiyor fiyatı 19.90 ve 350 ml Watsons ve Tekin Acar mağazalarında bulabilirsiniz...

    Kişisel yorum: Memnun kaldım başarılı bir şampuan fakat o kadar yumuşak ki saçların çabuk yağlanmasına sebep oluyor...Bu yüzden değiştirip Nude'a geçtim...

    Nude markasınında yine bu işleme uygun bir şampuan serisi bulunmakta.3 tip saç için 3 ayrı ürün hazırlanmış...Sülfat, paraben ve petrolium içermiyor 325 ml 14.75 Watsons ve Gratislerde mevcut...Çok uzun zamandır bu şampuanı kullanıyorum tek kelime ile nefis, herhalde forumda en çok memnun kalınan şampuan bu oldu...

    Kişisel yorum: Tek kelime ile harika bir şampuan, kuru saçlar için olan nemlendirici seçeneğini aldım, saçlarımı nemlendirdiği halde yağlandırmadı...Eğer kullanıcılarda yağlanma sorunu oluştuysa nemlendirici yerine güçlendirici olan alternatifi kullanılabilir...

    Edit: 2014 Yaklaşık 1.5 yıldır Nude şampuanın kafa derimde yarattığı batma,kaşıntı,kızarıklık,kuruma,kepek ve saç dökülme sorunlarındna dolayı Nude kullanmıyorum ve benimle birlikte aynı sorunu yaşayan insanların oranı çok yüksek olduğundan ne yazık ki artık Nude ve Live Clean ürünlerini tavsiye etmiyorum.Ayrıntılı bilgi için forumda Nude ile alakalı mesajları inceleyebilirsiniz.


    Organix markasının brezilya keratininden sonra kullanılmak üzere ürettiği özel bir seri var, şu sıralar şiddetle tavsiye ediliyor, denemekte yarar var...


    Uni Baby Bebek Şampuanı Eczacıbaşı ve başka bir firmaya ait iki çeşit var ikiside uygun

    Kişisel yorum: Saçı yağlı olanlar için tek kelime ile harika, yağlanmayı geciktiriyor.Denemek istiyorsanız en küçüğünü alın zira bebe şampuanları her saça yaramıyor...

    Bioderma Node Fluid Deterjansız şampuan

    Kişisel Yorum: Kullanılabilir Bioderma zaten güvenilir bir marka malum...

    Finesse Gratislerde mevcut temizlemesi iyi lakin pril gibi kokuyor, koku hassasiyeti olanlar için sıkıntı yaratabilir...

    Kullanılabilecek saç kremleri veya saç maskeleri

    Loreal Elseve Kırılma Karşıtı Bakım Maskesi Sarı kavanoz fiyat 11-15 arası değişiyor 1 dakika bekletiliyor başarılı...

    Watsons Repairing treatment Wax Honey- Watsons tedavi ve tamir edici ballı saç maskesi 5-10 dakika bekletiliyor gayet başarılı bir saç maskesi fiyatı 8.90 gibi bir şey ve 500 ml.

    Selective Protek Ammino Keratin Saç Maskesi bununla alakalı konumuz mevcut zaten bakabilirsiniz...

    Avon bademli durulanmayan bakım maskesi, Sevgili Gulsah3584'ün bana hediye olarak bu ürünü yollaması sayesinde tecrübe ettim.Oldukça başarılı bir durulanmayan bakım kremi, şiddetle tavsiye ederim saçlarım daha bir güzel oldu...Teşekkürler Gülşah...

    ORGANICUM

    Evet Nude'dan memnunum bu kesin ama değişikliği seven bir insan olduğum için ufak bir araştırmaya giriştim alternatifler konusunda... Organicum markasının özel bir serisi olduğunu gördüm... Bu seri bitki özleri içeren doğala yakın güzel bir şampuan içeriyor... Sls, paraben, silicon içermiyor, saçı daha hızlı uzattığı rivayet ediliyor, deneyip göreceğim...

    Saç kremi, bildiğimiz saç kremi ama içeriğinde soya proteini ve buğday proteini var... Bilmeyenler için buğday proteini en yıpranmış saçları bile tamir edebilecek bir protein türü...Normalde saç kremi kullanmadığım halde uygun bir seçim olabileceğini düşündüm...

    Saç maskesi... Bu maske haftada 2 defa 3-6 hafta süre ile saçın tamamına kullanılabilen bir maske, yani saç köklerinizden saç uçlarınıza kadar iyice yedirip yaklaşık 1 saat bekletiyorsunuz. Bu sırada ısı verebilirseniz daha iyi sonuç alınabileceği kesin.Özellikle bu marka ile ilgilenmemin sebebi bundan yaklaşık 10 sene önce Kair isimli bir İngiliz firmasının buğday ve soya proteinli ürünleri ile saçlarımın günden güne sağlık kazandığını görmüştüm, dün gecede ürün içeriğini okuduğumda kafamda şimşekler çaktı...Dayanamadım sipariş ettim... Beklediğim sonucu alacağımı tahmin ediyorum, eh tabii karar vermeden önce yorumları okuyup ürünü kullananlardan da bilgi aldım...Sevgili Amonra, bilgi için teşekkürler...

    Kısaca siparişim yarın veya Cumartesi gelir, büyük bir sabırsızlıkla denemeyi bekleyeceğim...

    Son güncelleme;
    Ürünler geleli uzun zaman oldu, yalnızca bir kere denedim çünkü kokusu son derece ağır... Bu açıdan kokusuz şampuan birinci tercih sebebim...Memnun kalan olabilir tabii ben etki etmeyeyim ama bittiğinde kesinlikle alınacaklar listemde değil...

    Gliss Ultimate Repair Sprey Keratin Mucizesi denedim beğendim, tavsiye ederim... Bir tek kokusunu sevmedim zaten o serinin kokusu benim için bir fiyasko...



    Ayrıca bu sayfada hiç bir şekilde keratin markası paylaşmıyoruz, lütfen bu kurala riayet edin arkadaşlar...
    Düzenleyen: KilicBaligi Düzenleme Tarihi : 09-04-2014 Düzenleme Saati :23:20
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır...


  2. Konu Sahibi : KilicBaligi #2
    Alıntı KilicBaligi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Forumda her 3 mesajdan biri bu fönden sonra kullanılan şampuanların niteliği ve markası olunca mecburen artık yeni bir başlık açma gereği duydum...Herkes brezilya fönünden sonra kullandığı sülfat veya sodyum içermeyen veya her ikisini birden içermeyen şampuan ve saç kremi markalarını, bakım ürünlerini bu başlık altından paylaşsın...

    Ben başlıyorum...

    Watsons'dan Live Clean isminde Argan yağı içeren bir şampuan kullandım Sülfat, paraben ve petrolium içermiyor fiyatı 19.90 ve 350 ml

    Öğrendiğim kadarı ile dfn garlı bitkisel şampuanlardan biri yine kullanıma uygun ancak ne yazık ki uğradığım aktarlarda rastlayamadığım için hangi marka olduğunu anlayamadım...Bildiğim tek şey Habioğlu defne garlı şampuan olmadığı, bunun dışında DFN Garlı Şampuan olarak geçen marka olabilir...Fiyatı 10 lira civarıymış...

    Naturals Markasının bitkisel olan şampuanı için uygun dendi

    Nude markasınında yine bu işleme uygun bir sulfatsız şampuanı bulunmakta 350 ml 11.75 ytl

    Organics markasının brezilya keratininden sonra kullanılmak üzere ürettiği özel bir seri var, şu sıralar şiddetle tavsiye ediliyor, denemekte yarar var...
    ilk mesaj benden gelsin yanlış saç kremi kullanarak keratini bozan ve bu dertten müzdarip biri olarak bu açılan konuya en çok ben sevindim hemen bir şampuan ve krem temin edip saçımın eski haline dönmesini istiyorum.çok üzüldüm çünkü bozulunca ayrıca kılıçbalığım sana çok tşk etmek istiyorum hepimiz sorularına büyük bir sabırla ayrı ayrı cevap veriyosun ve her sorunumuzu bizzat kendin araştırıp deneyip bize fikir veriyosun.

  3. Konu Sahibi : KilicBaligi #3
    merhaba bende dün yaptırdım brezilya fönümü şimdi sabırsızlıkla bekliyorum sonucu. kuaforde 275 mL sampuan ve 250 mL kremi için 100 TL istediler acıkcası bana cok geldi bu fiyat . Allahtan forumları takip ediyorumda tavsiye edilen şampuan ve fiatı hakkında bilgi sahibiyim. hemen kaçtım tabii kuaforden hemen watsons a saldırdım ama baktıgım 3 watsonsta da bulamadım live clean şampuanı
    bakım yapı ve maskesi var ama sampuan yok malesef.
    aramalarım son surat devam ediyor...

  4. Konu Sahibi : KilicBaligi #4
    Giriş tarihi
    Feb 2011
    Mesajlar
    310
    kızlar bende kuaförümden aldığım beox marka sodyum, sülfat,paraben içermeyen şampuan ve saç kremini 100 tl ye aldım. (275 ml) ne yazıkki köpürmediği için şampuanımı fazla kullanmışım bu gidişle 3-4 yıkamada bitecek. bundan sonra organixin brezilya fönüne özel şampuan saç kremi ve serumunu kullanmayı düşünüyorum. elimde dah önce alıp köpürmediği için birkenara bıraktığım yine organix in shea butter şampuanı ve saç kremide var. içerisinde sülfat yok, sodyumda yok. bu şampuanıda saçları düzleştirdiği için almıştım:) önce elimdekileri bitirmeyi düşünüyoum. bunlarda benden olsun

  5. Konu Sahibi : KilicBaligi #5
    Alıntı emirgul kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar bende kuaförümden aldığım beox marka sodyum, sülfat,paraben içermeyen şampuan ve saç kremini 100 tl ye aldım. (275 ml) ne yazıkki köpürmediği için şampuanımı fazla kullanmışım bu gidişle 3-4 yıkamada bitecek. bundan sonra organixin brezilya fönüne özel şampuan saç kremi ve serumunu kullanmayı düşünüyorum. elimde dah önce alıp köpürmediği için birkenara bıraktığım yine organix in shea butter şampuanı ve saç kremide var. içerisinde sülfat yok, sodyumda yok. bu şampuanıda saçları düzleştirdiği için almıştım:) önce elimdekileri bitirmeyi düşünüyoum. bunlarda benden olsun
    yaa sorma benimde şampuan köpürmüo diye avuç avuç kullandım bitmek üzere buarada birde kuaför saçımı yıkayıp kurutmadan önce arı sütü sıktı saçlarıma.hakiki arı sütü dedi omu yaptı pırıl pırıl acaba.ya anlatmaya kelimeler yetöio okadar güzel olduki.evde kendim yıkıorum sülfatsız şampuanla mat oluo oraya gidiorum yıkayıp kurutuo pırıl pırıl oluyo.neyle yıkıosun diorum senin aldığın şampuanla diyo.ozaman geriye tek bişey kalıyo saçı mükemmel yapan arı sütü.bide onun arayışı içinemi girsek acaba

  6. Konu Sahibi : KilicBaligi #6
    Giriş tarihi
    Feb 2011
    Mesajlar
    310
    Alıntı gulsah3584 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    yaa sorma benimde şampuan köpürmüo diye avuç avuç kullandım bitmek üzere buarada birde kuaför saçımı yıkayıp kurutmadan önce arı sütü sıktı saçlarıma.hakiki arı sütü dedi omu yaptı pırıl pırıl acaba.ya anlatmaya kelimeler yetöio okadar güzel olduki.evde kendim yıkıorum sülfatsız şampuanla mat oluo oraya gidiorum yıkayıp kurutuo pırıl pırıl oluyo.neyle yıkıosun diorum senin aldığın şampuanla diyo.ozaman geriye tek bişey kalıyo saçı mükemmel yapan arı sütü.bide onun arayışı içinemi girsek acaba
    eğer denersen mutlaka haber ver cnm bizede benim saçlar inanılmaz derece düzleşti, ben bukadar beklemiyordum cidden. ama çok mat hala, o vaat edilen parlaklık yumuşaklıkta yok yani eğer arı sütü işe yararsa alır denerim bende mutlaka

  7. Konu Sahibi : KilicBaligi #7
    Alıntı emirgul kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    eğer denersen mutlaka haber ver cnm bizede benim saçlar inanılmaz derece düzleşti, ben bukadar beklemiyordum cidden. ama çok mat hala, o vaat edilen parlaklık yumuşaklıkta yok yani eğer arı sütü işe yararsa alır denerim bende mutlaka
    araştırmaya başladım canım bulur bulmaz alıp denicem haber veririm sizede.inşallah işe yarar

  8. Konu Sahibi : KilicBaligi #8
    Alıntı emirgul kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    eğer denersen mutlaka haber ver cnm bizede benim saçlar inanılmaz derece düzleşti, ben bukadar beklemiyordum cidden. ama çok mat hala, o vaat edilen parlaklık yumuşaklıkta yok yani eğer arı sütü işe yararsa alır denerim bende mutlaka
    Alıntı gulsah3584 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    araştırmaya başladım canım bulur bulmaz alıp denicem haber veririm sizede.inşallah işe yarar
    L'oreal'in şampuan serilerinden birinde var arısütü, annem 3 senedir falan onu kullanıyor cidden bulmak lazım...Bu arada kızlar banada güvenilir birinden acil kefir mayası lazım yahu...Var mı etrafınızda kefir mayası kullanan birileri? Varsa muhakkak haber verin lütfen sizinde işinize yarayacak sonra
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır...

  9. Konu Sahibi : KilicBaligi #9
    yine bir macere kokusu alıyorum buram buram kılıç balığında :))
    süper olmuş bu başlık hatta rira edelımde ana başlığa brezilya fönu dıye ayrı bi başlık koyulsun moderatörumuz belli ; tabıkı kılıçbalığı :))

  10. Konu Sahibi : KilicBaligi #10
    Alıntı osge01 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    yine bir macere kokusu alıyorum buram buram kılıç balığında :))
    süper olmuş bu başlık hatta rira edelımde ana başlığa brezilya fönu dıye ayrı bi başlık koyulsun moderatörumuz belli ; tabıkı kılıçbalığı :))
    Aynen, burnun sağlam koku alıyormuş...Bu seferki konumuz birazcık sabır isteyen ama ciddi manada çok yararlı saç ve cilt bakım maskeleri olacak...

    Tabii birileri bana kefir mayası bulabilirse...Ne zor bir şeymiş bulmak, aktarda yok...Olan kişilerde altın fiyatına satıyor, ayıp...Halbuki kefir ücretsiz şifa niyetine dağıtılması gereken bir şey geleneği bu...Neyse ben ulaşayımda hepinize ücretsiz göndereceğim zaten üretip...
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır...

Sayfa: 1/89 1231151 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.