Sayfa: 1/6 123 ... SonSon
Toplam 55 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Koleston terracota 6/74 kullanlardan tavsiye??

  1. Konu Sahibi : maviada #1
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    162

    Koleston terracota 6/74 kullanlardan tavsiye??

    mrb,ben kolaeston terracota 6/74 boya aldım,ama boyamaya tereddüt ediyorum.Saçlarımı bir yıl önce kolaeston 4 numara kahveye boyamıştım ve siyah olmuştu,normalde gerçek saç rengim koyu kestane.bi senedir saçlarımı boyamadım,yarıya kadar diplerden kendi saç rengim çıktı,yarıdan aşağısı da kahveden önceki boyam olan çikolata kahve renginde.Sizce terrakotayla boyasam yine siyah mı olur yoksa çikolata kahveye yakın bi renk tutar mı?tavsiyelerinizi bekliyorum,kafam çok karıştı,teşekkür ederim...


  2. Konu Sahibi : maviada #2
    kendi saçın daha açık uçlar daha koyu olur çünkü üstler kendi saçın ve boyanın rengi kendi saçında tam tutar büyük ihtimal ama uçlarda boya var o yuzden tavsiyem boyamaya altlardan başla ve son 15 dk kala dipten uzamış saçlarını boya gene de bilenlere danış ama üstlerden başlarsan üstler açık altlar daha koyu olabilir zaten koleston 1 ton koyu çıkıyor 6 /74 de açık bir renk değil orta bir renk peroksiti de %6 sanırım o yuzden boyalı kısımlarda renk pek tutmaz gibi geldi bana ama yanıltmak istemiyorum

  3. Konu Sahibi : maviada #3
    Giriş tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    11,000
    ben ben ben :lepi:
    terracottayi sanırım 2 hafta once aldım ve kuaforumun "boyama, saç rengin şu an koyu, tutmaz" demesine karşın boyadım :dilcikar:
    nasıl güzel bir renktir o, nasıl ışıl ışıl, nasıl parlak :1hug:
    pazartesi resim ceker koyarım canım
    şimdi cıkmam lazım Şeniz

  4. Konu Sahibi : maviada #4
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    162
    evet aslında benim tereddütm de oydu,uçlarda tutmazsa bi acayip durur,uçları önce boyasam dediğin gibi işe yarar mı acaba

  5. Konu Sahibi : maviada #5
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    162
    peki gurbaa prenses senin saçının kendi rengi miydi,boya var mıydı yani?benim uçlarda boya var çünkü.

  6. Konu Sahibi : maviada #6
    cnm uçlarda boya olduğu için boya tutmayabilir yad açok bariz kendini gösteremeyebilir ama uçlar da çikolata kahve tonlarında diyorsan uçlar da terracotta renginden çok da koyu değil demektir o yuzden normal diplerden başlasan belki çok uçurum gibi fark olmaz diplerle uçlar arasında ama dipler beyine yakın olduğundan çabuk ısınır ve ısıyla boya da daha çok tutunur hem de kendi saçın olduğu için diplerin biraz daha açık ve daha turuncu olma ihtimalini yüksek buluyorum o yuzden iyice araştırıp sor hatta küllümango arkadaşımız boyama konusunda çok bilgilidir ona bilhassa sormanı öneriyorum ben çikolata kahve ye yakın bir renge boyalı saçımı boya ile açmaya çalışmıştım hem de %9 luk ile ama açılmamıştı öyle bariz bir şekilde o yuzden bence uçlar belki çok az açılır veya aynı kalır ama dipler uçlara yakın olsa da uçlardan biraz daha açık ve bakırımsı kızılımsı olur gibi çünkü kendi saçında boya gerçek rengini verecektir

  7. Konu Sahibi : maviada #7
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    162
    tamam cnm çok saol.aslında cesaret edebilsem saçımın tamamını oryalle açtırıp öyle boyatıcam ama yakar diye korkumdan oryal yapmayarak açma yolları arıyorum.heralde oryal yaparsam üstüne boya kesin sonuç verir.

  8. Konu Sahibi : maviada #8
    Giriş tarihi
    Jun 2007
    Mesajlar
    329
    cnm bende 2 kez terrakotaya boyadım.çok güzel birenk. 2. boyamamda tam kızıl kahve olmuştu akıncada karamel oluyo.elegan kahvenin üstüne yapmıştım.güzel bi renk....

  9. Konu Sahibi : maviada #9
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    162
    bugün kuaföre gittim sordum,bi tanesi boyalı kısmlarda da tutar dedi,bi tanesi de tutmaz oryalle açmamız lazım dedi,iyice kafam karıştı:( bitkisel açıcıyla açarız falan dedi,açtırıp öyle mi terracota boyatsam daha mı garanti olur acaba

  10. Konu Sahibi : maviada #10
    Giriş tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    11,000
    canım işte sacımın rengi
    bi onceki rengim koyu kestaneydi (boyaydı yani)
    tutmaz denilen renk işte böle oldu :içelim:
    diplerim açılmıştı kendi rengimdi yani
    orada daha belli boyanın rengi



    bu da uzaktan genel gorunum


Sayfa: 1/6 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. koleston saç açıcı
    By sema1857 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 23-10-2013, 22:51
  2. Palette mi Koleston Mu??
    By feride.54 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 30-07-2013, 21:22
  3. koleston kızıl bakır???
    By kokoshatun in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 55
    Son Mesaj: 12-06-2012, 20:47
  4. koleston 5-73 buğulu kuvars
    By sevdacan83 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 06-03-2010, 23:28
  5. loreal mi koleston mu?
    By melodi8 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 25-07-2009, 01:05

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.