Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: röfleli platinli saçı koyu renge çevirmek yardım

  1. Konu Sahibi : yelizce #1
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    25

    I love KK röfleli platinli saçı koyu renge çevirmek yardım

    [B][SIZE="3"]arkadaşlar ben1 ay önce saç rengimiplatin röfle istedim fakat şimdi saçım da çiğ bir sarılık var ve yüzümü çok soluk gösterdi ne yapmam lazım üstelik gösterdiğim resimdeki gibi platin olmadı şimdi saçımı koyulaştırmayı düşünüyorum ama siyah ta pek yapmak istemiyorum çikolata kahve yapsam saç rengim yeşilemi döner kavuniçimi olur yanarmı diye çok korkuyorum ne yapayım lütfen yardım edin bana böyle kendimi çok çirkin hissediyorum kocamda burengi hiç beğenmedi yardım lütfen:çok üzgünüm::[/[/SIZE]B]


  2. Konu Sahibi : yelizce #2
    yelizce merhaba canım bende senin gibi platin yaptırmıştım ama tam istedigim gibi oldu ve yıllarca kullandım ama sıkıldıgım için degiştirdim.

    canım röfleli saç 1 boyamayla kapanmaz tek şart ilk boyama kuaförde olacak koyu renkler ama sakın siyah yapma çok zor dönüyo başka renklere bence kahve yada çikolata kahve yaptır ben öle yaptırdım yeşil olmadı ama kısa sürede aktı röfle yerleri açık oldu ama tekrar 3 hafta sonra kumrala boyadım biraz daha iyiydi ve bugün yani 3 hafta sonra tekrar yaptım ve sonuç harikaaaa çok memnunum kumral rengim tam oturdu yani 2-3 boyamada kapanır ama asla siyah seçme derim ilk boyama haricinde digerlerini evde boyayabilirsin sana yardımcı olduysam ne mutlu bana..

  3. Konu Sahibi : yelizce #3
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    25

    I love KK

    çok sağol cevabın için bugün kuaföre boyattım koyu kahveye ve çok güzel oldu akmaz dedi siyaha yakın koyu akarsada artık kendim de boyayabilirim teşekkürler
    yerimseniben

  4. Konu Sahibi : yelizce #4
    sevindim canım mümkünse foto koysana merka ettim deee :dance:

  5. Konu Sahibi : yelizce #5
    Alıntı yelizce kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    [B][SIZE="3"]arkadaşlar ben1 ay önce saç rengimiplatin röfle istedim fakat şimdi saçım da çiğ bir sarılık var ve yüzümü çok soluk gösterdi ne yapmam lazım üstelik gösterdiğim resimdeki gibi platin olmadı şimdi saçımı koyulaştırmayı düşünüyorum ama siyah ta pek yapmak istemiyorum çikolata kahve yapsam saç rengim yeşilemi döner kavuniçimi olur yanarmı diye çok korkuyorum ne yapayım lütfen yardım edin bana böyle kendimi çok çirkin hissediyorum kocamda burengi hiç beğenmedi yardım lütfen:çok üzgünüm::[/[/SIZE]B]
    Ben de saclarıma golge yaptırmıstım,her gıttıgımde actırdım golgelerı sonra sapsarı oldu gıttım sıyaha boyadım kumral boyatmadım salak kafam. :1shok: Hazıranda bı kere bı de ekım sonubı kere daha sıyaha boyattım ve vob modelımı ne kestırmıstım yazın.Saclarım kolay da uzamıyo ne yapıcam bılmıyorum ama bu halımı de sevmıyorum.

  6. Konu Sahibi : yelizce #6
    bakır kahve süper bi renk istersen bi dene :) benim sarıydı çok yıpranmıştı hep istiodum ama cesaret edemiodum ama bi boyattım şuanda çok mutluyum normalde saçımı her boyattıktan soora tekrar sarıya dönmek isterdi şimdi aklıma bile gelmio bakır kahve süper bence.....

  7. Konu Sahibi : yelizce #7
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    9
    diskordia,bende sarı ve çok yıpranmış saçlarımı bir türlü kapatamıyorum.boyadığım renk akıyo sarılar tekrar çıkıyor.bakır kahveye boyasam kapanırmı ayrıca hangi markanın bakır kahvesi? agustosta takrar röfle yaptırmak istiyorum. nasıl olur acaba fikir verirmisin.tşklr.Şeniz

  8. Konu Sahibi : yelizce #8
    Giriş tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    2
    bakır kahveye boyadım kesinlikle platin varsa pembe oluyo

  9. Konu Sahibi : yelizce #9
    arkadaslar röfle uzerıne hangı rengı boyarsanız boyayın asla kapanmaz sadece sıcak çikolata yada kahvenın bıraz acık tonlarını boyarsanız bıraz kapatır ama röfleler yine altta hafif gölgeli gibi olur buda hos bı gorunumu olur sizi rahatsız etmez...

Benzer Konular

  1. Röfleli saçımı hangi renge boyayayım?
    By yablaka in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 19-01-2013, 02:13
  2. Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 07-03-2012, 10:08
  3. Röfleli saçı kapatmak
    By ksah in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 01-07-2011, 17:20
  4. Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 25-11-2009, 22:39
  5. saçımı bakır renge çevirmek istiorum.evde boyasam renk tutarmı
    By susahra in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04-04-2009, 15:17

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.