Sayfa: 10/41 İlkİlk ... 8910111220 ... SonSon
Toplam 408 adet sonuctan sayfa basi 91 ile 100 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Palette Altın Karamel

  1. Konu Sahibi : EstetikEditor #91
    Alıntı sentimental kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ya bende bugün gördüm altın karameli hep palettte kullanırım. ama bir arkadaşım yaptı bu rengi dün saçları fındık kabuğuyken sarıya çalan turunculu bişi oldu diğer arkadaşımda boyadı onda harika durdu o orta kahve tonlarındaydı saçı çok hoş oldu. orta koyulukta bir saçın üzerine uygulandığında sonuç daha başarılı oluyor..Ve tabi saçınızda turunculuk istemiyoranız da uygulamayın ben baya düşündüm vazgeçtim çünkü bennormalde doğal kumaralım ama paletin altın toffe si ile daha açık sıck tonlar yakalıyorum ben içinde kahve ve sarı tonlarının olduğu renkleri seviyorum altın karamelde hafif bi kızıllık varmış oyüzden vazgeçtim.Eğer sıck bakır tonları seviyorsanız ve saçınız kahve ya da karamel tonlarındaysa deneyin harika duruyor. ama açık kumral yada daha açıksanız sakınn derimmm kutudaki ile alakasız bişi oluyor.
    canım toffee nasıl tutuyor saç rengini görmem mümkün mü bir foto ekleyebilir misin acaba?onda hiç kızıllık yok mu?


  2. Konu Sahibi : EstetikEditor #92
    canım ama baştan söyleyeyim benim kendi saç rengim orta kumral. şimdi ilk resimmde yalnızca altın tofee yapmıştım hafifte olsa bi kzıllık sezdim. ikinci ve üçüncü resimde ise paletin altın toffee ve kumralını karıştırdım. yani 7.65 ile 7.00 ını son yakaladığım tonu seviyorum çevremdekiler de beğendi uzun süredir kullanıyorum.dengelenmiş oluyo rengim çünkü ben sarı da sevmiyorum kızıl da.ortasını yakalıyorum böylece yani iki rengi karıştırıyorum artık hep.
    Eklenmiş Resmin önizlemesi Eklenmiş Resmin önizlemesi Kopyası IMG_1597.jpg   Kopyası IMG_1997.jpg   Kopyası PA295862.jpg  


  3. Konu Sahibi : EstetikEditor #93
    Canım benim resimleri yüklerken sırası karışmış 1. ve 3. resim kumral+altın toffee 2. resim ise yalnızca altın toffiee onda minicikte olsa bi kızıllık var ama tatlı duruyor turuncu diil rahtsız etmiyor. ama tabi ben 3. resimdeki saç rengimi daha çok seviyorum şuanda da onu kullanıyorum

  4. Konu Sahibi : EstetikEditor #94
    canım ama baştan söyleyeyim benim kendi saç rengim orta kumral. şimdi ilk resimmde yalnızca altın tofee yapmıştım hafifte olsa bi kzıllık sezdim. ikinci ve üçüncü resimde ise paletin altın toffee ve kumralını karıştırdım. yani 7.65 ile 7.00 ını son yakaladığım tonu seviyorum çevremdekiler de beğendi uzun süredir kullanıyorum.dengelenmiş oluyo rengim çünkü ben sarı da sevmiyorum kızıl da.ortasını yakalıyorum böylece yani iki rengi karıştırıyorum artık hep.

  5. Konu Sahibi : EstetikEditor #95
    Alıntı sentimental kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım benim resimleri yüklerken sırası karışmış 1. ve 3. resim kumral+altın toffee 2. resim ise yalnızca altın toffiee onda minicikte olsa bi kızıllık var ama tatlı duruyor turuncu diil rahtsız etmiyor. ama tabi ben 3. resimdeki saç rengimi daha çok seviyorum şuanda da onu kullanıyorum
    çok teşekkür ederim canım a.s. a.s. ben toffeeyi koyu bir renk sanıyordum,baya açık bir renkmiş..ayrıca sana da çok yakışmış ben de en çok 3. rengi beğendim,ne güzel öyle altın altın parlıyor :)) sanırım tofee+kumral karışımı 3.de daha çok oturmuş yerine burda rengin diğer tofee+kumral karışımdan farklı olmasının sebebi bu mu acaba? yoksa farklı miktarlarda mı karıştırarak boyadın 3.de?bayıldım bu tona ama..
    bu arada maşaalah canım çok hoşmuşsun
    Düzenleyen: tourmaline Düzenleme Tarihi : 16-11-2009 Düzenleme Saati :22:05

  6. Konu Sahibi : EstetikEditor #96
    Teşekkür ederim canım evet aynen düşündüğün gibi önce yalnız toffie yaptım (2.resim) sonra akınca kızıllığını hissettim ufaktan ardından toffie ve kumralı karıştırdım kızıllığı yok ettim (1.resim)o da 2-3 ay sonra akınca saçımda hiç kızıl ton kalmayınca tekrar kumral artı toffie yaptım ve tam oturdu gerçek rengini buldu(3.resim) şimdi güneş vurunca altın gibi parlıyor hiç mat durmuyor

  7. Konu Sahibi : EstetikEditor #97
    1. resimdeki saçına bayıldım..işte tam benim istediğim renk...

    benim saçımda şu an yarısı karamel yarısı çikolata kahve karışımı bir renk var....koyuluğu bayağa gitti saçımın...bahara kadar toffee yapıp iyice oturtmak istiorum...bayıldım ilk resime yaf alkisalkisalkis

  8. Konu Sahibi : EstetikEditor #98
    Alıntı sentimental kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Teşekkür ederim canım evet aynen düşündüğün gibi önce yalnız toffie yaptım (2.resim) sonra akınca kızıllığını hissettim ufaktan ardından toffie ve kumralı karıştırdım kızıllığı yok ettim (1.resim)o da 2-3 ay sonra akınca saçımda hiç kızıl ton kalmayınca tekrar kumral artı toffie yaptım ve tam oturdu gerçek rengini buldu(3.resim) şimdi güneş vurunca altın gibi parlıyor hiç mat durmuyor
    aslında ben de altın karamele senin 3. fotodaki saçların gibi olacağını hayalimde canlandırdığım için boyamıştım ama 1 kere boyayabildim saçlarım çok dökülüyor malesef bir daha ne zaman boyayabilirim bilmiyorum :((( mafoldumben :gitme: ama tam da hayalimdeki renk bu ,çok teşekkür ederim paylaştığın için.

  9. Konu Sahibi : EstetikEditor #99
    Alıntı sentimental kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım ama baştan söyleyeyim benim kendi saç rengim orta kumral. şimdi ilk resimmde yalnızca altın tofee yapmıştım hafifte olsa bi kzıllık sezdim. ikinci ve üçüncü resimde ise paletin altın toffee ve kumralını karıştırdım. yani 7.65 ile 7.00 ını son yakaladığım tonu seviyorum çevremdekiler de beğendi uzun süredir kullanıyorum.dengelenmiş oluyo rengim çünkü ben sarı da sevmiyorum kızıl da.ortasını yakalıyorum böylece yani iki rengi karıştırıyorum artık hep.
    bütün renkler yakışır arkadaşımaa helal :kaydirigubbakcemile3

  10. Konu Sahibi : EstetikEditor #100
    Giriş tarihi
    May 2009
    Mesajlar
    895
    sentimental, ikinci resmini çok beğendim ben. .çok hoş bir renkmiş..

Sayfa: 10/41 İlkİlk ... 8910111220 ... SonSon

Benzer Konular

  1. palette açık karamel boya
    By melix01 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 17-02-2013, 00:44
  2. palette altın karamel ve altın sarı
    By angel_angel in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 16-12-2012, 16:27
  3. *palette karamel & bronz kahve*
    By kokoshatun in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 05-08-2010, 16:22
  4. kızıl üstüne karamel ama kangi karamel(resimli)?
    By binjip in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 19-01-2010, 21:27
  5. karamel üstüne karamel ne olur??boyayan var mı
    By vaveyla_esk in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 16-11-2009, 20:58

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.