Sayfa: 9/41 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Toplam 409 adet sonuctan sayfa basi 81 ile 90 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Palette Altın Karamel

  1. Konu Sahibi : EstetikEditor #81
    Alıntı magnlina kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım benim de senin gibiydi saçlarım..şu an rengi baya aktı sayılır çok oldu ben boyayalı..boyamaya karar verdiğimde herkes tutmaz bu renk iki renk olur falan diyodu bana..çok teredütle aldım boyayı..sonuçta tüm saçım aynı renk oldu..renk katalogdaki gibi sarı olmadı ama rengin altın karamel olduğu anlaşılıyodu yani..katalogdakinden koyu oldu..bende de aralarda bakırlar vardı ...sana tavsiyem eğer boyamaya kesin karar verirsen önce boyayı uçlarına yani boyalı olan kısımlara uygula 15-20 dk öyle beklet..sonra diplerini de boya ve bir 15 dk falan da öyle bekle..diplerden kendi saçın çıktığı için kendi saçında renk çok hızlı açılıyor ve tutuyor boya olan yerler geç açılıyor buna dikkat et canım..ben sana anlattığım gibi yaptım ve sonuç güzel oldu..tabii senin bakırlarının rengi çok mu açık bilemiyorum sen de nasıl olur..benim saçım koyu kumral gibiydi..aralarda da koyu bakırlar vardı..
    ah canım benim ben boyadım saçımı yani denedim battı balık yan gider die pek fazla fark olmadı benim saçımın zemini bakır olduğundan bu altın karamel de bakır gibi bir renk olduğundan sadece saçlarımı 1 ton koyulaştırmaktan başka bişi yapmadı he birde parlaklaştı o ayrı :) yalnız bı saç boyasanınmı özelliği yoksa saçımın yapısındanmı bilmiyorum saçım her yıkamadan sonra sanki koyulaşıyo ben sanırım saçımı biraz daha koyulaştırcam bu rengi ben pek beğenemedim açık tenli olsaydım çok hoş olurdu ama ben esmer olduğum için pek hoş durmadı :(


  2. Konu Sahibi : EstetikEditor #82
    ben esmerm yani buğday tenlym saçm kaşm syh gayet hoş durdu renk bndee

  3. Konu Sahibi : EstetikEditor #83
    emdev Guest
    saçımı yeni boyattım bakır kahve rengine,kızıllığımda var tabi.
    şu an koyu duruyor saçlarım :sinifsinif:
    bu rengi gördüm şimdi,koyu renk saçlı bir arkadaşta boyamış.:1ninca:
    bende boyamak istiyorum?ama önce şu boyamın akmasımı lazım? senağlama
    daha dün boyattım da saçlarımı -tatlicadiarzu-
    boya akmadan hemen alıp boyayımmı laelaelaelaelae

  4. Konu Sahibi : EstetikEditor #84
    emdev Guest
    benim saçım koyu olduğu için bende altın karamel boya ,açık kahve tutar mı?
    yoksa turuncu mu olurum akannehir

  5. Konu Sahibi : EstetikEditor #85
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    1,096
    benimde çikolata kahve şu an saçlarım 6 52 numarası..koyu kumral gibi duruyo saçlarım zemin rengim daha önce dore kahveydi...ben bu altın karamele bayıldım boyasam 3 hafta sonra bende tutarmı ???

  6. Konu Sahibi : EstetikEditor #86
    Giriş tarihi
    Jun 2009
    Mesajlar
    7,388
    Ben de röfle üstüne çikolata kahve boyadım.Şuan açık saçlarımın rengi alıp boyasam nolur acaba?=/

  7. Konu Sahibi : EstetikEditor #87
    numarası 7-554 carrefourda var gördüm:)

  8. Konu Sahibi : EstetikEditor #88
    benim saçlarım palette bronz kahve üzerine altın karamel tutarmı acaba?

  9. Konu Sahibi : EstetikEditor #89
    benim sacım bakır üzerine altın karamel mi tutar acık karamel mi noluryardım.sacım bakır ya asadakiler gibi olur mu acaba buyuyum mı
    Eklenmiş Resmin önizlemesi Eklenmiş Resmin önizlemesi 2io2nw6zj4ln7.jpg   rojda_demirer_4.jpg   3093710fd917dd7m3.jpg  


  10. Konu Sahibi : EstetikEditor #90
    ya bende bugün gördüm altın karameli hep palettte kullanırım. ama bir arkadaşım yaptı bu rengi dün saçları fındık kabuğuyken sarıya çalan turunculu bişi oldu diğer arkadaşımda boyadı onda harika durdu o orta kahve tonlarındaydı saçı çok hoş oldu. orta koyulukta bir saçın üzerine uygulandığında sonuç daha başarılı oluyor..Ve tabi saçınızda turunculuk istemiyoranız da uygulamayın ben baya düşündüm vazgeçtim çünkü bennormalde doğal kumaralım ama paletin altın toffe si ile daha açık sıck tonlar yakalıyorum ben içinde kahve ve sarı tonlarının olduğu renkleri seviyorum altın karamelde hafif bi kızıllık varmış oyüzden vazgeçtim.Eğer sıck bakır tonları seviyorsanız ve saçınız kahve ya da karamel tonlarındaysa deneyin harika duruyor. ama açık kumral yada daha açıksanız sakınn derimmm kutudaki ile alakasız bişi oluyor.

Sayfa: 9/41 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon

Benzer Konular

  1. palette açık karamel boya
    By melix01 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 17-02-2013, 00:44
  2. palette altın karamel ve altın sarı
    By angel_angel in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 16-12-2012, 16:27
  3. *palette karamel & bronz kahve*
    By kokoshatun in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 05-08-2010, 16:22
  4. kızıl üstüne karamel ama kangi karamel(resimli)?
    By binjip in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 19-01-2010, 21:27
  5. karamel üstüne karamel ne olur??boyayan var mı
    By vaveyla_esk in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 16-11-2009, 20:58

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.