Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Koleston kadife kahve

  1. Konu Sahibi : xxslnxx #1

    Koleston kadife kahve

    Kızlar kolseton kadife kahve nasıl sizce hiç deneyeniniz varmı ben saçımı neva color koyu kahveye boyamıstım en son ama baya aktı rengi hafif turuncumsu bı kumral kaldı kendım beyaz tenlı mavi gözlüyüm ne dersınız sizce bu boyayla boyasam mı çok mu sıyaha yakın bır renk yardım ederseniz sevinirim fikirlerinizi beklıyorumm

    http://www.thehollywoodgossip.com/wp...hwarya-rai.jpg

    istediğim renk resimdeki kişinin sac diplerindekı renk uclardakı renk ise benım su ankı rengim sayılır


    dediğim koleston boyada bu kızlar

    http://www.ereyon.com.tr/ProductImag...M30609_768.jpg


  2. Konu Sahibi : xxslnxx #2
    yardımınıza cok ıhtıyacım var ama kımsenın bı fıkrı yok sanırım :çok üzgünüm:

  3. Konu Sahibi : xxslnxx #3
    canım o koleston boya tam emin deilm ama ablamın saçını boyadığımız renkti sanırım. baya koyu çıkıo.resimdeki gibi deil

  4. Konu Sahibi : xxslnxx #4
    Giriş tarihi
    Jun 2009
    Mesajlar
    6,194
    benimde saçım bunun gibiydi inan bana çok güzel bir renk tavsiye ederim zemuszemus

  5. Konu Sahibi : xxslnxx #5
    tşk ederim kızlar
    esmer şekerim resımde gösterdıgım sac rengine benzıyomu acaba aiswarya rainin saçının dıbındekı renge??
    Düzenleyen: xxslnxx Düzenleme Tarihi : 29-07-2009 Düzenleme Saati :23:37

  6. Konu Sahibi : xxslnxx #6
    kolestonla boyama saçını sıyaha yakın renkler elde edersin ve saçın yıpranır bayagı aynı renklerin lorealdeki karşılıgını bulmaya çalış.dipteki rengide sanırım 4.1 . senin boyayayım dedigin renkte bayagı kestanemsı bır koyuluk verır.

  7. Konu Sahibi : xxslnxx #7
    tşk ederim kullumango
    baska fikri olan kımse yok muuu??
    hadi kızlarr bu hafta sonu cok özel bir davetim var ve saclarım berbat bır halde yardımınıza cok ıhtıyacım var??
    Düzenleyen: xxslnxx Düzenleme Tarihi : 30-07-2009 Düzenleme Saati :18:52

  8. Konu Sahibi : xxslnxx #8
    canım ben gecen gün yaptım o boyayı.artık sarıya dönmüş bir bakırın üstüne yaptım.bildiğin lacivert siyah oldu saçım.2 günde falan akıo ama aksa bile yinede koyu kalıo.ilk resimdeki kızın saç diplerindeki gibi belkide daha bile koyu olabilir.ama ben çok memnunum:):) iikide yapmışım

  9. Konu Sahibi : xxslnxx #9
    lacivert siyahmı cok koyu o zaman yaa

  10. Konu Sahibi : xxslnxx #10
    doğal renk isteyenlere tavsiye ederim doğal kahve gibi duruyor,hem de güzel bi tonu var siyah gibi falan değil...

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 24-12-2013, 13:10
  2. koleston 5.37 - kışkırtıcı kahve
    By Akasha in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 05-07-2010, 21:01
  3. elegan kahve ve kadife kahve
    By daae in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 03-02-2010, 00:00
  4. koleston kadife kahve kullananvarmı
    By tugba59 in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 19-09-2009, 08:43
  5. kadife kahve rengi
    By frezyaaa in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 29-06-2009, 15:52

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.