Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Boyayı akıtmak için birebir...

  1. Konu Sahibi : xxslnxx #1

    Boyayı akıtmak için birebir...

    Kızlar sacımı en son koyu kahveye boyamıstım siyaha yakın bir renk olmustu gecen watsons da gezerken bioblas sampuanların ındırımde oldugunu gördüm hemen bitane aldım saclarımı beslemesı için.saclarımı bioblas sampuanla yıkamaya basladıgımdan beri nerdeyse 3 yıkamada acayip rengi aktı su an acık kumral gibi bir renk oldu .Sacınızdakı boyayı akıtmak isterseniz tavsıye ederım hem sacı besleyen bır sampuan hemde acayıp renk akıtıyo.her yıkamamda kahverengi köpükler akıyo kafamdan.hemde sacımın dökülmesini baya azalttı.Tesadüfen keşfettim sizlerle paylaşıyım dedim:)


  2. Konu Sahibi : xxslnxx #2
    ne zaman boyamıştınızCADIARZU

  3. Konu Sahibi : xxslnxx #3
    kahve tonu baya bi akar zaten saçtan eminmisiniz ondan olduğuna ..
    ve nezaman boyamıştınız..

  4. Konu Sahibi : xxslnxx #4
    o şampuanın rengi olmasın kız:)kahve turuncu arası bi renkti sanki...
    Çünkü bende bi dönem bioblas kullanmıstım.Normalde saçlarım ilk şampuanlamada köpürürdü ama ne hikmetse 3. de köpürüyodu ve evet kahve rengi akıyodu su :)

  5. Konu Sahibi : xxslnxx #5
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    14,461
    Alla alla bioblas he bir taşla iki kuş olayı..

  6. Konu Sahibi : xxslnxx #6
    Evet kızlar bende duydum kepeĞe karŞı olan Şampuanlar eczanede satılanlar yanııı onlar saÇın rengını akıtıyooo ben o yÜzden kepeĞe karŞı kullanamadım boyam akcak dıye zaten beyaz sabun da akıtıyoo ya karbonat falan Şampuana ekleyın bır poŞet tamam kÜÇÜk poŞet ama ben yaptım aktı mavı sıyah hınt kınası vardı zatıııı haberınız olsun kıb bye aeo...

  7. Konu Sahibi : xxslnxx #7
    yaa peki saça iyi geliyor mu hacim falan veriyor mu?? onu da beceriyorsa bi taşla iki kuş :p

  8. Konu Sahibi : xxslnxx #8
    ben saçlarımı kızıla boyuyorum ve bioblas kullanıyorum. Ama hiçte o kadar beyaz sabun kadar akıtmıyor boyayı en son 1 ekimde boyamıştım ama renk hala canlı sayılır...
    sende niye öyle oldu anlamadım canım.

    Saç boyasını en iyi beyaz ve yeşil sabun akıtır.

    Eğer ilk boyamaysa bütün herşey çok akıtıyor ama ikinci üçüncü boyamalarda renk oturmuş olduğundan daha hafif akıyor diğerlerine göre.

  9. Konu Sahibi : xxslnxx #9
    kızlar, saçlarım 2 seneden beri kızıldı. 6 ay beklettim aktı kendi kendine bişey yapmadım. sadece her gün yıkadım. sonra garnier ın arzum kahvesine boyadım evde kendime kendime. hayatımda böyle güzel bir kahve tonu görmedim. herkes saçıma aşık oldusenağlama amaaaa....sonra diplerim çıktı...ara ara ara bulamadım aldığım kutudan hiçbi yerde kalmamış...palette altın kahve aldım...mafoldumben saçları bi boyadım....allahım yani böyle bir renk olamaz...böyle bir ton gökkuşağında yok...mafoldumben ....üstelik akmıyor...günde 2 kez yıkıyorum..saçlarım çatır çatır oldu...hayatım karardımafoldumben...üstelik ne güzel kızıl akmıştı..şimdi güneşte kızıl...gölgede kahwemsi salak bi ton oldu...arkadaşlarım akaju kızıl kahwe yoğun viyole diye dalga geçiyo artık :roflol: palette nin yanından geçmem arkadaşlar....aklınızda olsun:çok üzgünüm:

  10. Konu Sahibi : xxslnxx #10
    Allahallah bende hep palette boyarım daha hiç bi sorun olmadı :( bende garnier in arzum onan rengini denemk istiyodum ama bilmediğim marka ya döker diye korkuyordum..sana bişey olmamış onu boyadıgında nasıl bir kahve tonu oluyo o boya söylermısın..üzüldüm çok geçmiş olsun :çok üzgünüm:

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Saç Boyasını Akıtmak
    By meldam in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 365
    Son Mesaj: 01-04-2014, 01:01
  2. Saçtaki boyayı akıtmak için doğal bir yöntem biliyor musunuz?
    By mrs.LOVE in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 75
    Son Mesaj: 02-02-2014, 16:12
  3. Kansızlık için birebir...
    By ilke_ in forum Vitaminler
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18-05-2012, 01:10
  4. arkadaslar bu renk için hangi boyayı almam gerek
    By butterfly in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 26-10-2009, 14:00
  5. Dans Etmek Icin Birebir Om Shanti Om
    By EU1 in forum Müzik Kutusu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 31-08-2008, 17:04

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.