Sayfa: 1/3 123 SonSon
Toplam 26 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Buğday tene hangi saç rengi olur ?

  1. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #1

    Yoruma açık ! Buğday tene hangi saç rengi olur ?

    Oş geldinizz :)
    Öncelikle bu topiği okuyan herkesin yorum yapmasını rica edicem.KK hatunlarının fikirlerini merak ediyorum. :)

    Buğday bir tene sahibim ama sarıya dönük solgun bir tenim var . Bu nedenle de bana uygun saç rengini bulamamış bulunmaktayım halaa . Böyle soluk bir ten de turuncu yansımalar daha da soluk gösterdiği için sürekli turuncu , altın sarısı yansımalarımdan kurtulmaya çalıştım . Ama ne çare ? Öyle işlemişler ki saçlarıma hiç kurtulamadım . En son koyu renge merak saldım . Zaten kendi doğal rengime dönmeye can attığımdan dolayı koyu renge boyayım en azından diplerim geldiğinde iki renk olmadan dönerim kendi rengime dedim ve garnier 2x çarpıcı koyu kahve ve yoğun kahveyi karıştırıp perşembe akşamı bir güzel boyadık saçlarımı . Boya saçımda sadece yarım saat durdu ve sonuç : Siyah! resmen simsiyah oldu saçlarım . Buğday tene siyah saç kesinlikle yakışmıyor !! Bu kadar koyu olacağını tahmin etseydim kesinlikle daha açık bir renkte boya alırdım . Neyse bugün ailem bu rengin beni çok kapattığını karamel tonlarının daha çok yakışacağını söyleyerek kanıma girdiler. :) Ben de saçlarımı açmaya karar verdim . Ama kabartma tozu ile . 2 paket kullandım ama pek fark etmedi . Her saçlarımı yıkadığım da kullanıcam ve akıtıcam şu bet saç rengini . Eee sonra ? Akıttıktan sonra hangi renk yapacağım hiçbir fikrim yok . Buğday sarımsı ten rengime en en uygun rengi bulmam gerekiyor . Umarım yardımcı olursunuz bana . Şimdiden teşekkür ederim .


    Boyamadan önceki rengi (güneşte altın sarısı yansımalı)
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSCF49755.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  56.0 KB (Kilobyte)
    Boyadıktan hemen sonra
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  page.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  16.7 KB (Kilobyte)

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  catss.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  17.8 KB (Kilobyte)
    Düzenleyen: TrakyaKizcesi Düzenleme Tarihi : 15-04-2012 Düzenleme Saati :19:12


  2. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #2
    Öncelikle hoş bulduk.....
    Okurken beni anlamışsın gibi geldi.Bende buğday tenliyim tenim sarıya yakın.Anlattıklarının hepsini bende yaptım önce lise sonda kestane rengi saçlarımı boyaların içindeki oksidanla açtım kızıl yansımalı bir renk oldu.Kndi saç rengim geri gelinceye kadar bişi yapmadım.Üniversitede 2. sınıfta bir hata yaparak kendi saçımın üstüne gölge yaptırdım.Maalesef beni yaşımdan büyük ve dahada solgun yaptı.Ancak 2-3 ay dayanabildim.Üzerine bakır kumral yaptım onuda beğenmedim son çare saçlarımı kapatacak bir renk boyamalıydım koyu kahveye boyadım.Saçımı bir boyadım saçım simsiyah şok oldum.Sonra gözüm alıştı beni baya beyaz gösterdi tabii açılıyor rengi yıkadıkça. Sonra siyah boyadım.3-4 sene kullandım.Bu arada kuaför olmayan çok berbat bir yere atandım boya ile uğraşmayayım diye son 2-3 sene saçımı uzatarak ve kestirerek kendi rengine geldi.Hala aynı yerde görev yapıyorum.Şuan saç boyatmak istemiyorum ama yaptırırsamda hani ombre saç diyorlar ya uçları açık renk olan saçlar heralde öyle bişi olur( dip boya sorunum olmasın diye )Karamel demişsin ben hiç yapmadım ama ablam uzun süre kullandı.Kızıl yansımalı bir renk karamel hele akınca kötü bir sarı-turuncu arası oldu.Ama ablama yakışmıştı.Kahve zamanla rengi açılıyor acele etme derim yıpratma saçlarını boşu boşuna

  3. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #3
    Alıntı hly43 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Öncelikle hoş bulduk.....
    Okurken beni anlamışsın gibi geldi.Bende buğday tenliyim tenim sarıya yakın.Anlattıklarının hepsini bende yaptım önce lise sonda kestane rengi saçlarımı boyaların içindeki oksidanla açtım kızıl yansımalı bir renk oldu.Kndi saç rengim geri gelinceye kadar bişi yapmadım.Üniversitede 2. sınıfta bir hata yaparak kendi saçımın üstüne gölge yaptırdım.Maalesef beni yaşımdan büyük ve dahada solgun yaptı.Ancak 2-3 ay dayanabildim.Üzerine bakır kumral yaptım onuda beğenmedim son çare saçlarımı kapatacak bir renk boyamalıydım koyu kahveye boyadım.Saçımı bir boyadım saçım simsiyah şok oldum.Sonra gözüm alıştı beni baya beyaz gösterdi tabii açılıyor rengi yıkadıkça. Sonra siyah boyadım.3-4 sene kullandım.Bu arada kuaför olmayan çok berbat bir yere atandım boya ile uğraşmayayım diye son 2-3 sene saçımı uzatarak ve kestirerek kendi rengine geldi.Hala aynı yerde görev yapıyorum.Şuan saç boyatmak istemiyorum ama yaptırırsamda hani ombre saç diyorlar ya uçları açık renk olan saçlar heralde öyle bişi olur( dip boya sorunum olmasın diye )Karamel demişsin ben hiç yapmadım ama ablam uzun süre kullandı.Kızıl yansımalı bir renk karamel hele akınca kötü bir sarı-turuncu arası oldu.Ama ablama yakışmıştı.Kahve zamanla rengi açılıyor acele etme derim yıpratma saçlarını boşu boşuna
    İlk olarak bu güzel ve uzun cevabın için teşekkür ederim canım. :) Neredeyse aynı şeyleri yaşamışız ama sen siyahı nasıl kullandın o kadar sene ? Tenimizin alt rengi sarı olduğu için siyahı ben yakıştıramadım çok soluk yaptı . Kutudaki gibi koyu kahve olsaydı keşke ama maalesef . :( Zamanla akıcak ama şu anda siyah dolaşmak istemiyorum açıkcası . Ama zaten karamel yapmayı düşünürsem balyaj olarak yaptırırım . Aynen senin dediğin gibi dip boya sorunum olmasın diye o da . Zaten hemen boya yapmam . Bir süre kabartma tozu ile açıcam ondan sonra yine boyatma isteği olursa boyatırım .
    Düzenleyen: TrakyaKizcesi Düzenleme Tarihi : 15-04-2012 Düzenleme Saati :20:04

  4. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #4
    Siyahla dolaşmamın nedeni beni hiç sarı göstermedi bembeyazdım.Senin tenin daha sarı olabilir Kahve akınca daha yumuşak bir renk oluyor umarım istediğini bulursun

  5. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #5
    canım ben sana tavsiyede bulunayım buğday sarıya yakın bir tene en güzel renk koyu karamel olur tek geçerim açık karamel teninle aynı durur sarı bet gösderir siyah zaten zor bir renk en güzeli ve sahane olcak bişey varsa kakao ve karamel renkleri bence kesin denemelisin

  6. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #6
    Giriş tarihi
    Sep 2011
    Mesajlar
    3,669
    Alıntı TrakyaKizcesi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    İlk olarak bu güzel ve uzun cevabın için teşekkür ederim canım. :) Neredeyse aynı şeyleri yaşamışız ama sen siyahı nasıl kullandın o kadar sene ? Tenimizin alt rengi sarı olduğu için siyahı ben yakıştıramadım çok soluk yaptı . Kutudaki gibi koyu kahve olsaydı keşke ama maalesef . :( Zamanla akıcak ama şu anda siyah dolaşmak istemiyorum açıkcası . Ama zaten karamel yapmayı düşünürsem balyaj olarak yaptırırım . Aynen senin dediğin gibi dip boya sorunum olmasın diye o da . Zaten hemen boya yapmam . Bir süre kabartma tozu ile açıcam ondan sonra yine boyatma isteği olursa boyatırım .
    canım bende senin gibi bir tene sahibim bence bize gidecek en ideal renk koyu kestane veya çikolota kahve
    ben her rengi denedim ve şuan kendi rengine bıraktım saçlarım koyu kestane şimdi neden boyatmışım diye üzülüyorum kendi saçım hepsinde daha güzelmiş
    bu arada kabartama tozuyla saç açıldığınıda ilk kez duydum daha neler duyucam burda acaba

  7. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #7
    Alıntı hly43 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Siyahla dolaşmamın nedeni beni hiç sarı göstermedi bembeyazdım.Senin tenin daha sarı olabilir Kahve akınca daha yumuşak bir renk oluyor umarım istediğini bulursun
    Sağol canım umarım .

  8. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #8
    Alıntı incimnaz kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bende senin gibi bir tene sahibim bence bize gidecek en ideal renk koyu kestane veya çikolota kahve
    ben her rengi denedim ve şuan kendi rengine bıraktım saçlarım koyu kestane şimdi neden boyatmışım diye üzülüyorum kendi saçım hepsinde daha güzelmiş
    bu arada kabartama tozuyla saç açıldığınıda ilk kez duydum daha neler duyucam burda acaba
    Yorumun için teşekkürler canım . :) İnsana en güzel yakışan saç rengi kendi doğal rengidir zaten . Benim doğal rengim küllü kumral ve bana çok yakışıyor . Ama ben gidip kestane boyasam aynı derece yakışır mı bilmem . Kestanenin içinde kızıllık var gerçi . Ben de kk sayesinde öğrenmiştim geçen sene canım saç olsun cilt olsun her konu da birçok şeyi öğreniyoruz burada

  9. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #9
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    6,744
    Siyah gibi durduğuna bakma açılıcak o saç rengi...
    bende koyu kahveye boyamıştım resmen siyah gibi duruyordu ama sonra açıldı şu an ki rengi çok tatlı bi kahverengi içinde kızıllar var bilmiyorum çok değişik ve güzel duruyor. Biraz bekleseydin bi kaç yıkamada değişicek rengi..

  10. Konu Sahibi : TrakyaKizcesi #10
    Alıntı whitegold kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım ben sana tavsiyede bulunayım buğday sarıya yakın bir tene en güzel renk koyu karamel olur tek geçerim açık karamel teninle aynı durur sarı bet gösderir siyah zaten zor bir renk en güzeli ve sahane olcak bişey varsa kakao ve karamel renkleri bence kesin denemelisin
    Gözden kaçırmışım senii evet karameli severim zaten tonunu bulunca şahane duruyor açık karameli zaten kendime yakıştırmam . Kakao rengini denedim ama onuda pek beğenmedim . Karamel kenarda köşede duruyor saçlarım açıldıktan sonra boyatabilirim karamele tavsiyen için sağol canımm :)

Sayfa: 1/3 123 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.