Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: patlıcan moru saç rengi

  1. Konu Sahibi : olimpik #1

    patlıcan moru saç rengi

    kızlar moru çok sevdiğim için saçımı mora boyatmak istiyorum ama birçok kuaföre sordum önce saç rengini açmamız lazım dediler. henüz hiç saçımı boyatmadım ve açarak yıpransın istemiyorum. saçlarım koyu kahverengi açtırmadan boyatsam rengi tutturamaz mıyım? daha önce bu renge boyatan arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum


  2. Konu Sahibi : olimpik #2
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    2,282
    Alıntı olimpik kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar moru çok sevdiğim için saçımı mora boyatmak istiyorum ama birçok kuaföre sordum önce saç rengini açmamız lazım dediler. henüz hiç saçımı boyatmadım ve açarak yıpransın istemiyorum. saçlarım koyu kahverengi açtırmadan boyatsam rengi tutturamaz mıyım? daha önce bu renge boyatan arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum
    bende moru çok severim.şekilde görüldüğü gibi

    seneler önce kuaföre gidip boyatmıştım patlıcan moruna.ve ne renk açma ne de başka bişey yapmamız lazım demediler.direk mora boyanmıştı benm saçm.

    kuaför dahil herkes çok beğenmişti.daha sonrasında boya aktıkça ben kendim evde boyadım.böyle bikaç sene kullandım.

    ve benimde saç rengm koyu kahveydi..

    yalnz kesn eminsen boyatmalısn bu renge.çünkü hem çabuk akar.hemde rengi aktıkça renkten renge giriyor.

    yani benm öyle olmuştu..kızılımsı kahveden bal köpüğüne çalan açık kahvemsi bi tona kadar renk atmıştı saçım.

    tabi bu artk mordan vazgeçip tamamen akıtmak isteyince bu kadar açılmıştı.yoksa boyadıkça renk oturuyor ztn.

    kuaföre gitmeyip tamamen akıtıp kendi rengimi elde ettkten sonrada dayanamayp yne mora boyamıştm saçımı kendim ve yine bi sorun yaşamamıştım

    patlıcan moru ztn koyu bi renk yani..eğer çok istiyosan cesaret edebilirsen kendnde boyayablirsn cnm.

    ama bende oldu dye sende de olur mu bilmem

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 14-08-2014

    Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 117 gün kaldı.

    Bu ay boyunca bebeğinizin cilt görünümünde değişiklikler olacaktır. Şu anda bebeğinizin cildi kırışmış durumda. Bebeğinizde daha fazla yağ biriktikce ve daha fazla kas geliştikce bebeğiniz daha yumuşak hatlı gözükmeye başlayacaktır. Hamilelikte bulanık görme ve kanama tehlike işaretidir. Bu durumlarda hemen doktorunuza başvurmalısınız.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  3. Konu Sahibi : olimpik #3
    Mor farklı patlıcan moru farklı. Patlıcan moru kapalı alanda simsiyah duruyor yani oldukça koyu. bunun için saçını açmalarına gerek yok zaten kutu boyalarda da görürsen patlıcan morunun renk değeri düşüktür. Eğer ki mor istiyorsan saçını açmaları gerekiyor orası kesin ya da yüksek volümle yavaşca kendin elde edersin. Tabi mor boya bildiğim kadarıyla jel ve mix boya olarak bulunuyor.

  4. Konu Sahibi : olimpik #4
    ben palette in patlıcan morunu kullandım koyu bir renk gerçekten ama güzeldi ve doğaldı bir yerlerde araştırırken gördüm neva color orkide moru bildiğin mosmor tutuyormuş ama onu denemedim

  5. Konu Sahibi : olimpik #5
    Alıntı tburcu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende moru çok severim.şekilde görüldüğü gibi

    seneler önce kuaföre gidip boyatmıştım patlıcan moruna.ve ne renk açma ne de başka bişey yapmamız lazım demediler.direk mora boyanmıştı benm saçm.

    kuaför dahil herkes çok beğenmişti.daha sonrasında boya aktıkça ben kendim evde boyadım.böyle bikaç sene kullandım.

    ve benimde saç rengm koyu kahveydi..

    yalnz kesn eminsen boyatmalısn bu renge.çünkü hem çabuk akar.hemde rengi aktıkça renkten renge giriyor.

    yani benm öyle olmuştu..kızılımsı kahveden bal köpüğüne çalan açık kahvemsi bi tona kadar renk atmıştı saçım.

    tabi bu artk mordan vazgeçip tamamen akıtmak isteyince bu kadar açılmıştı.yoksa boyadıkça renk oturuyor ztn.

    kuaföre gitmeyip tamamen akıtıp kendi rengimi elde ettkten sonrada dayanamayp yne mora boyamıştm saçımı kendim ve yine bi sorun yaşamamıştım

    patlıcan moru ztn koyu bi renk yani..eğer çok istiyosan cesaret edebilirsen kendnde boyayablirsn cnm.

    ama bende oldu dye sende de olur mu bilmem
    zaten en çok renk açıldığında orataya çıkacak tonlardan korkuyorum :D

  6. Konu Sahibi : olimpik #6
    Alıntı annb kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Mor farklı patlıcan moru farklı. Patlıcan moru kapalı alanda simsiyah duruyor yani oldukça koyu. bunun için saçını açmalarına gerek yok zaten kutu boyalarda da görürsen patlıcan morunun renk değeri düşüktür. Eğer ki mor istiyorsan saçını açmaları gerekiyor orası kesin ya da yüksek volümle yavaşca kendin elde edersin. Tabi mor boya bildiğim kadarıyla jel ve mix boya olarak bulunuyor.
    aslında patlıcan moru dediğin gibi pek belli olan bir renk değil ama hem benim hemde etrafımdakilerin alışabilmesi için önce palıcan moru yapmayı düşündüm. aslında koyu mosmor bir renk benim istediğim :) bir de ilk defa boyatacağım için ne kadar araştırsam da bir deneyiyim olmayınca karar veremiyorum. kuaförler beni yiyor sanırım

  7. Konu Sahibi : olimpik #7
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    2,282
    Alıntı olimpik kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    aslında patlıcan moru dediğin gibi pek belli olan bir renk değil ama hem benim hemde etrafımdakilerin alışabilmesi için önce palıcan moru yapmayı düşündüm. aslında koyu mosmor bir renk benim istediğim :) bir de ilk defa boyatacağım için ne kadar araştırsam da bir deneyiyim olmayınca karar veremiyorum. kuaförler beni yiyor sanırım
    koyu mosmor dediğin patlıcan moru olmuyor mu işte cnm?bi oturtamadın rengin adını

    aslında patlıcan morundan morunada fark oluyor.ben kolestonla boyamıştım.pişman olmuştum.kızıldı resmen.sonra başka marka kullandım.mora dönmüştüm.

    sen sanırım biraz mor olduğu belli olsun istiyosun.ama ztn patlıcan moru kendini çok güzel belli eden bir renk cnm.yani ben kullanırken memnundum halimden

    sen en iyisi beğendiğin marka bi patlıcan moru al saçının küçük bi kısmına uygula dene gör bakalım beğencek misin..

    madem bu kdr arada kaldın böle dene istersen cnm

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 14-08-2014

    Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 117 gün kaldı.

    Bu ay boyunca bebeğinizin cilt görünümünde değişiklikler olacaktır. Şu anda bebeğinizin cildi kırışmış durumda. Bebeğinizde daha fazla yağ biriktikce ve daha fazla kas geliştikce bebeğiniz daha yumuşak hatlı gözükmeye başlayacaktır. Hamilelikte bulanık görme ve kanama tehlike işaretidir. Bu durumlarda hemen doktorunuza başvurmalısınız.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  8. Konu Sahibi : olimpik #8
    Alıntı tburcu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    koyu mosmor dediğin patlıcan moru olmuyor mu işte cnm?bi oturtamadın rengin adını

    aslında patlıcan morundan morunada fark oluyor.ben kolestonla boyamıştım.pişman olmuştum.kızıldı resmen.sonra başka marka kullandım.mora dönmüştüm.

    sen sanırım biraz mor olduğu belli olsun istiyosun.ama ztn patlıcan moru kendini çok güzel belli eden bir renk cnm.yani ben kullanırken memnundum halimden

    sen en iyisi beğendiğin marka bi patlıcan moru al saçının küçük bi kısmına uygula dene gör bakalım beğencek misin..

    madem bu kdr arada kaldın böle dene istersen cnm
    patlıcan moru siyah gibi duruyor ışıkta falan belli oluyor ama ben biraz belli olsun istiyorum evet anladın sen beni ben anlatamasam da :) dediğin gibi alıp deneyeceğim artık

  9. Konu Sahibi : olimpik #9
    Giriş tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    2,282
    Alıntı olimpik kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    patlıcan moru siyah gibi duruyor ışıkta falan belli oluyor ama ben biraz belli olsun istiyorum evet anladın sen beni ben anlatamasam da :) dediğin gibi alıp deneyeceğim artık
    anladım canm ben seni.mor saç takıntım olduğunda bende senin gbiydim uçuyodum mor mor dye

    dışarı çıktığında daha kendini belli eden bi renk tabiki.koyu bi renk sonuçta..

    sana kesinlikle koleston patlıcan morunu önermiyorum

    ama palette serisinden memnundum. yukardada bi arkadaş memnun kaldığını söylemiş. istiyosan onu deneyebilirsin.


    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 14-08-2014

    Hamileliğimin 24. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 117 gün kaldı.

    Bu ay boyunca bebeğinizin cilt görünümünde değişiklikler olacaktır. Şu anda bebeğinizin cildi kırışmış durumda. Bebeğinizde daha fazla yağ biriktikce ve daha fazla kas geliştikce bebeğiniz daha yumuşak hatlı gözükmeye başlayacaktır. Hamilelikte bulanık görme ve kanama tehlike işaretidir. Bu durumlarda hemen doktorunuza başvurmalısınız.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 640 gr. - Yaklaşık boyu : 30.1 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  10. Konu Sahibi : olimpik #10
    Alıntı tburcu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    anladım canm ben seni.mor saç takıntım olduğunda bende senin gbiydim uçuyodum mor mor dye

    dışarı çıktığında daha kendini belli eden bi renk tabiki.koyu bi renk sonuçta..

    sana kesinlikle koleston patlıcan morunu önermiyorum

    ama palette serisinden memnundum. yukardada bi arkadaş memnun kaldığını söylemiş. istiyosan onu deneyebilirsin.

    palette alcam canım çok teşekkür ederim

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.