Sayfa: 17/46 İlkİlk ... 7151617181927 ... SonSon
Toplam 451 adet sonuctan sayfa basi 161 ile 170 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Saç uzatmak için yeni bir yöntem;hem de çok ucuz!

  1. Konu Sahibi : Bittersweet:) #161
    Alıntı Bittersweet:) kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar geçen bi akrabamdan duydum we hemen uygulamaya başladım.. Bi arkadaşı warmış akrabamın saçları çok gür ve belinde upuzunmuş .. yaptığı tek şey ise şampuanının içerisine doğum kontrol hapı ezip iyice katıp çarkalamakmış. Bana anlattı bende hemen aldım şampuanımın içine un haline getirip kattım. Uygulamaya koyuldum bakalım işime yarayacak mı ? Aranızda hiç duyan oldumu bunu yada kullanan ?=
    peki arkadaslar kac tane koyucaz sampuani icine


  2. Konu Sahibi : Bittersweet:) #162
    1 taneyi toz haline getirip koyacakmışsın öyle diyorlar diğer sayfalarda.
    saçı yıkarken şampuan koluna bacağınada bulaşıyor o zaman oradaki tüylerinde uzaması lazım.
    ayrıca bazı kadın hastalıklarında kıl tüy olayını durdurmak artmasını önlemek içinde doğum kontrol hapı veriliyor..saç gürleşsin uzasın diye bashediyor konuyu açan arkadaş.çok ters şeyler bunlar
    bence..

  3. Konu Sahibi : Bittersweet:) #163
    EU3 Guest
    ya kızlar biri tüm kutuyu koyacaksınız dedi biri bi tane... biri çokk ii geliyo diyo biri kötü...kullananlarr düzgünce yorum yapsınn canım......

  4. Konu Sahibi : Bittersweet:) #164
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    105
    en yakın zamanda denemeyi düşünüyorum. Benim şampuanım çok büyük o yüzden küçük bi şişeye bölüp denicem. Hem inanmak önemli olan, ben sonuç alıcama inanıyorum. a.s Memnun kalmayan bi arkadaş vardı saçım çekti sanki demiş ama belki ölçüyle ilgili bi sorundur. Deneyimlerimi paylaşırım sizlerle. İyi Günlerrr yerimseniben

  5. Konu Sahibi : Bittersweet:) #165
    Giriş tarihi
    Jun 2009
    Mesajlar
    1,204
    bende bi kutu var bebek yapmaya karar verince kullanmayı bırakmıştım..bi deneyim bakim((:

  6. Konu Sahibi : Bittersweet:) #166
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    105

    Yoruma açık !

    Alıntı Kedi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Annem o hapı aldığımı bi duyarsa varya beni gebertir :1shok:
    Aynen öyle :) Ama ben aldığımda şeritleri küçük bi şişeye boşaltmayı düşünüyorum. Sorarsa da saç uzatma hapı derim :)))
    Bide o hapı içenler saçıma faydası olmuyo diyo ama o farklı bi amaçla kullanılıyo sonuçta :kedi: İçtiğinde saça fayda etmemesi normal. Ama şampuana karıştırdığında direkt saçına uygulamış oluyorsun. Kullanırken başımızı öne doğru tutup uygulayalım bence başka yere bulaşırsa Allah korusun kurtulmaya çalışırken arttırmayalım daha çok istenmeyenleri de :) kaydirigubbakcemile3

  7. Konu Sahibi : Bittersweet:) #167
    her duydugunuzu denemeyin derim arkası olayan şeylerde yazılıyor bu sayfalarada bal rengi cıkar dıye yazmışlar ne olmadıgı renkler cıkıyor

  8. Konu Sahibi : Bittersweet:) #168
    agzım acık kaldı:) pesssssss

  9. Konu Sahibi : Bittersweet:) #169
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    105

    Yoruma açık !

    Slm kızlar :) Ben aldım bahsedilen hapı. Birazdan denicem sonuçları paylaşırım. yerimseniben

  10. Konu Sahibi : Bittersweet:) #170
    Alıntı BULUTT kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    gastrit şurubunu sivilcesine süren.doğum kont.hapını kafasına boca eden başka millet yoktur heralde.canım türkiyeme kocaman bi alkıııııııııış istiyorum
    sırnaşık şey sırnaşık şey delikafadulden

Sayfa: 17/46 İlkİlk ... 7151617181927 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Leke ve Çillere Yeni Yöntem
    By QLoPaTRa in forum Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 17-02-2010, 20:09
  2. yeni yöntem...MudLIFE Dermatolojik Çamur
    By dieforyou in forum Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 15-10-2009, 13:41
  3. yeni yöntem göğüslere yağ transferi
    By arceya in forum Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 27-06-2009, 17:00
  4. PKO'lular için yeni bir yöntem (Alıntı yazı)
    By etkin in forum Kadın Faktörü / Kadın İnfertilitesi
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 04-03-2009, 09:30
  5. Tüp Bebekte Yeni Bir Yöntem: Hla-g5
    By Bonadea in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 09-04-2008, 00:40

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.