Sayfa: 1/44 12311 ... SonSon
Toplam 437 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kırk kilit (At Kuyruğu)Otu'nun Saç uzatmadaki etkisi

  1. Konu Sahibi : EU2 #1
    EU2 Guest

    Kırk kilit (At Kuyruğu)Otu'nun Saç uzatmadaki etkisi

    kırkkilid diyorum başkada bişey demiyorum:lepi:
    kaynar suyu dök,bir iki ateşte tıkırdat,hem iç çay gibi,hem ılınınca saçına sür..durulama suyu yap,ister sür bir kaç saat sonra yıka.keyfin bilir...:delphin:
    saçım uzamıyo deme bu formülü yaptıktan sonradaopuyorumnanaktan
    Düzenleyen: EU2 Düzenleme Tarihi : 14-06-2009 Düzenleme Saati :06:13


  2. Konu Sahibi : EU2 #2
    ama bu dem hem sacı uzatıp hem nasıl cılde faydalı oluo??
    duz mantıkla dusunursen sacı uzatan sey cıltte de kıl tuy olusturur???

  3. Konu Sahibi : EU2 #3
    arkadaslar yuzdeki killar ancak hormonel bozuklukta yada tras sonrasi gurlesir, bunun disinda hicbisey yuzdeki tuylerin kimyasini degistiremez. Ona bakarsak avokadoda saclara ve yuze iyi gelen bi meyve ve buna benzer bi cok sey..

    Bence bu gibi konulara takilmaniza bile gerek yok.

  4. Konu Sahibi : EU2 #4
    EU2 Guest
    Alıntı keryneia kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaslar yuzdeki killar ancak hormonel bozuklukta yada tras sonrasi gurlesir, bunun disinda hicbisey yuzdeki tuylerin kimyasini degistiremez. Ona bakarsak avokadoda saclara ve yuze iyi gelen bi meyve ve buna benzer bi cok sey..

    Bence bu gibi konulara takilmaniza bile gerek yok.
    aklın yolu birdir..tebrik ediyorum arkadaşım
    kaydirigubbakcemile5
    yazdığın 2 kelime söz insanların kafasını bulandırmaya,hevesini kırmaya yeter zaten..phrmcst
    Düzenleyen: EU2 Düzenleme Tarihi : 13-04-2009 Düzenleme Saati :16:40

  5. Konu Sahibi : EU2 #5
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    7,333
    aso cum vala bu bitkilere çok inanıyorum ben..zaten iilaçların hammattesi bitkilerdir.. bi çok işlemden geçiyor ilaç haline geliyor biz direk kullanırsak daha faydalı olacagını düşünüyorum..tabi bilinçli kullanmak lazım..saçlara gelince benim saçlar yaglı malesef aşırı hızlı uzuyo yoksa senin bu iksiri denerdim kesinliklee..inan onca boyama işlemi yaptım saçım yıprandı ama hala direniyor:)kuaför bile amam güçlü saçların varmış diyor:)
    yüzdeki kıllara gelince ya hormonlardan oluyor yada insanın yapısından kaynaklanıyor..mesela benim hormonlarım normal ama kıllı biriyim malesef babama mı çektim ne:)

  6. Konu Sahibi : EU2 #6
    EU2 Guest
    Alıntı nem kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    aso cum vala bu bitkilere çok inanıyorum ben..zaten iilaçların hammattesi bitkilerdir.. bi çok işlemden geçiyor ilaç haline geliyor biz direk kullanırsak daha faydalı olacagını düşünüyorum..tabi bilinçli kullanmak lazım..saçlara gelince benim saçlar yaglı malesef aşırı hızlı uzuyo yoksa senin bu iksiri denerdim kesinliklee..inan onca boyama işlemi yaptım saçım yıprandı ama hala direniyor:)kuaför bile amam güçlü saçların varmış diyor:)
    yüzdeki kıllara gelince ya hormonlardan oluyor yada insanın yapısından kaynaklanıyor..mesela benim hormonlarım normal ama kıllı biriyim malesef babama mı çektim ne:)
    :roflol::roflol:baba'na çektin demek..kopardın beni nem ya..allahta seni güldürsün:lepi:
    bacım maşallah de nazar değmesin..saçlarının kuvvetli olmasına ve hızlı uzamasına sevindim..çok güzel bişey bua.hayatım bu bitki öylr mucize birşeyki..ben buraya açtım topic ama öyle sayısız faydaları varki..ayrıca vücuttan ödem attırıyo ve kilo vermeyede yardımcı..kilo sorunu olan bayanlar için..kötü kolestrolü bitiriyo..ya daha neler neler...sorusu olan arkadaşlara yardımcı olurum..bu topicteki yazdıklarım en etkili alanları..saçları yumuşacık yapıyo..kepek mepek hakgetire..:sm_cool::teytey:arkadaşlar kullanın dediğim gibi burdan teşekkür mesajlarınızı bekliyorum zaten:CüvCüv:çünkü bana dua ediceksiniz..kaydirigubbakcemile5

  7. Konu Sahibi : EU2 #7
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    311
    ortalama ne kadar uzatıyor canım merak ettim de :utangac:

  8. Konu Sahibi : EU2 #8
    EU2 Guest
    Alıntı tales kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ortalama ne kadar uzatıyor canım merak ettim de :utangac:
    2 haftada 1.5 2 cm uzatıyor..ama hem içiceksin hem hergün sürüceksin
    Düzenleyen: EU2 Düzenleme Tarihi : 14-06-2009 Düzenleme Saati :06:15

  9. Konu Sahibi : EU2 #9
    bu konuyu açtığın için tebrik ederim.Ben de aldım bu bitkiyi ne zamandır arıyordum benim aktarıma yeni geldi.kullanmaya başladım.tam bu konu hakkında topik açacaktım ki sen yazmışsın.Ben bu bitkiyi demledikten sonra son durulama suyu olarak kullanıyorumve yeşil çay demlediğim zaman bir miktar içine atıyorum.daha yeni kullanmaya başladım.ve saçlarıma yeni röfle yaptırdım. gelişmeleri haberdar ederim..

    sevgiler :)

  10. Konu Sahibi : EU2 #10
    EU2 Guest
    Alıntı kirmizinci kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bu konuyu açtığın için tebrik ederim.Ben de aldım bu bitkiyi ne zamandır arıyordum benim aktarıma yeni geldi.kullanmaya başladım.tam bu konu hakkında topik açacaktım ki sen yazmışsın.Ben bu bitkiyi demledikten sonra son durulama suyu olarak kullanıyorumve yeşil çay demlediğim zaman bir miktar içine atıyorum.daha yeni kullanmaya başladım.ve saçlarıma yeni röfle yaptırdım. gelişmeleri haberdar ederim..

    sevgiler :)
    ben esas seni tebrik ederimki böyle şifalı bir bitkiyi keşfedip kullandığın için...mutlaka bekliyorum gelişmeleri..sana şu kadar söyliyim..gözlerine inanamıycaksın:1shok::roflol:...içmeyi sakın bırakma...ben yüzümüde yıkıyorum biliyomusunhihoyyytbebek gibi yapıyobunuda yapyerimsenibenhergün sür saçına..losyon gibi sonuçta..ilaçlarda hergün sürülüyo..benim piyasada saç için kullanmadığım ilaç azdır..hap olarakta..yani baya bilgim var bu konuda..bu topiği boşuna açmadım..umarım sendede inanamıycağın kadar muhteşem sonuçlar verir..a.s.
    Düzenleyen: EU2 Düzenleme Tarihi : 15-04-2009 Düzenleme Saati :01:26

Sayfa: 1/44 12311 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Bazı amino asitlerin hızlı saç uzatmadaki rolleri
    By Verite in forum Saç Uzatma Yöntemleri
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 06-11-2010, 16:14
  2. Fuhuşa Kilit
    By Halikarnas in forum Arşiv
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 27-06-2009, 00:49
  3. kilit........
    By Elis in forum Arşiv
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-11-2008, 01:26
  4. hırsıza kilit
    By ~CaNo~ in forum Komik ve İlginç Fotoğraflar !
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 26-12-2007, 11:46
  5. Kilit Açmaca
    By cicoss in forum Flash Oyunlar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 06-07-2007, 13:26

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.