Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Isırgan Otlu Şampuan

  1. Konu Sahibi : gokcen00 #1

    Ufak bir soru ? Isırgan Otlu Şampuan

    Arkadaşlar ısırgat otlu şampuan hem saçı uzatıp hemde dökülmesini azaltıyormuş. Twitterde bir sanatçı bayan yazmış. 10 günde 1 uzuyor diye.
    Bende araştırdım biraz. her yerde çıkmış heberlere saç dökülmesi için.
    Kullanan arkadaşımız varmı bilgi vermek için :) ??


  2. Konu Sahibi : gokcen00 #2
    10 günde 1 derken 1 cm demek istedin sanırım. ısırgan sampuanı hıc denemedım ama ısırgan otunu demleyip saçlar yıkandıgında saça iyi geldiğini ve dökmediğini biliyorum. ayrıyetten saçlar yaglıysa cok faydası oluyor denemiştim.

  3. Konu Sahibi : gokcen00 #3
    Alıntı sumosh kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    10 günde 1 derken 1 cm demek istedin sanırım. ısırgan sampuanı hıc denemedım ama ısırgan otunu demleyip saçlar yıkandıgında saça iyi geldiğini ve dökmediğini biliyorum. ayrıyetten saçlar yaglıysa cok faydası oluyor denemiştim.
    gerçekten yağlı saça iyi geliyormu sürekli saçımı yıkıyorum yağlanması yüzünden bıktım.

  4. Konu Sahibi : gokcen00 #4
    Alıntı gokcen00 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    gerçekten yağlı saça iyi geliyormu sürekli saçımı yıkıyorum yağlanması yüzünden bıktım.
    evet canım zaten sacların yaglıysa her gun yıkamaya alıstırma. biberiye yapragı ısırgan yapragnı tencereye koy bı ıkı kaynattktan snra demlenmeye brak süz her yıkama da bu suyla durula emınım ıyı gelır hem sacların canlanır hemde pırıl pırıl olur

  5. Konu Sahibi : gokcen00 #5
    Giriş tarihi
    Jan 2007
    Mesajlar
    1,842
    "Gökçe" Demet Akalın'a cevaben yazmıştı. Tresan ısırgan otlu şampuan..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Ar1FD.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  29.3 KB (Kilobyte)
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  l0FNx.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  14.5 KB (Kilobyte)

  6. Konu Sahibi : gokcen00 #6
    tresanın ısıran otlusunu 1 yıldan fazla kullandım çok memnunum şuanda papatyalısını kullanıyorum dökülmem yok gibi birşey kepek yok ve saçlarım çok çabuk yağlanmıyor.kesinlikle tavsiye edebilirim.papatyalısı saç rengini açıyor.o yüzden 2. papatyalımı kullanıyorum.

  7. Konu Sahibi : gokcen00 #7
    Bende tresan ısırgan otlu kullanıyorum bir ara kullanmıştım çok memnundum brezilya fönü yaptırınca bırakmak zorunda kaldım sonra mutlulukla koşa koşa gidip aldım ve kullanıyorum çok güzel uzatıyor fakat yararsız saçları döküyor bilginize geriye kalanları güçlendiriyor.

  8. Konu Sahibi : gokcen00 #8
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim Tresan mutlaka alıcam.
    sumosh senin tarifide denicem teşekkür ederm. Dışarı çıktıgım için hergun sürekli yıkıyrm ama yazın azaltıcam daha az yağlanıyr.
    umarım saçımın tamamı dökulmez bence hepsi yararsız olabilir :D

  9. Konu Sahibi : gokcen00 #9
    Alıntı gokcen00 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim Tresan mutlaka alıcam.
    sumosh senin tarifide denicem teşekkür ederm. Dışarı çıktıgım için hergun sürekli yıkıyrm ama yazın azaltıcam daha az yağlanıyr.
    umarım saçımın tamamı dökulmez bence hepsi yararsız olabilir :D
    Valla bende ondan korktum kafamda yararlı saç yok

  10. Konu Sahibi : gokcen00 #10
    bende ısırgan yağlı şampuan kullanıyorum uzun zamandır ve cok memnunum. tavsıye ederım arkadaşlar. ayrıca gecen gun aktardan saç abkım yağı aldım aynı sampuanın markasından uyguladım suan saçlarım ipek gıbı. okadar yumuşakkı.parladıda ayrıca. tavsıye ederım . saçlarım cok guzel oldu cok mutluyum yupiiii :D

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.