Sayfa: 14/40 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Toplam 400 adet sonuctan sayfa basi 131 ile 140 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bioblas sarmaşık özlü kullanmaya başlayanlar buraya :)

  1. Konu Sahibi : malosa #131
    Alıntı mssstgl kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba,

    Ben de yaklaşık 2 haftadır bioblas sarmaşık özlü şampuan kullanıyorum, bu 2 haftada yaklaşık 3 cm uzadı saçlarım fakat dökülmeye pek etki etmedi. Bugün şampuanımın içine bemiks döktüm bakalım nasıl bir etkisi olacak. Gelişmelerden haberdar ederim
    İKİ haftada 3 cm miiii şaka gibi yaaa o kadar bakım yapıyorumm yok daha 1.30 cm uzatabilmişimmm
    hemen bende bu şampuandan alacam birde bunuda deneyeyimm


  2. Konu Sahibi : malosa #132
    Alıntı rose_of_vova kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar ben bu şampuanı reklamı çıkmadan öncede kullanan ilk şahıstım forumda sanırım:D hatta bakarsanız profilimden açtığım konulara görürsünüz.ben uzamayı gözledim. ama sizede bir sorum olacak ben bu şampuanı ilk aldıklarım kahve idi şu an aldığım yeşil acaba çakma mı anlamadım.
    Kullanna varsa yazsın almam bidaha hakmardan almıştım:S
    benim aldığım kremli olandı ve kahverengiydi belki kremsiz olanı yesildir

  3. Konu Sahibi : malosa #133
    Alıntı xAyx kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    valla şuan kullandığım bioblas sarmaşık özlünün tutkun bi yeşili var canım orta bi renk yani dolgun
    teşekkürler canım bende çok şaşırdım :D ne oluyo diye hatta bioblas iletişim e danıştım cevap bu hepinizle paylaşayım:

    Merhaba Değerli Tüketicimiz;


    Bıoblas sarmaşık özlü şampuan formumuzun yeşil renktedir. Şampuan+Bakım Kremi formumuz kahverengi renktedir.Dilerseniz ürünü tekrar kontrol ediniz, üzerinde sadece şampuan yazıyor ve rengi kahverengi ise ürünü kalite kontrol birimimiz tarafından incelenmesi üzere bizlere gönderebilirsiniz.

  4. Konu Sahibi : malosa #134

    I love KK

    Alıntı rose_of_vova kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    teşekkürler canım bende çok şaşırdım :D ne oluyo diye hatta bioblas iletişim e danıştım cevap bu hepinizle paylaşayım:

    Merhaba Değerli Tüketicimiz;


    Bıoblas sarmaşık özlü şampuan formumuzun yeşil renktedir. Şampuan+Bakım Kremi formumuz kahverengi renktedir.Dilerseniz ürünü tekrar kontrol ediniz, üzerinde sadece şampuan yazıyor ve rengi kahverengi ise ürünü kalite kontrol birimimiz tarafından incelenmesi üzere bizlere gönderebilirsiniz.
    bendekide 2si 1arada olanlardan ama acaba diğeri daha mı etkili olur ya ben alırken 2çeşidi olduğunu bilmiyordum bulur bulmaz atlayıp aldım gerçi taranması iyi oluyo kremli diye ama bu bitince diğerinide bi deneyeyim

  5. Konu Sahibi : malosa #135

    I love KK tatlım bende dün aldım

    Alıntı xAyx kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bu arada saçımdaki boyayla tek ilgisi dipler gelince iyice anlayabildim şampuanın etkili olup olmadığını dediğim gibi inş işine yarar..bu arada ben şu bemiks ampul kürü fln var onuda uyguluyodum saçıma ama bıraktım şampuanla ikisini birden yapıp saçı yormamak adına ama acaba devam etsem mi kararsızım.. :S
    bioblas sarmaşık özlü şampuan aldım dün hatta içine çamterebenti yagı ekledim yeni bir konu açtım şimdilik memnunum diger şampuana biraz ara verdim arada bir kullancam yorum yaparım iler ki zamanlarda.

  6. Konu Sahibi : malosa #136
    Alıntı necan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bioblas sarmaşık özlü şampuan aldım dün hatta içine çamterebenti yagı ekledim yeni bir konu açtım şimdilik memnunum diger şampuana biraz ara verdim arada bir kullancam yorum yaparım iler ki zamanlarda.
    canım hadi güzel haberlerini bekliyoruz inş işine yarar bende memnunum valla bemiks kattım bitane içine..bende en son avonun şampuanını kullanıyodum ztn onda karar kılana kadarda epey deiştirmiştim şampuanımı ama bioyu görünce aldım etkisini görüyorum artık hep bununla devam edicem yalnız bndeki kremli bitmesine az kaldı bitince kremsizini deniycem bakalım o nasılmış :)

  7. Konu Sahibi : malosa #137
    Alıntı bikullanici kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben buldum kızlar avonn serumunun adını tüm saç tipleri için kuru saç onarısı bakım serumu fiyatı bazen 7,5 kadar düşüyor şimdi kampanyasız 15,30TL
    teşekkürler canım muah
    Alıntı Frdvs kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Aynen benimde biraz sertleştirdi baştan. Ama kullanmaya devam ettikçe şimdi daha yumuşak. Birde ben saç kreminden sonra dove un onarıcı terapi maskesini de biraz kullanıyorum o zaman daha yumuşak oluyor en azından rahat tarıyorum. Kusur kalmayım herşeyi kullanıyorum valla Birde herkes argan yağından çok memnun ben bir türlü sevemedim argan yağını acaba yanlış mı kullanıyorum. Nemli saçımın uçlarını sürüyorum.
    arganı bende denıcemmm :)
    Alıntı mssstgl kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba,

    Ben de yaklaşık 2 haftadır bioblas sarmaşık özlü şampuan kullanıyorum, bu 2 haftada yaklaşık 3 cm uzadı saçlarım fakat dökülmeye pek etki etmedi. Bugün şampuanımın içine bemiks döktüm bakalım nasıl bir etkisi olacak. Gelişmelerden haberdar ederim
    2 haftada 3 cm mi mümkün değil ya saçın doğasına aykrı :
    Alıntı rose_of_vova kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar ben bu şampuanı reklamı çıkmadan öncede kullanan ilk şahıstım forumda sanırım:D hatta bakarsanız profilimden açtığım konulara görürsünüz.ben uzamayı gözledim. ama sizede bir sorum olacak ben bu şampuanı ilk aldıklarım kahve idi şu an aldığım yeşil acaba çakma mı anlamadım.
    Kullanna varsa yazsın almam bidaha hakmardan almıştım:S
    kahve olan sadece dökülme için canım annem kullanıyor
    Alıntı xAyx kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bendekide 2si 1arada olanlardan ama acaba diğeri daha mı etkili olur ya ben alırken 2çeşidi olduğunu bilmiyordum bulur bulmaz atlayıp aldım gerçi taranması iyi oluyo kremli diye ama bu bitince diğerinide bi deneyeyim
    kremli olan saç döküyor çünkğ kremin saç diplerine değmemesi lazım, saç kremlerindede öyle yazar canım

  8. Konu Sahibi : malosa #138
    Giriş tarihi
    Dec 2011
    Mesajlar
    280

    Kahve Tadında !

    Alıntı tuce89 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    offffff kipadada yok hiçbiyerde yok, forumda buldum oda kremli kafayı yicem ne şampuanmış arkadaş yaaa

    hint kumaşı misali dimi canım... gercekten piyasada pek yok.1 tane buldum tesadüfen hemen kaptım.3.kez kullandım 0,5 cm uzadı (yarım cm) sacımıda yeni boyatmıstım bu kadarda etki beklemiodum acıkcası

  9. Konu Sahibi : malosa #139
    Giriş tarihi
    Dec 2011
    Mesajlar
    280

    Kahve Tadında !

    ayrıca ilk kullandıgımda kazık gibi olan saclarım şimdi pamuk gibi içine 2 ampul bemiks ve 1 ampul e vitamini koydum ondan mı bilemiyorum

  10. Konu Sahibi : malosa #140
    Alıntı bikullanici kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    benim aldığım kremli olandı ve kahverengiydi belki kremsiz olanı yesildir
    Bende aynı şeyi düşünüyordum..
    İlk görüdğümde aldım eczaneden daha geçen hafta bitti,içi kahverengiye çalıyordu..
    Yenisini aldım bitmeden evvel ona baktım yeşil?
    İkiside aynı dışına bakınca ,içindeki farkı çözebilmiş değilim..

Sayfa: 14/40 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.