Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Avon Naturals saç bakım balsamı?

  1. Konu Sahibi : cemre25 #1

    Avon Naturals saç bakım balsamı?

    avonun kataloğuna bakıyodumda balsamı((durulanmaz)) ve kremlerini gördüm yarına sipariş vercem hızlıca bir öneride bulunur musunuz??CADIARZU

    balsamı direk saçımıza mı sürüyoruz yani ıslakken mi? saç bakım kremi nasıl kullanılıyo vede en önemlisi bu ürünler düzenli kullanım saçın görünümünü düzeltir mi:lepi:?? delikafadulden


  2. Konu Sahibi : cemre25 #2
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    939
    canım hemen banyodan sonra da kullanabilirsin, sonrada kullanabilirsin zaten arkasında bunlar ugulaması fln yazıyor

  3. Konu Sahibi : cemre25 #3
    Giriş tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    1,322
    ben şampuanını kullanıyorum cnm memnunum

  4. Konu Sahibi : cemre25 #4
    saçlarınız kuruysa iyi gelir yoksa çok yağlandırır:olmaz:

  5. Konu Sahibi : cemre25 #5
    Alıntı cemre25 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    avonun kataloğuna bakıyodumda balsamı((durulanmaz)) ve kremlerini gördüm yarına sipariş vercem hızlıca bir öneride bulunur musunuz??CADIARZU

    balsamı direk saçımıza mı sürüyoruz yani ıslakken mi? saç bakım kremi nasıl kullanılıyo vede en önemlisi bu ürünler düzenli kullanım saçın görünümünü düzeltir mi:lepi:?? delikafadulden
    canım avon naturals sac bakım balsamını dıyorsan eger krem renkli kutu ben cok memnunum banyodan sonra nemli sacıma uygulayıp 15 dk sacımın emmesini beleyıp sonrada fon cekıyorum 1 yıldır kullanıyorum ve saclarım boyalı aynı zamnadada devamlı fonlu ama cok sağlıklı banamısın demiyor bu urun sayesınde bu konuyla alakalı benımde konum var ordanda bakabılırsın " denenmiştir avon naturals dıye" bazıları cabuk yağlandırdığını soyluyo ama bana 3 gun gıdıyor sonrasında yağlanıyor buda doğal zaten.denemeni tavsıye ederım.

  6. Konu Sahibi : cemre25 #6
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    939
    evet canım ta kendisi aynen bende cok memnunum, insanların sac tipi yapısı falan cok onemli , 3 günde dedigin gibi benim saclarımda yaglanıveriyor tekrar yıkıyorum, bu da gayet normal :))

  7. Konu Sahibi : cemre25 #7
    ben sprş wermştm buqun aldım nasıl kullnıcaqmı blmıorm fön cektkten sonra sursem olurmu acaba bi faydası banyodn cktktn snra surmek ismıorm nemlıyken fon ceklmıoda fondn snra bi etsı olr mu acaba

  8. Konu Sahibi : cemre25 #8
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    1,358
    Krem renkli kavanozun içindeki çok güzel birşeydi gerçekten. Aklıma geldi bak, tekrar alayım ben ondan.

  9. Konu Sahibi : cemre25 #9
    Alıntı rus kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben sprş wermştm buqun aldım nasıl kullnıcaqmı blmıorm fön cektkten sonra sursem olurmu acaba bi faydası banyodn cktktn snra surmek ismıorm nemlıyken fon ceklmıoda fondn snra bi etsı olr mu acaba
    tatlım sakın kuru saca surme zaten nemli saca nufuz edıooo ozelliği o.nemli saca sur 5 10 dk sonra kurut tamamını sonra fonle fonlerken muthıiş duman cıkıo korkma sacım yanıoo dıye sacının uzerındekı nem ısı ıle buhar olusturuyoo.ama sac ipek gibi oluyoo.ben sımdı onu surmeden sacımı kurutursamm aynı calı supurgesi gibi..eee sacımda bı suru boya var 2 ayda bır sarı dıp boya yapıoru bu kremlede sağlıklı ayakta tutuyorum sacıma elini suren sasırır yumusacık dıe...

  10. Konu Sahibi : cemre25 #10
    cok tşk edrm cnm öyle denycm cok mrk etyrm snucnu

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Avon Naturals Şampuan sersini nasıl buldunuz??
    By emilia in forum Saç Bakımında Kullanılan Ürünler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 14-02-2012, 14:25
  2. Avon Naturals bademli Balsam
    By melishhe in forum Saç Bakımında Kullanılan Ürünler
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 03-02-2012, 15:55
  3. Avon Saç Bakım Ürünleri nasıl sizce ?
    By BULUTT in forum Şampuan ve Saç Kremleri
    Cevaplar: 96
    Son Mesaj: 25-01-2012, 17:48
  4. avon solutions tazeleyici 2 li bakım
    By yagmur_tanesi in forum Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14-10-2009, 22:50

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.