Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Stor perde kullanışlı mı?

  1. Konu Sahibi : infanta #1
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    951

    Onaylıyorum Stor perde kullanışlı mı?

    arkadaşlar yakında evleniyorum ve evi tutuk
    sıra geldi eşyalara camlardan başlamak gerkirse stor perde ve katlamalı organze yaptırmayı düşünüyorum kaydirigubbakcemile4
    acaba kullanışlı olurmu
    fiat olarak digerlerinden ucuza geliyo o da ayrı bi mevzu
    perdeci storun yanına 40cm lik bir fon yapalım diyor oda nasıl durur ancak netten bakabildim kaydirigubbakcemile2
    yani katlamalı perde yaptırdıgıma pişman olurmuyum acaba
    aranızda kullanan varmı
    zorlukları ve kolaylıkları nelerdir
    şididen tşk a.s.


  2. Konu Sahibi : infanta #2
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1,755
    Ben mutfağıma yaptırdım 2 ay oldu memnunum. ama kullanılışa bağlı biraz özen istiyor. temizliği meşaketli. sonuçta hoş gözüküyor.

  3. Konu Sahibi : infanta #3
    yerimsenibenbende evlenirken mutfağıma yaptırmıştım 2 sene oldu bir zorluğunu görmedim
    çok şık duruyo. taşındığımızdan dolayı şimdi oturma odam için kullanıyorum
    keşke bütün eve yaptırsaymışım diyorum

  4. Konu Sahibi : infanta #4
    Stor perdede katlanmalı perdede cok şık görünüyolar.bende kullandım.Sadece temizlik zamanı gelince biraz zahmetli oluyo.ama deger yinede arkadaşım yaptır sen..

  5. Konu Sahibi : infanta #5
    canım benim biz perdeciyiz mefruşat aynı zamanda...stor ve katlamalı perde çok şık duruyor fiyat olarak aynıya geliyor çünkü diğerinde pile olduğu için tül para ediyor bunda da mekanizma...ama zordur biraz yıkadıktan sonra takmak onu yaptırdığın yerden iice öğren öğrenince alışıyorsun...stora gelince 6 ayda bir silsen de yetiyor.zaten o yuvasından çıkıyor yere koyup sabunlu bi bezle silersin canım sonra takarsın...ayrıca arada bir süpürge tutp tozunu alırsan hiç kirlenmez stor canım:d
    bu arada mutluluklar:D

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 17-08-2014

    Hamileliğimin 38. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 19 gün kaldı.

    Bebeğinizin bağırsaklarında bulunan mekonyum (ilk dışkı) genelde doğumdan sonra vücudun dışına atılır, fakat bazen, doğum geciktiği durumlarda bu doğumdan önce yani bebek anne karnındayken olabilir. Bu ikinci durumda dışkı maddesi amniyotik sıvı içinde bulunacaktır. Ekstra bir enerjiye sahip olduğunuzu düşünüyorsanız bu enerjiyi kullanmak yerine doğumunuz için saklayınız.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2950 gr. - Yaklaşık boyu : 49.8 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  6. Konu Sahibi : infanta #6
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    951
    evet bütün eve yapılacak
    aslında bahalı sanıyodum sadece salona olsun dedim
    baktım fiatlar yakın hatta katlamalı daha uygun bütün eve mutfak hariç yapılması için sipariş vercez.
    fikirleriniz için saolun

  7. Konu Sahibi : infanta #7
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1,755
    Alıntı infanta kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet bütün eve yapılacak
    aslında bahalı sanıyodum sadece salona olsun dedim
    baktım fiatlar yakın hatta katlamalı daha uygun bütün eve mutfak hariç yapılması için sipariş vercez.
    fikirleriniz için saolun
    Canım bence mutfağada yaptır çok güzel duruyor.
    :1hug:

  8. Konu Sahibi : infanta #8
    canım benim evimin heryerinde stor var çok güzel görünüyo bence herkes çok beğeniyo kullanımıda çok kolaymış bende yeni evliyim çokta memnunum sanada mutluluklar

  9. Konu Sahibi : infanta #9
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    9,017
    açıkcası bende salonuma yaptırıcam benim salonda pencere çok maşallah 2 salon camı ve bir balkon kapısı
    grek perde sordum sadece tül 800 dediler
    sonra stor sordum hem alt güneşlik storu katlamalı perde yan fonlar hepsi 1000 ytl dedi
    bende tuttum
    ama kafama takılan
    nasıl temizlenecek zormu
    çabuk bozulurmu
    o yüzden beklemede
    inşallah bende bilgi sahibi olurum sayende sağolasın

  10. Konu Sahibi : infanta #10
    Benim de salonum katlamalı organze ve stor. Çok kullanışlı. Diğer perdelerin ağırlığındansa katlayıveriyorsun gidiyior. Daha hiç yıkamadım ben, rengi kahveye dönük benimkinin. Sigara da içilmeyince daha kirli gibi gelmiyor.
    Ama katlamalı tülün altına mutlaka storunu yaptır, erir yoksa. Hele güneş alan bir evse.
    Bir de fon güzel duruyor gerçekten. Ben dar fonlar yaptırdım. Aldığım tülün kendi kalın perdesi vardı. Yani ben arayıp bulmadım uygununu. İçindeki çizgileri aynı yani. Çok şık oldu. Yere de baya oturuyor uzun yaptırdım.
    Tavsiye ederim.

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Stor perdeler hakkında
    By Elif in forum Perde, Güneşlik, Stor, Jaluzi, Rustik
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 16-11-2011, 22:36
  2. Stor perdeler
    By Elif in forum Perde, Güneşlik, Stor, Jaluzi, Rustik
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 09-06-2010, 17:43
  3. İp perde kullanışlı mı?
    By clever2006 in forum Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 26-02-2010, 09:28
  4. Stor perde lütfen yardım...
    By dirim in forum Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 19-04-2009, 21:47
  5. Tül ve perdeler için stor kullanışlı mı?
    By SAREE in forum Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 21-03-2009, 23:03

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.