Sayfa: 1/7 123 ... SonSon
Toplam 70 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Evde trambolin kullanan var mı?

  1. Konu Sahibi : netertua #1

    Ufak bir soru ? Evde trambolin kullanan var mı?

    merhaba arkadaşlar! sizlere bir sorum olacaktı.ev tipi tambolin kullanan var mı? evde tambolin kullanan veya bu konu hakkında görüşleri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.almayı düşünüyorum ama karasızım.kullanışlı mı?gerçekten üzerinde iyi egzersiz yapılıyor mu?vb..
    bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.şimdiiden teşekkürler!


  2. Konu Sahibi : netertua #2
    Giriş tarihi
    Dec 2006
    Mesajlar
    1,343
    Trambolinde sıçramak bağışıklık sistemini güçlendirmeye,vücudun temizlenmesine ve kilo vermenize yardımcı olur.
    Kesinlikle tavsiye ederim..
    Sizin için aşağıya trambolinle ilgili bir yazı ekledim..
    Yalnız size tavsiyem egzersize başlamadan önce en az 15 dakika ısınmanız..
    a.s.

    Ne kadar süreyle zıplamalısınız?
    5 dakikalık seanslarla başlayın ve giderek gelişen zindelik durumunuza göre dereceli olarak artırın. Haftada 3 seanstan başlayarak günde 3 seansa kadar çıkın ve seans başına 15 dakika çalışın..

    Önerilen egzersizler

    Trambolinde amaç yalnızca yapabileceğiniz kadar yükseğe zıplamak değildir, aynı zamanda da çeşitli ritmik zıplama hareketleri size fayda sağlar. Dengenizi, koordinasyonunuzu ve dayanıklılığınızı güçlendirmek için farklı hareketler yapın:

    Hafif sıçrama: Trambolini kullanmaya yeni başlayanlar trambolinin yüzeyinden ayaklarını kesmeden yavaş yavaş sıçrama hareketidir.
    Yürüme, koşma: Bir kez trambolin üzerinde denge kurulduktan sonra dizleri yukarıya çekilerek yapılan yürüyüş ve koşu hareketidir.


    Twist: Ayaklarını tek bir yöne doğru bakıp, vücudun üst kısmının ise diğer yöne doğru baktığı konumda yapılan bir o yöne, bir buyöne sağlı sollu sıçrama hareketidir.

    Jumpin Jacks: Klasik “jumpin jack” olarak bilinen hareketin (aşakları ve kolları açarak sıçrama) trambolin üzerinde yapılmasıdır. Bu daha gelişmiş bir harekettir ve trambolinde yapıldığında adaleleri ve kardiyovasküler dayanıklılığı geliştirir ve eklemleri, sert bir zeminde yapıldığından daha fazla korur.

    Alıntıdır

  3. Konu Sahibi : netertua #3

    Yardım :( bakın neler buldum

    Sıçramanın Faydaları

    Gününüze canlılık katın! Sıçramak sağlığınızı güçlendirmenin en kolay ve eğlenceli yollarından biridir. Günde, trambolin üzerinde geçireceğiniz bir kaç dakika, size fazla kilolarınızdan kurtulmak, vücudunuzun temizlenmesine yardımcı olmak, bağışıklık sisteminizi güçlendirmek gibi faydalar sağlar; öte yandan iyi bir idman da yapmış olursunuz. Sıçrayın, sonuçlarından memnun kalacaksınız.



    Kilo verdirir

    Sıçrama fazla kiloları yakmak için iyi bir egzersizdir. Düzenli sıçramak, koşu, bisiklet veya yüzmede olduğu gibi vücutta kalorilerin yakılmasını sağlar. Sıçrama yoluyla lenf sistemi uyarılır. Böylece egzersiz esnasında metabolizmanın hareketlenmesinin sonucu ortaya çıkan asitli atıkların, toksinlerin vücuttan atılması daha kolay hale gelir.

    Enerji artırır

    Ritmik sıçrama büyük adele gruplarını çalıştırır, soluk alıp vermeyi ve kan akışını hızlandırarak kalbin ritmini düzenler. Bu dolaşımın hızlanması hücrelere taşınan oksijeni ve besin miktarını da artırarak vücudun, enerji seviyesini yükseltir, canlılık sağlar.

    Eklemleri korur


    Sıçrama güvenli ve faydalı hafif etkili bir idmandır. Trambolinde sıçramak, sert bir zeminde yapılan benzer idman hareketlerine göre, eklemler üzerinde hissedilen darbelerin etkisini çok aza indirdiğinden, çalışmayı daha kolay ve güvenli hale getirir. Bu nedenle eklem sorunları ve sırt ağrılarına karşı çok etkili bir egzersiz yöntemidir.
    Detoksu destekler

    Sıçramak vücudun kendi kendisini temizlemesine mükemmel bir şekilde yardımcı olur. Lenflerimiz, kalbimiz gibi bir pompa değildir; lenf dolaşımının uyarabilmesi yerçekimine ve adele hareketine ihtiyaç vardır. Trambolin üzerinde ritmik sıçrama her ikisini de sağlar. Vücut ısımız yükseldiğinde terlemeye başlarız, böylece deri yoluyla vücudumuz asitli atıklardan temizlenir. Sıçrama yoluyla büyük adele gruplarının konsantrasyonu, vücudu alkalize eden oksijeni bütün dokulara taşır, karın bölgesindeki organları uyarır ve katı atıkların bağırsaklarımızdan geçişini destekler ve kolaylaştırır.

    Bağışıklığı güçlendirir

    Bağışıklık hücrelerimizin çoğu lenf sistemiyle taşınır. Lenf dolaşımını güçlendirmek, bu hücrelerin bütun vücudumuzda hareketliliğini ve faaliyetlerini de artırır, vücudumuzun enfeksiyonlarla ve hastalıklarla savaşmasına yardımcı olur.
    Sinir sistemini geliştirir ve sakinleştirir

    Zıplama hareketiyle, yani vücudumuzun yukarı ve aşağı doğru yaptığı ritmik hareketle, vücudumuzu daha iyi hisseteriz, farkına varırız, deri duyu olarak adlandırılan hissimiz uyanır. Farklı hareketlerin biraradalığı koordinasyonumuzu zorlar ve geliştirir. Sıçrama aynı zamanda iyi bir sters arttırıcıdır, çünkü birbirini tekrar eden sıçrama, sizi bir çeşit trans hali gibi kendinizden geçirir, gevşemenizi sağlar.
    -alıntıdır-

  4. Konu Sahibi : netertua #4
    arkadaşlar aranızda kullanan yok mu acaba ?
    Düzenleyen: netertua Düzenleme Tarihi : 01-11-2009 Düzenleme Saati :20:08

  5. Konu Sahibi : netertua #5

    Onaylıyorum bayağı da faydalıymış

    Trambolin, çocuklar ve yetişkinler için vücudu ve beyni disipline edici mükemmel bir jimnastik ve eğlence aletidir. Tüm gün vücudun yükünü çeken bacaklar için egzersizlerin yanında en etkili yöntemlerden biri de trambolinde zıplamaktır. Günde iki defa sadece beşer dakika trambolin egzersizi formda kalmak için yeterli olacaktır.

    -alıntıdır-

  6. Konu Sahibi : netertua #6
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    24,545
    valla bende almayı çok istedim ama zıplarken tavana çarpmayalımkaydirigubbakcemile3
    benim oğlan içinde eğlenceli olur diye düşünmüştüm
    güzel başlık olmuş umarım cevap verenler olur benimde merak ettiğim bi konu

  7. Konu Sahibi : netertua #7
    Giriş tarihi
    May 2007
    Mesajlar
    2,401
    keşke müsait bir evim olsada her türlü spor aletini alabilsem.
    Eşim söz veri ama Allah kısmet ederde büyük bir evimiz olursa bir odasını spor odası olarak kullanacağız.
    Kondisyon bisikleti , koşu bandı , masaj koltuğu , ve şimdide trambolin

  8. Konu Sahibi : netertua #8
    aslında eşime eliptik bisiklet aldıramadım.esas aldırmak istediğim oydu.ama bu alette hoşuma gitti.hem fiatı daha uygun.
    eğlenceli olabileceğini oğlumun da oynayabilceğini düşündüm.
    ama kullananların yorumlarını okumadan almak istemiyorum.
    alıp da bir köşeye atmak ,pişman olmak istemiyorum.

  9. Konu Sahibi : netertua #9
    cilek.35 Guest
    trambolin kaslar için çok yararlı bi spor bizde yazlıkta bahceye koyduk kocaman bitane parmak uclarımda zıplamaya calısıyorum genelde düşe kalka alıştım artık,popo ve bacak kasları için oldukca faydalı,hemde çoook eğlenceli ah nasıl özledim trambolinimi şimdi yaa :(

  10. Konu Sahibi : netertua #10

    Onaylıyorum ne güzel

    Alıntı cilek.35 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    trambolin kaslar için çok yararlı bi spor bizde yazlıkta bahceye koyduk kocaman bitane parmak uclarımda zıplamaya calısıyorum genelde düşe kalka alıştım artık,popo ve bacak kasları için oldukca faydalı,hemde çoook eğlenceli ah nasıl özledim trambolinimi şimdi yaa :(
    gerçekten mi , buna sevindim. hihoyyyt
    sizin bahçedeki trambolin yuvarlak mı,ipleri var mı?

Sayfa: 1/7 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 07-11-2013, 13:03
  2. Siz evde yokken kaynananızın evde olması???
    By eeesss in forum İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden
    Cevaplar: 112
    Son Mesaj: 19-07-2012, 11:48
  3. Röfle Seti Alıp Evde Kullanan Var Mı ?
    By Güneş in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 119
    Son Mesaj: 19-02-2012, 12:24
  4. evde oriel kullanan var mı ??
    By bloodic in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 31-05-2010, 21:24
  5. Evde kondisyon ürünlerı kullanan var mı?
    By keri34 in forum Soru-Cevap Bölümü
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 12-03-2009, 15:19

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.