Sayfa: 57/72 İlkİlk ... 747555657585967 ... SonSon
Toplam 711 adet sonuctan sayfa basi 561 ile 570 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: izmir de lazer epilasyon yapan yerler

  1. Konu Sahibi : roxette #561
    Alıntı gumushumm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bence yüzde en etkili yöntem iğneli epilasyon. ama buna herkes dayanamıyo. lazer de de sadece diode lazer.ama yüz bölgesinde lazer için tüyleri bekletrken problem oluyo öyle dolşamak zor. ben o yüzden iğneliyle başaçıkabilmiştim yüzümde.alexle sakın yaptırma çünkü cansız tüyleri uyandırma riski var ve bunu konu ile ilgili kime sorarsan sor evet var o risk diyo aklında olsun...
    iğneli epilasyon gerçekten çok etkili fakat çok acıyor bende kabuk kabuk oluyor günlerce şiş kalıyor o bölge. bir de benim Ipl yüzünden kılım çok arttı. iğneli ile yaptırmak daha zor olur benim için. diode yapan bir yer biliyor musun canım izmir'de?


  2. Konu Sahibi : roxette #562
    Alıntı pikolata78 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    iğneli epilasyon gerçekten çok etkili fakat çok acıyor bende kabuk kabuk oluyor günlerce şiş kalıyor o bölge. bir de benim Ipl yüzünden kılım çok arttı. iğneli ile yaptırmak daha zor olur benim için. diode yapan bir yer biliyor musun canım izmir'de?
    tatlım araştırırken diode lazer ile karşılaştığım yerleri söylüyorum;

    ***mediderm yani hepimizin bildiği medislim oluyo...
    ***şifa hastanesi
    ***novara
    ***nutra system
    ***nets club

    fiyatlarını bilmiyorum canım.araştırıken arayıp cihazlrını öğrendiğim yerlerden bazıları bunlarda diode lazerle karşılamıştım..

  3. Konu Sahibi : roxette #563
    Alıntı gumushumm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    aa süpermiş :) hemşo hemşo takılırız

    ben de gelimeleri hep yazıyorum merak etme canım benim...
    Sağol hemşerim inşallah atlatcak bu günleri.kılsız mutlu günler artık yakın!!!

  4. Konu Sahibi : roxette #564
    Alıntı gumushumm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    tatlım araştırırken diode lazer ile karşılaştığım yerleri söylüyorum;

    ***mediderm yani hepimizin bildiği medislim oluyo...
    ***şifa hastanesi
    ***novara
    ***nutra system
    ***nets club

    fiyatlarını bilmiyorum canım.araştırıken arayıp cihazlrını öğrendiğim yerlerden bazıları bunlarda diode lazerle karşılamıştım..
    çok teşekkürler :)
    bende detaylı olarak clinicaplus la konuştum. onlarda diode kullanıyormuş. hem medislimle hem de clinicaplus ile görüşmeyi düşünüyorum bayramdan sonra. bakalım hayırlısı :)

  5. Konu Sahibi : roxette #565
    gumushum klineste ödemeyi yaparken tek slip geçirip bankadan böldürttüm demişsin ya bunu nasıl yaptın? böyle bir uygulama her bankada var mı? nasıl yaptırılıyor? 1700 ödemiştin değil mi?

  6. Konu Sahibi : roxette #566
    Alıntı scedcedu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    gumushum klineste ödemeyi yaparken tek slip geçirip bankadan böldürttüm demişsin ya bunu nasıl yaptın? böyle bir uygulama her bankada var mı? nasıl yaptırılıyor? 1700 ödemiştin değil mi?
    cnm en iyisi gidip yüzyüze görüşmek bende kredi kartı kullanmıyorum paranın hepsinide nakit veremem en iyisi bayramdan sonra gidip şartları konuşmam olucak kampanya fiyatı uygun yoksa diğer türlü bu bölgeler seans başı çok pahalı oluyor yaptıramam sanırım

  7. Konu Sahibi : roxette #567
    Alıntı moper35 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    cnm en iyisi gidip yüzyüze görüşmek bende kredi kartı kullanmıyorum paranın hepsinide nakit veremem en iyisi bayramdan sonra gidip şartları konuşmam olucak kampanya fiyatı uygun yoksa diğer türlü bu bölgeler seans başı çok pahalı oluyor yaptıramam sanırım
    evet ben de gidip görüşmeyi düşünüyorum
    olmazsa novaraya başlayacağım
    600 demişlerdi tekrar gidip görüştüm en son 400 e bıraktılar
    novrada da tüm lazer çeşitleri var
    orası da mantıklı geliyor
    ama giden kimseyi duymadım forumda

  8. Konu Sahibi : roxette #568
    Alıntı scedcedu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet ben de gidip görüşmeyi düşünüyorum
    olmazsa novaraya başlayacağım
    600 demişlerdi tekrar gidip görüştüm en son 400 e bıraktılar
    novrada da tüm lazer çeşitleri var
    orası da mantıklı geliyor
    ama giden kimseyi duymadım forumda
    Canım ben topiği baştan sona okuduğum için.yorumlardan çıkarttığım sonucu söyleyeyim sana.novara denilen yer.çok ilgisizmiş epilasyon yapan bayanlar suratsızın tekiymiş,yani paranla rezil olma durumu.medslim de çok kalabalıkmış,çalışanları iyi olsada kalabalık olduğundan,biran önce postalıyorlarmış,birde randevularına hiçbir zaman tam alınmıyormuşsun,sen zamanında gitsende yarım saat bi saat rötarlı alıyorlarmış.

    Sanada tavsiyem önemli olan parasının az olması değil ki adam istedikten sonra senin 8 seansı 12 seansa çıkartır.aradaki fazlalığı alır.yani beni yanlış anlama ben sonuçta hiçbirine gitmedim ama ticari kaygı varsa bunu yapanlarda çok.yorumları aklını karıştırmak için yazmadım arkadaşım .ama topikte olanlar bunlar olumsuz yorumları yani.tabi sen bilirsin umarım kafana göre bi yer bulur ve anlaşırsın.

  9. Konu Sahibi : roxette #569
    Alıntı scedcedu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    gumushum klineste ödemeyi yaparken tek slip geçirip bankadan böldürttüm demişsin ya bunu nasıl yaptın? böyle bir uygulama her bankada var mı? nasıl yaptırılıyor? 1700 ödemiştin değil mi?
    canım 2000 tl ödedim ben. ilk gittiğimde anlaşınca 200 ödedim sonra ilk seansımdan sonra 1800tl ödedim toplam 2000 yani.finansbankın kartında öyle bi özellik var ;) ama komisyon koyuyo banka bi miktar. ama ödemesi daha kolaydı benim açımdan. hepinize iyi bayramlar kızlar!!!!

  10. Konu Sahibi : roxette #570
    medisslim mi ...
    şifa hastanesi mi önerirsiniz öteki merkezler hakkında çok şüphede kaldım belimi ve genital bölgemi yaptırmak istiyorum beyaz tenliyim ve kıllarım aldırmaya devam ettiğim için sert kalın ve siyahlar tabiki :( ama belimde özellikle arkamdaki kıllar çok rahatsız ediyor bni almak da çok zor oluyor hele göbek kısmı kahroluyorum :( birde çalıştığım için haftasonu gidebileceğim bir yer olmalı ama doktorlar haftasonu olurmu bilmiyorum :(
    kızlar yardım edin nasıl kurtulcam ben bu kıllardan.
    ayda bir hamamda aldırıyorum ağdayla çok zaman almıyor cüzzi de fiyatı var.ama hiç çıkmamasını istiyorum artık lütfeeennn çıkmayıınn :(

Sayfa: 57/72 İlkİlk ... 747555657585967 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Konya da iğneli epilasyon yapan yerler????
    By benbenben in forum İğneli Epilasyon
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 19-12-2013, 22:55
  2. Konyada lazer epilasyon yapan yerler
    By can0677 in forum Lazer Epilasyon
    Cevaplar: 128
    Son Mesaj: 15-01-2011, 00:49
  3. izmir de lazer epilasyon
    By agag in forum Lazer Epilasyon
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15-01-2011, 00:49
  4. Bursa da lazer epilasyon yapan yerler
    By tkurba in forum Lazer Epilasyon
    Cevaplar: 77
    Son Mesaj: 24-12-2010, 21:30

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.