Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: !!!!!klomen hapının kist yaptığı doğrumu lütfen yardım eğer öyleyse ben kullanmayım!!

  1. Konu Sahibi : baby2435 #1

    !!!!!klomen hapının kist yaptığı doğrumu lütfen yardım eğer öyleyse ben kullanmayım!!

    kızlar klomen hapının kist yaptığını duydum doğrumu doktorum bana klomen verdi adetinin beşinci günü başla dedi ama eğer kist yapıyorsa söyleyin hiç başlamadan kullanmayım doktora gidip bana başka bi hap vermesini isteyim yada sizin bana önerebileceğiniz bi hap varmı siz söyleyin ben bi doktoruma danışıp kullanayım:1no2:


  2. Konu Sahibi : baby2435 #2
    canım klomen sonrasında çatlatıcı iğne vuruluyor o kisti engelliyor.
    doktor kontrolü olmadan kafana göre kullanırsan kiste yol açar

  3. Konu Sahibi : baby2435 #3
    Giriş tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    11,068
    klomeni kullandıktan sonra yumurtan çatlamazsa kist oluşur
    ama çatlatma ignesiyle yumurta çatladıktan sonra sorun olmaz.
    doktor takip edecektir zaten.belli bi büyüklüge geldiginde igne oluyorsun yumurtan çatlıyor.

  4. Konu Sahibi : baby2435 #4
    canım ana doktorda söyledi kist yapıyor ama dedi bende zaten polikistikover var

  5. Konu Sahibi : baby2435 #5
    saolun kızlar yardımlarınız için doktorum bana kist yaptığını neden söylemedi sizce kaş yaparken göz çıkarcak ya sonra birde kistle uğraş iş uzadıkça uzuyacak offf allahım ya ben şimdi napcam en iyisi doktora gidip danışmak başka bi hap versinvereliniortak

  6. Konu Sahibi : baby2435 #6
    canım ama onun sayesıde hamile kaldım üç ay kullandım tabi sonu hüsrannnn

  7. Konu Sahibi : baby2435 #7
    Alıntı sevimsizim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım ama onun sayesıde hamile kaldım üç ay kullandım tabi sonu hüsrannnn

    sonu hüsran derken canım ne demek istedin kötü bişey mi oldu?????CADIARZU

  8. Konu Sahibi : baby2435 #8
    klomenden başka kist yapmayan daha iyi bi hap var mı bilen yokmu arkadaşlar sizlerden alacağım cevap doğrultusunda doktora gidip klomen hapını değiştirmesini söylicem zaten yumurtalığım ufak birde kist oluştumu uğraşamam ya biran önce benim iyileşmem lazım offfffffffff.....

  9. Konu Sahibi : baby2435 #9
    Giriş tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    3,885
    cnm bnm 3. kullanısım bu ay 2 ay kist yaptı bu ayda rahmimim inceltti malesef bana yaramadı bir kere dene sansıın yinede derim

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-08-2014

    Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 26 gün kaldı.

    Bebeğinize ait kan dolaşımı, göbek kordonunda bulunan iki atar damar ve bir toplar damar vasıtasıyla yapılır. Hamileliğin son zamanlarında funik üfürümü denilen bir üfürme sesi bebeğinizin kordon bağı üzerinde duyulabilir. Erkek veya kız bebeklerin doğumda göğüsleri şiş olabilir. Parlak kırmızı akıntı veya kalıcı lekelenmeler hemen doktora bildirilmelidir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  10. Konu Sahibi : baby2435 #10
    Giriş tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    5,950
    Alıntı baby2435 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar klomen hapının kist yaptığını duydum doğrumu doktorum bana klomen verdi adetinin beşinci günü başla dedi ama eğer kist yapıyorsa söyleyin hiç başlamadan kullanmayım doktora gidip bana başka bi hap vermesini isteyim yada sizin bana önerebileceğiniz bi hap varmı siz söyleyin ben bi doktoruma danışıp kullanayım:1no2:

    canım kontrolsüz kullanım kist yapar ama dr un muhakkak takip edecektir
    yani bu ve türevlari ilaç yumurta büyütüyo ister istemez kist risski var
    ama dr un istenilen büyüklüğe gelince çatlatma iğnesi vuracaktır
    bence fazla takılma derim
    ben 2 ay kullandım poliksitik overim var
    ona rağmen kist olmadı
    inşallah sende de olmazz
    doz olarak günde 1 mi 2 mi kullanıyosun
    ben 1 doz ilk ay 2nci ay 2 doz kullandım ama sorun olmadı
    malesef gebelik de olmadı ama ilaçtan 3 ay sonra normal yolsan hamile kaldım
    sanırım ilaçlar yumurtlamamı baskıladıı

    Alıntı sevimsizim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım ana doktorda söyledi kist yapıyor ama dedi bende zaten polikistikover var
    canım sölemek sorundalar tüm riskleri ama %100 kist yapar ya da %100 gebe kalınır gibi bi kaide yok

    Alıntı baby2435 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    klomenden başka kist yapmayan daha iyi bi hap var mı bilen yokmu arkadaşlar sizlerden alacağım cevap doğrultusunda doktora gidip klomen hapını değiştirmesini söylicem zaten yumurtalığım ufak birde kist oluştumu uğraşamam ya biran önce benim iyileşmem lazım offfffffffff.....
    gonaphene var aynı ilaç muadil ilaç yani
    ama canım hepsi yumurtaları baskılıcak bünye meselesi kist olayı yani
    bence riskleri konuş dr unla
    herkesin durumu farklı
    kimi çok etki görür kimi azz

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. kist olabilirmi yardım edin lütfen
    By umutsuzum in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 05-01-2010, 23:28
  2. Cevaplar: 255
    Son Mesaj: 04-10-2009, 18:05
  3. Klomen yine kist yaptı
    By peppecura in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21-08-2009, 13:56
  4. klomen için lütfen yardım...
    By angel_eda in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 20-05-2009, 19:38
  5. kist varken klomen kullanılırmı?
    By sahre in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 07-06-2008, 16:27

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.