Sayfa: 19/21 İlkİlk ... 91718192021 SonSon
Toplam 210 adet sonuctan sayfa basi 181 ile 190 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Diyetisyenden Süper Yağ Yakıcı Çay

  1. Konu Sahibi : beyza 25 #181
    biberiyenin kokusuda çok kötü ya nasıl içilecek bilmiyorum yani :(


  2. Konu Sahibi : beyza 25 #182
    bende bu akşam deniyim bari :D
    ayrıca kızlar migreni olanlara da tavsıye ederim biberiye cayı mıgrenı azaltmada yardımcı ben aktardan mıgrenım için aldıgımda zayıflatma yanı yag yakma etkısı oldugunu soylemıstı adam :) ama o yemeklerden yarım saat once 3 dakıka kaynatıp iç demişti.. herkese göre değişir tabi :)
    neyse deneyelim görelim :)

  3. Konu Sahibi : beyza 25 #183
    kızlar aksam yemeğimden sonra yaptım içtim tadını cok beğendim ben zaten mıgrenım için biberiye içiyordum :) ılk seferde bı etkı beklemıyorum tabı ama bıraz terleme yatı sanki :D
    neyse devam edıcem caya sonucları da bildiririm :)

  4. Konu Sahibi : beyza 25 #184
    merhaba arkadaşlar
    konuyu sahibi arkadaş cevap verirse sevinirim.bu zeytin yaprağı kurutulmuş yaprak olacak değil mi.soruyorum çünkü bitkiler yalnış kullanıldığın gerçekden sağlık bozuyor.ve yemeklerden sonra içeceğiz değil mi ?

  5. Konu Sahibi : beyza 25 #185
    ben içmeye devam edıyorum ama bıberıye aldıgım aktar yemeklerden yarım saat once ıcersem faydalı olabılecegını soylemıstı yemekelrden sonra ıcmek bana pek mantıklı gelmıyor sadece hazmı kolaylastırabılır..? yınede onerılen gıbı yemeklerden sonra ıcıyorum bakalım..

  6. Konu Sahibi : beyza 25 #186

    kabızlıga dıkkat

    kızlar merhabalar ben bu karısımı yanı zeytın yapragı ıle bıberıyeyı arkadasın soyledıgı gıbı 3 gundur ıcıyordum ama bugun bagırsakalrımda asırı sancım oldu ve cok cıddı bı kabızlık yasadım hemen bıraktım.. belırtmek istedim
    biberiyem aktardan alınmıstı zeytın yapragı kendı bahcemızden almıstım balkonda asılı kuruyordu

  7. Konu Sahibi : beyza 25 #187
    Merhaba,

    Ben doğum yapalı 18 ay oldu , çocuğumu hala emziriyorum acaba bu bitkileri içmemin sakıncası olur mu? Sütten zararlı maddeler çocuğuma geçer mi?

    teşekk
    ürler

  8. Konu Sahibi : beyza 25 #188

    fazla yağlardan kurtulmak istiyorum

    biberiye ve zeytin yaprağı otu ile zayıflama doğru ise mükemmel.benim 3kilo fazlam var.diyet yapınca vücut halsiz kalıyor çocuklu bayanım güçsüz olmamam gerek.fakat dikkat ederek yiyeceklere bu çayıda içmem gerek deneyeceğim.peki yeşil kahve ile zayıflayan varmı acaba.yeşil kahvede çok yağ yakıyormuş deneyen varmı bana yardımcı olurmusunuz.

  9. Konu Sahibi : beyza 25 #189
    Alıntı beyza 25 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım öncelikle biberiye otu olcak yağı olmayacak diyetisyene gidiyorum zaten doktorum verdi çok güzel yağ yakıyomuş ben birde sabah aç karna sıcağa yakın elma sirkeli su içiyorum 15 gündür 4 kiloya yakın verdim tartıda ama vücudumda çok ödem varmış ama bakınca daha çok vermiş gibiyim eşim söylüyo inşallah yaza kadar 60 olurum şuan 83 kiloyum
    ya yemeklerden hemen sonra mı içiyorsunuz bu karışımı

  10. Konu Sahibi : beyza 25 #190
    Giriş tarihi
    Jun 2011
    Mesajlar
    1,823
    Bende dün aldım arkadaslar, faydasını gören varmı? Birazdan yapıcaaam.

Sayfa: 19/21 İlkİlk ... 91718192021 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.