Sayfa: 16/44 İlkİlk ... 6141516171826 ... SonSon
Toplam 436 adet sonuctan sayfa basi 151 ile 160 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: karbonatlı su

  1. Konu Sahibi : _nazan_ #151
    bende hem sirke hem karbonatı kullanıyorum bi sorun olmadı


  2. Konu Sahibi : _nazan_ #152

    Gül Kaynak'ın kendi sitesinden...

    Altın kural 1: Her sabah uyanınca ilk iş 2 büyük bardak (minimum 400cc) oda sıcaklığında su içeceğiz.
    Altın kural 2: Gün içinde en az 3 litre su bitirmiş olacağız. Suya isteğe göre taze limon suyu veya elma sirkesi ekleyebiliriz.
    Altın kural 3: Yemeklerle birlikte kesinlikle su içmeyeceğiz. Yemeklerden yarım saat önce bırakacağız ve 1 saat sonra tekrar başlayacağız.
    Altın kural 4: Her gün 3 poşet karbonat, 1 çay kaşığı Himalaya Tuzunu suya eritip içeceğiz. Her bir poşet karbonat (5gram) bir bardağa. Bir çay kaşığı tuz da yine başka bir bardağa konulacak. Zamanları bize kalmış. Yeter ki her gün alalım.
    Altın kural 5: Zayıflama kurumuzu yaparken siyah çay, kahve, kola, alkol, gazlı içecekler, hazır kutu meyve suyu içmeyeceğiz. Bu çok önemli!
    Altın kural 6: En büyük öğünümüzü sabah 11.00 ile öğleden sonra 4.00 arası yiyeceğiz.
    Altın kural 7: Güneş batınca çorba dışında bir şey yemeyeceğiz. Sebze çorbası ve mercimek çorbası olabilir.
    Altın kural 8: Zayıflama kurumuz suresince süt, peynir, yoğurt, yumurta ve tavuk tüketmeyeceğiz.
    Altın kural 9: Ve ekmek… 11.00 – 16.00 dışındaki saatlerde ekmek yemeyeceğiz. Bu saatlerde de muhakkak kızartılmış ve beyaz ekmek dışındakiler tüketilecek.
    Altın kural 10: Her gün açık havada en az 30 dakika yürüyeceğiz. Park, koru, deniz kenarı tercihimiz.
    Not: Kaç kilo vermek istiyorsanız bunu 3 ile çarpın. Bu 10 kuralı tam olarak yaparak, o kadar gün sonunda sağlıklı bir şekilde vereceksiniz. Örneğin; üç kilo vermek istiyorsanız, dokuz gün uygulamalısınız.

  3. Konu Sahibi : _nazan_ #153
    arkadaslar simdi 1l ye 1 cay kasigimi 1 tatli kasigimi atiyoruz

  4. Konu Sahibi : _nazan_ #154
    Alıntı _nazan_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Karbonatlı su ile zayıflama olayı ülkemizde Diyetisyen Gül kaynak ile popülerlik kazanmıştır. Gül Kaynak katıldığı bir tv programında karbonatlı su ile zayıflama tarifi verdikten sonra zayıflamak isteyenlerin sıkça başvurduğu bir zayıflama yöntemi karbonatlı su olmuştur.

    Tarife göre günde ortalama 4 litre su içilmelidir ve içilecek suya karbonat katılması gerekmektedir. Dozaj olarak 1 litre suya 2-3 çay kaşığı karbonat eklemeniz yeterlidir.

    Karbonat içtiğimiz suyun pH değerini artırır. Tükettiğimiz gıdalardan geçen asitleri ve atık maddeleri pH değeri yükseltilmiş su içerek vücudumuzdan atabiliriz. Normal suyun pH değeri içine karbonat eklenerek yükseltilebilir.

    Bu bilgiyi kilo kontrolü ve zayıflama içinde kullanabiliriz çünkü vücudumuzdaki yağları toksinleri karbonatlı su ile atabiliriz. Karbonatlı suyun hazımsızlık için de kullanıldığını herkes bilir. Karbonatlı Su Yediklerimizi daha rahat sindirmemize de yardımcı olur.

    arkadaşlar tavsiye ederim bn sabah akşam denyrm metabolizmayı inanılmaz çalıştryr
    Ortalama günlük su ihtiyacının 2 litre olduğunu göz önünde bulundurursak 4 litre oldukça iddialı bi miktar alınan su miktarıyla vücuttan atılan mineral miktarının doğru orantılı olduğunu duymuştum.

  5. Konu Sahibi : _nazan_ #155
    Günlük su alımını 2 litre civarında tutup, son karbonhidrat alımını öğle öğünlerinde alıp akşam yemeklerinde türk mutfağında yemeklerdeki yağ oranını göz önünde bulundurup ekmek tüketmemekte fayda var.

  6. Konu Sahibi : _nazan_ #156
    Alıntı Louisa kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    akıntıyı geçirdiğini söylemiş arkadaşlar
    ben bunun için içmeye başlayacağım
    yalnız midem çok hassas şişkinlik gibi sorunlarım olmaz umarım
    gastroentoloji uzmanı dr gittiğimde bana karbonatlı suyun şişkinlik gaz yaptığını sölemişti..tavsiye etmem demişti..içen arkadaşlara duyurulur

  7. Konu Sahibi : _nazan_ #157
    Alıntı SemPatiK kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar karbonatlı suyun tadı garip geliyosa karbonatlı suyu 1 gün dinlendirin o zaman o tuzlu gibi olan tadı kalmıyor
    hımm o zaman bir şişe daha hazırlayp dinlenmeye bırakim bana çok bulanık geldi tadı ayran filan olarak tüketmeyi düşünüyorm

  8. Konu Sahibi : _nazan_ #158

    denemeye başladım

    bende bugün denemeye başladım. Bu arada sabah ve gece yatarken tarçın ve bal karışımını da yapıyorum umarım işe yarar. Bu arada yediklerime de dikkat ediyorum spor yapma şansım pek yok.Gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri de.

  9. Konu Sahibi : _nazan_ #159

    İkaz ... Karbonat diyeti yapanlar dikkat

    Karbonatı su ile karıştırarak içenler hızla zayıfladıklarına inanıyor. Ancak konunun uzmanları yöntemin bilimsel olmadığını, sağlığa büyük zarar verebileceğini söylüyor

    Karbonat diyeti; halk arasında karbonat diye bilinen sodyum bikarbonatın su ile karıştırılarak içilmesini öneren bir yöntem. Bu yöntemi uygulayanlar hızlıca zayıfladıklarına inanıyor. Bikarbonat, anti asit yani asitliği azaltma özelliğine sahip. Yiyeceklerin vücuttaki asit değerini artırdığını ve asit oranını artıran yiyecekler nedeniyle kilo aldıklarına düşünenler alkali diyete başvuruyor.
    Bu yöntemi uygulayanlar yemek yedikten sonra ve öğün aranlarında sık sık karbonatlı su içiyor ve bu yolla hızlı bir şekilde kilo verdiklerine inanıyor. Oysa uzmanlar böyle bir diyetin kanıtlanmış bilimsel temeli olmadığını söylüyor. Uzmanlara göre kilo vermenin hızlı ve mucizevi bir yolu yok. Uzmanlar, karbonat diyetinin bilimsel olmadığını ve sağlığa zarar verebileceğini söylüyor.

    Kalp yetmezliği riski var
    Nil Şahin Gürhan: Modern beslenme biliminde hiçbir bilgi ve çalışma karbonatlı su iç, zayıfla mantığı ile uyuşmaz.
    Banu Eroğuz Demirözü: Sodyum ve sıvı yüklemesi potansiyel taşıyan kişilerde kalp yetmezliğine yol açabilir.
    Selma Önelge Gür: Hiç bir diyet tek başına mucize değildir. Kilo verme uzun soluklu motivasyon gerektirir.

    Mide yaralarını açabilir
    Neslihan Aras: Alkalik değerlerinin yükselmesi için dengeli beslenme yeterli.
    Gizem Şeber: Ülser problemi olan kişilerin aşırı karbonat tüketmeleri mide yaralarını tekrar açabilir.

    Alkalik yiyecekler
    Avokado, hindistancevizi, taze balık, tohum yağları (mesela keten tohumu yağı), yeşil sebzeler, brokoli, ıspanak, brüksel lahanası, limon, greyfurt, domates, buharda pişirilmiş veya filizlenmiş baklagiller, himalaya tuzu.

    Asidik yiyecekler
    Hayvansal proteinler (et ve tüm süt ürünleri), tavuk, yumurta, şeker, yapay tatlandırıcılar, fıstık, mısır, mayalanmış besinler, alkol, kafein, kahve, çay, meşrubat, çikolata, mantar, meyve, kuru meyveler, bal.

  10. Konu Sahibi : _nazan_ #160
    Giriş tarihi
    Jun 2012
    Mesajlar
    585
    bende azönce başladım tadı hiçte kötü değil yanlız markette satılan bildiğimiz karbonat kullandım doğrumudur bilmiyorum....
    hayır onca yorum var arkadaş biride yazmazmı kaç kilo verdiğini :((

Sayfa: 16/44 İlkİlk ... 6141516171826 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.