Sayfa: 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 58 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Bioblasin sac uzatan sampuani

  1. Konu Sahibi : Ellen3 #11
    sürekli sac uzatan bişeyler arayan biri olarak reklam benimde ilgimi çekti ve dün fiyatını sordum 10 tl dedi uygun da aslında.ama hemen alamadım alıcam bugün yarın...suanda BARCELİNO yagını kullanıyorum 1 aydan fazla oldu uzamasından memnunum ama çok dökülme oldu yaaa.bunu da alıcam inşAllah.bende paylaşırım gelişmeleri..sacımı yeni boyadım dipten ölçüyodum kaç cm uzadı diye ama bayadır ölçemedim.kullanmaya başladıktan sonra ölçer yazarım


  2. Konu Sahibi : Ellen3 #12
    hee gözenekleri açma konusunda da katılıyorum..ben uzun zamandır sac kremi kullanmıyorum..zaten şampuanlarda artık hep kremsiz.en son blendaks aldım arındırıyo çok güzel.ya zaten hep aynı şampuanı kullanmak olmuyo gerçekten.arada degiştirmek gerek..

  3. Konu Sahibi : Ellen3 #13
    Giriş tarihi
    Nov 2011
    Mesajlar
    1,130
    Bende bu şampuanı merak ediyorum yarın almayı düşünüyorum inş.

  4. Konu Sahibi : Ellen3 #14
    bende alıcam inş. başka deneyen varmı kızlar
    Düzenleyen: buujuu Düzenleme Tarihi : 13-09-2012 Düzenleme Saati :18:38

  5. Konu Sahibi : Ellen3 #15
    watsonsda satılıyormu acaba?
    Düzenleyen: buujuu Düzenleme Tarihi : 13-09-2012 Düzenleme Saati :18:37

  6. Konu Sahibi : Ellen3 #16
    Alıntı Ellen3 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kizlar 2,5 haftadir kullaniyorum ve sacim 1,5 cm uzadi daha simdiden tavsiye ederim dokulmeyide durduruyor yani reklamda gosterdikleri kadar var sadece diger sampuanlara gore daha pahali
    Canim bahsettigin sampuan Bioblas'ın Sarmaşık özlü şampuanı dimi?Bende almayı düşünüyorum.
    Kaşıntı yanma falan yapıyomu? Saçı kurutuyo mu?Benim saçlar röfleli olduğu için çabuk kuruyo,karısıyo.

  7. Konu Sahibi : Ellen3 #17
    deneyenler ve farkı görenler yazsın ark.lar ona göre alıcam bende

  8. Konu Sahibi : Ellen3 #18
    Alıntı pan_zehir kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canim bahsettigin sampuan Bioblas'ın Sarmaşık özlü şampuanı dimi?Bende almayı düşünüyorum.
    Kaşıntı yanma falan yapıyomu? Saçı kurutuyo mu?Benim saçlar röfleli olduğu için çabuk kuruyo,karısıyo.
    canım benim saçım da boyalı ve 1 yıl önce röfleden yanmıştı..saç kremi kullanmadığım halde yumuşacık oldu tabi yıkadıktan sonra taramakta zorlandım ve glissin sıvı saç kreminden sıktım yıkadıktan sonra rahat taramak amaçlı kurutmadı saçımı aksine nemlendrdi sanki ben 2si 1 arada aldım üzerinde kremi sayesinde saçlarınızı ve saç diplerini nemlendirir yazyordu gerçekten öle yaptı...tabi herkeste aynı sonucu verirmi bilmiyorm...

  9. Konu Sahibi : Ellen3 #19
    Alıntı selincks kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım benim saçım da boyalı ve 1 yıl önce röfleden yanmıştı..saç kremi kullanmadığım halde yumuşacık oldu tabi yıkadıktan sonra taramakta zorlandım ve glissin sıvı saç kreminden sıktım yıkadıktan sonra rahat taramak amaçlı kurutmadı saçımı aksine nemlendrdi sanki ben 2si 1 arada aldım üzerinde kremi sayesinde saçlarınızı ve saç diplerini nemlendirir yazyordu gerçekten öle yaptı...tabi herkeste aynı sonucu verirmi bilmiyorm...
    inşallah etkisini görürüz yarın bende alicam cnm :)

  10. Konu Sahibi : Ellen3 #20
    benim de belime kadar gelen saçlarım röfleden yandı ve kısacık kaldı. hiç alışamadım ve kendimi böyle çok kötü hissediyorum. bir an önce uzaması lazım saçlarımın :( bugün alıp hemen kullanmaya başlayacağım. umarım bir faydasını görürüm...

Sayfa: 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.