Sayfa: 1/4 123 ... SonSon
Toplam 35 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: BİPOLAR ( duygu durum bozukluğu)

  1. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #1

    BİPOLAR ( duygu durum bozukluğu)

    Bipolar rahatsızlığı olanların birbirine destek olma platformu


  2. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #2
    Alıntı Sihirlicilenk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bipolar rahatsızlığı olanların birbirine destek olma platformu

    Sanırım bende de var aynı şey ama eminim değilim
    Düzenleyen: busrademir Düzenleme Tarihi : 27-02-2014 Düzenleme Saati :19:50

  3. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #3

    Selam

    Sanırımla neyi kast ediyorsunuz acaba,neler hissediyorsunuz?yada ne gibi değişiklikler var?

  4. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #4
    Giriş tarihi
    Mar 2014
    Mesajlar
    193
    Blog Yazıları
    1

    kabullenmek

    bipolar da mecburen kabullenicez
    kurtuluş yok bence

  5. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #5
    Giriş tarihi
    Mar 2014
    Mesajlar
    193
    Blog Yazıları
    1

    tşk

    Alıntı Sihirlicilenk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bipolar rahatsızlığı olanların birbirine destek olma platformu
    neler yapabiliriz

  6. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #6

    Neler yapailiriz!

    Kesinlikle şunu öğrendimki dr.u asla bırakmamak lazım,çünkü bazen ara ara iyi hissedip ufak bir olayla depresyona girmek çok mümkün:( stresten uzak durmak bu hastalikta bence bir numaralı kural..ama tabiki bu her zaman mümkün değil..sizin durumunuz şu an nasıl?

  7. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #7
    Giriş tarihi
    Mar 2014
    Mesajlar
    193
    Blog Yazıları
    1

    stressiz :)

    Alıntı Sihirlicilenk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kesinlikle şunu öğrendimki dr.u asla bırakmamak lazım,çünkü bazen ara ara iyi hissedip ufak bir olayla depresyona girmek çok mümkün:( stresten uzak durmak bu hastalikta bence bir numaralı kural..ama tabiki bu her zaman mümkün değil..sizin durumunuz şu an nasıl?
    bilinen seyrinde gidiyor ilaç dozum düştü ama stressiz yaşamak çok zor stres bu hastalığa çok ters
    benim korkum aşırı uca kayınca cinsel sorunlar oluşması

  8. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #8
    merhaba bipolar konusunda sormak istediğim bişe var ne kadar doğru bilmiyorum ama kafam çok karışık. Sevgilimin babası 32 yaşında bu hastalıktan dolayı intihar etmiş, abisi 28 yaşında ve bipolar hastası sevgilim 25 yaşında ve gayet normal, hiç hastalığı yok. Sevgilimi çok seviyorum iyi anlaşıyoruz ancak genetik bi hastalık olmasından dolayı ilerde çıkar mı diye korkuyorum, ayrılamıyorum da naapmam lazım şaştım kaldım, belki saçma ama ne önerirsiniz?

  9. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #9
    Alıntı sunshine_blg kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba bipolar konusunda sormak istediğim bişe var ne kadar doğru bilmiyorum ama kafam çok karışık. Sevgilimin babası 32 yaşında bu hastalıktan dolayı intihar etmiş, abisi 28 yaşında ve bipolar hastası sevgilim 25 yaşında ve gayet normal, hiç hastalığı yok. Sevgilimi çok seviyorum iyi anlaşıyoruz ancak genetik bi hastalık olmasından dolayı ilerde çıkar mı diye korkuyorum, ayrılamıyorum da naapmam lazım şaştım kaldım, belki saçma ama ne önerirsiniz?
    bence hastalığı iyi araştırın lütfen. gerçekten seviyorsanız ve çok aşırı duygusal, deprsif ya da çok agresif bir yapınız yoksa, tabi ki hastalık ortaya çıksa da yürütebilirsiniz. Ama bu ancak sizin verebileceğiniz bir karar ve bu soruyu sormanız bile duygusal açıdan böyle bir şeye hazır olmadığınızı gösterir bence, sanırım 25 civarısınız siz de, ya da daha küçük, belki de yaşınız gereği böyle bir şey olursa bunun altından kalkamayabilirsiniz de.. ancak sevgilinizde hastalık hiç ortaya çıkmayabilir de.
    Siz yine de hastalığı iyice öğrenin, daha rahat karar verebilirsiniz ancak doktor takibinde olan bipolar kişi dalgalanmalar olsa da sağlıklı ve üretken bir yaşam sürdürebiliyor. Fakat siz yapı gereği gergin ve fevri iseniz sevgilinizde ileride hastalık ortaya çıkarsa onun için de bu çok zorlayıcı olabilir.
    Bence bu sorunuzun yanıtı ilişkinizin boyutu, beklentileriniz, aranızdaki bağa göre de değişir. En iyi yanıtı siz verebilirsiniz ama daha ortaya çıkmamış bir ihtimal yüzünden ayrılmak anlamlı gelmiyor bana. Ama bu benim görüşüm, belki de sizin için son derece kötü bir tavsiyedir, bunu en iyi siz bilebilirsiniz. Ayrıca yanlış anlaşılmasın, bipolar biriyle beraber olunmaz demiyorum ancak bipolar kişinin de fedakar, anlayışlı, duygusal açıdan güçlü ve sabırlı biriyle beraber olması gerekir bence, bu hastalıkta yakınların desteği ve stressiz yaşam çok önemli. aslında bu sizin kadar belki de sevgilinizin düşünmesi gereken bir şey, hastalık ortaya çıkarsa beraber olduğum kişi bana destek olur mu diye..
    Pek yardımcı olamadım belki ama siz yine de hastalığı enine boyuna araştırın ve yanıtı içinizde arayın çünkü sevgilinizde bu hastalığın ortaya çıkmayacağının garantisi yok.
    Düzenleyen: zey_tin Düzenleme Tarihi : 10-03-2014 Düzenleme Saati :00:58

  10. Konu Sahibi : Sihirlicilenk #10
    Belirli bi yüzdede çıkma ihtimali var evet ama çıkıcak diyede birşey yok,sevdiğinizi çıksada bu rahatsızlık yanlız bırakmamaktır sevgi!! Bu çaresiz bi hastalık değilki hem...
    Alıntı sunshine_blg kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba bipolar konusunda sormak istediğim bişe var ne kadar doğru bilmiyorum ama kafam çok karışık. Sevgilimin babası 32 yaşında bu hastalıktan dolayı intihar etmiş, abisi 28 yaşında ve bipolar hastası sevgilim 25 yaşında ve gayet normal, hiç hastalığı yok. Sevgilimi çok seviyorum iyi anlaşıyoruz ancak genetik bi hastalık olmasından dolayı ilerde çıkar mı diye korkuyorum, ayrılamıyorum da naapmam lazım şaştım kaldım, belki saçma ama ne önerirsiniz?

Sayfa: 1/4 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Mevsım geçisi- duygu durum değişikliği
    By chantalle in forum İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 03-04-2014, 09:55
  2. Duygu durum bozukluğu yaşayanlar... Buraya lütfen
    By fsahin in forum Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 111
    Son Mesaj: 12-03-2010, 18:32
  3. Dikkat eksikliği - Hiperaktivite Bozukluğu
    By Mune in forum Davranış Bozuklukları
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 09-11-2008, 20:21
  4. msn durum avatarları..
    By Zepp in forum Chat & Messenger
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 18-10-2006, 20:52
  5. Kırışıklık, Leke, Şekil Bozukluğu ve Sivilce İzleri
    By runya505 in forum Sivilceli Ciltler ve Çözümleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-08-2006, 09:00

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.