Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kız mı ? Erkek mi?

  1. Konu Sahibi : Suella #1

    Kız mı ? Erkek mi?

    Selam kızlar, bu benim ilk hamileliğim 14 haftalık hamileyiim yanlız bebeğin cinsiyetini öğrenmek için biraz erken ama meraktan çıldırıyorum. Sizce bebeğin kız mı yoksa erkek mi oldugunu nasıl anlarız. Ben hiç kilo almadım canım herşeyden çekio tatlıda tuzluda ekşide acıda yiyorum. ama en çok çikolata ve limon çekio canım. Lütfen yardım edin meraktan çatlamak üzereyim.....


  2. Konu Sahibi : Suella #2
    Giriş tarihi
    May 2013
    Mesajlar
    2,974
    Şey derler bizde, kalçanız genişlediyse kız, karın hafiften sivriyse erkek.. Pek yanılmaz bu yöntem. :)
    Hayırlı olsun, Allah kucağınıza almayı nasip etsin.

  3. Konu Sahibi : Suella #3
    Karnım pek çıkmadı ki benim hamileliğimden bu yana hiç kilo almadım ama karnım sürekli tıka basa yemişim gibi şiş inşallah hayırlısı. :))

  4. Konu Sahibi : Suella #4
    Alıntı Suella kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Selam kızlar, bu benim ilk hamileliğim 14 haftalık hamileyiim yanlız bebeğin cinsiyetini öğrenmek için biraz erken ama meraktan çıldırıyorum. Sizce bebeğin kız mı yoksa erkek mi oldugunu nasıl anlarız. Ben hiç kilo almadım canım herşeyden çekio tatlıda tuzluda ekşide acıda yiyorum. ama en çok çikolata ve limon çekio canım. Lütfen yardım edin meraktan çatlamak üzereyim.....
    :) o şunu derler bunu derleri bence bırak çünkü strese sokmaktan başka bişey değil canım . benim canım hep acı turşu ekşi istedi baştan ki genelde bulantı ve iştahsız ollduğum dönemde bunlar midemi bastırıyordu he bu kız dediler bulantılar bitti ben tatlıyı çok severim canım tatlılar istemeye başladı bu erkeğe döndü dediler . kalça ve bel çevremden hafiften çatlamaya başladım seninki kız heryerin genişliyor dediler karnım öne doğru çıkıyor senin ki erkek öne doğru genişliyor dediler sağ göz sol göz ile sağ göğüs sol göğüs var bide ona hiç girmeyeyim sonra seninki top olacak galiba bi kız bi oğlan gibi oluyor dediler vss dedilerde dediler ..... bunlar benim canımı çok sıktı kabuslar gördüm üzüldüm ağladım sonuç olan bana ve bebeğime oldu . ve doktorum kız dedi şuan bi kız bebek bekliyorum. eğer doktorun ve doktorunun kullandığı ultrason iyi ise büyük ihtimal cinsiyetini söyler bu günlerde ev sonrasında bana 12+3 veya 12+4 olması lazım kız demişti diğer sayfada da yazdım bu sefer de dr yanılmıştır yanlış görmüştür vs gene birsürü şey söylediler taki 19 a gelene kadar ve hala kız :)
    genelde bu belirtiler aşerme görüntü vs. yanıltıcı oluyor biraz daha sabır derim şu an sadece merak ediyorsun ama bi kız bi oğlan oldu mu kafan karışıyor üzülüyorsun daha çok stres oluyorsun biraz daha sabır derim

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 03-08-2014

    Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 2 gün kaldı.

    Bebeğinizin ilk nefes alışı zor olacaktır. Yapılan hesaplamalar, alınan ilk nefesin normal bir nefese göre beş kat daha fazla efor gerektirdiğini göstermiştir. Bunun sebebi akciğerlerde bulunana hava keselerinin sıvı ile dolu olması ve öncelikle bunun boşaltılması gerektiğindendir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  5. Konu Sahibi : Suella #5
    bu arada benim hem göğüslerim hem kalçalarım hem göbeğim genişledi .ama şuan göbek öne doğru gidiyor yani oda pek kesin değil çünkü kayınvalidem senin göbek öne gidiyor seninki erkek diye pek sevindiydi ama hevesi kursağında kaldı

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 03-08-2014

    Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 2 gün kaldı.

    Bebeğinizin ilk nefes alışı zor olacaktır. Yapılan hesaplamalar, alınan ilk nefesin normal bir nefese göre beş kat daha fazla efor gerektirdiğini göstermiştir. Bunun sebebi akciğerlerde bulunana hava keselerinin sıvı ile dolu olması ve öncelikle bunun boşaltılması gerektiğindendir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  6. Konu Sahibi : Suella #6
    Zeytinse sana aynen katiliyorum canim o kadar sivri bir gobegim vardi ki doktor kız dedigi halde cevremdeki herkes inatla erkek dedi o kadar ki süphe duymaya başladım kıyafet bile alamiyodum kızım diye sevemiyodum bile senin dogumda süpriz olucak dediler sürekli hiç biseye aş ermedim ne tatlı ne tuzlu sonuç dünyalar tatlısı bi kızım oldu yanılttım herkesi bi oglum vardı bide kızım oldu şükür ki hamilelikte herkesin vücut yapısı aynı olmaz benim oglumdada göbegim sivriydi kızımdada benim yapımda böyleymis

  7. Konu Sahibi : Suella #7
    Alıntı tivis kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Zeytinse sana aynen katiliyorum canim o kadar sivri bir gobegim vardi ki doktor kız dedigi halde cevremdeki herkes inatla erkek dedi o kadar ki süphe duymaya başladım kıyafet bile alamiyodum kızım diye sevemiyodum bile senin dogumda süpriz olucak dediler sürekli hiç biseye aş ermedim ne tatlı ne tuzlu sonuç dünyalar tatlısı bi kızım oldu yanılttım herkesi bi oglum vardı bide kızım oldu şükür ki hamilelikte herkesin vücut yapısı aynı olmaz benim oglumdada göbegim sivriydi kızımdada benim yapımda böyleymis
    malesef evet canım böyle bişey yaşıyorum. ki en yakınımdaki söylüyor bişey de diyemiyorum kayınvalidem sonuçta normal biri olsa çemkir ver ağzının payını sussun ama neyse kızım sağlıklı olsun da gerisi boş ...
    hoş bu geçsede beni kızdıracak başka şey de buluyor kadın boş durmuyor . birtane battaniye ve hastane çıkışı aldım göremedi göstermedim bişeyler deyip beni kızdıracak yine diye.

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 03-08-2014

    Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 2 gün kaldı.

    Bebeğinizin ilk nefes alışı zor olacaktır. Yapılan hesaplamalar, alınan ilk nefesin normal bir nefese göre beş kat daha fazla efor gerektirdiğini göstermiştir. Bunun sebebi akciğerlerde bulunana hava keselerinin sıvı ile dolu olması ve öncelikle bunun boşaltılması gerektiğindendir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  8. Konu Sahibi : Suella #8
    :) o şunu derler bunu derleri bence bırak çünkü strese sokmaktan başka bişey değil canım . benim canım hep acı turşu ekşi istedi baştan ki genelde bulantı ve iştahsız ollduğum dönemde bunlar midemi bastırıyordu he bu kız dediler bulantılar bitti ben tatlıyı çok severim canım tatlılar istemeye başladı bu erkeğe döndü dediler . kalça ve bel çevremden hafiften çatlamaya başladım seninki kız heryerin genişliyor dediler karnım öne doğru çıkıyor senin ki erkek öne doğru genişliyor dediler sağ göz sol göz ile sağ göğüs sol göğüs var bide ona hiç girmeyeyim sonra seninki top olacak galiba bi kız bi oğlan gibi oluyor dediler vss dedilerde dediler ..... bunlar benim canımı çok sıktı kabuslar gördüm üzüldüm ağladım sonuç olan bana ve bebeğime oldu . ve doktorum kız dedi şuan bi kız bebek bekliyorum. eğer doktorun ve doktorunun kullandığı ultrason iyi ise büyük ihtimal cinsiyetini söyler bu günlerde ev sonrasında bana 12+3 veya 12+4 olması lazım kız demişti diğer sayfada da yazdım bu sefer de dr yanılmıştır yanlış görmüştür vs gene birsürü şey söylediler taki 19 a gelene kadar ve hala kız :)
    genelde bu belirtiler aşerme görüntü vs. yanıltıcı oluyor biraz daha sabır derim şu an sadece merak ediyorsun ama bi kız bi oğlan oldu mu kafan karışıyor üzülüyorsun daha çok stres oluyorsun biraz daha sabır derim






    İnşallah canım inşallah bi an önce çıksada cinsiyeti bende kurtulsam :))Artık hayırlısı..

  9. Konu Sahibi : Suella #9
    bencede hayirlisi, ne olursa olsun, hepsi tatlilar.

Benzer Konular

  1. Dekolte ve Kıskanç Erkek
    By oyanur29 in forum Komik Yazılar
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 07-12-2013, 00:27
  2. En erkekçe yalanlar
    By NILBERA in forum Ah Erkekler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 11-12-2007, 16:30
  3. Erkek olmak...
    By Che in forum Ah Erkekler
    Cevaplar: 43
    Son Mesaj: 14-08-2007, 16:57
  4. M.Mungan.. Bir erkek böyle diyorsa ...
    By angelica in forum Ah Erkekler
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 01-05-2007, 01:37
  5. dişi kanarya ile erkek kanarya
    By VENUS_ in forum Komik Yazılar
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 26-07-2006, 09:03

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.